• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 14 mei 2025 - 19:36 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Necessity schreef:
    (...)
    Spannend, ik duim voorje! Niks aan dat huizenzoeken, het is veel te zenuwslopend

Diiit, ik word er gek van. We hebben nu 7 huizen bezichtigd en steeds langs het net gevist door de absurde bedragen die worden overboden.

Okay, stalkermode: activated? :'D

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

hoofdpijnnn 😔🥲

let the fears you have fall away

@me: jezus, bitch, ga naar bed

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ook al is de inhoud van de tekst best waardevol en zet je aan het denken, het lezen ervan is zo saaaaai.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Neeeeeeee waarom moet dit nou weer gebeuren?

Lupinus -> Fantabulosa

zoveel verwachtingen

let the fears you have fall away

Damn brain, chill out with these dreams. I did not need to know what it feels like to die in a nuclear disaster wtf (cat)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Wacht, is het niet meer mogelijk om credits te kopen? :E

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Ik heb echt zo slecht geslapen en nu voelen mijn ogen echt zooooo moe.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Misschien- MISSCHIEN... moet ik eindelijk een keer mijn profiel aanpassen want die gifs van DMC staan er echt al op sinds 5 uitkwam in 2019 🐸

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Ik denk dat ik het er dit jaar gewoon echt moeilijk mee heb dat 60-70% van mijn job gewoon echt saai is en ik eigenlijk niets bijleer...

[ bericht aangepast op 23 mei 2025 - 10:37 ]

Mijn brein breint zoals het breint.

Oké, ik heb het tekenlimiet voor usernames ontdekt, ik moest de spelling al aanpassen. En dan is ie nog steeds te lang voor op het forum, oops. Nu snap ik waarom er een tekenlimiet is, hahaha.

[ bericht aangepast op 23 mei 2025 - 10:52 ]

Frisk schreef:
    Ik denk dat ik het er dit jaar gewoon echt moeilijk mee heb dat 60-70% van mijn job gewoon echt saai is en ik eigenlijk niets bijleer...

Relatable

help

SEPHIR0TH schreef:
    Wacht, is het niet meer mogelijk om credits te kopen? :E

De link doet het al een half jaar niet :c Heb het destijds al gemeld maar wordt niks mee gedaan

|| I told you not to play with the misfit toys ||