• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 14 mei 2025 - 19:36 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

🤢🤢

Oh, wauw, mijn adres is geen spookadres? Wat een verrassing. Vraag me af wat dan de reden is dat DHL het weer laat afweten.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Dat twee examenleerlingen je spotten in de bus en expres achter je komen zitten om te kletsen ❤️

Ik ga die leuke koters van hier echt wel missen volgend jaar 😭

[ bericht aangepast op 15 mei 2025 - 17:54 ]

Protect the people.

Morgen de bruiloft van m'n broertje aaaaahhh vanavond de laatste voorbereidingen en dan is het goed zo

Dramatic

Lol, een pannenkoek foto is fucking schattig.

Sorry maar ik vind het heel erg shit dat mijn vriend hierover in discussie gaat. Deze vraag stel je gewoon niet, het maakt niet uit of die vriendin het vroeg uit oprechte interesse of self-serving interesse. If it hurts people, DON'T DO IT. UGH. (cat)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ik ben nu echt wel klaar met die nekpijn :/

Every villain is a hero in his own mind.

Waarom voel ik me nu weer depresso? Musicalles was fun en ik heb leuk nagepraat, dus dit is nergens voor nodig.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

someone tell me to go to bed pls

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Zoya schreef:
    Sorry maar ik vind het heel erg shit dat mijn vriend hierover in discussie gaat. Deze vraag stel je gewoon niet, het maakt niet uit of die vriendin het vroeg uit oprechte interesse of self-serving interesse. If it hurts people, DON'T DO IT. UGH. (cat)

What?

Zin in de tijd dat ik weer normaal kan slapen

Ik voel me al niet zo geweldig de afgelopen paar dagen, maar nu zit ik ook nog eens aan huis gekluisterd voor een paar dagen 🥲 Waarom ben ik zo onhandig dat ik een glazen deksel naast m'n voet kapot laat vallen, waardoor ik nu een snee in m'n voet heb. Wss beter om geen schoenen te dragen tot de wond een beetje genezen is. En natuurlijk zit het daar waar het bandje van m'n slippers/sandalen zit, so I'm stuck at home 🥲.

Kan iedereen die me online ziet me een schot onder de kont geven en me terug naar mijn boeken dwingen? :W

[ bericht aangepast op 16 mei 2025 - 9:22 ]

Even the smallest can change the course of the future

Frodo schreef:
    Kan iedereen die me online ziet me een schot onder de kont geven en me terug naar mijn boeken dwingen? :W

Boeken boeken boeken

Frodo schreef:

**grijpt shotgun**
    Nu minstens twee uur leren voordat je weer hier online mag verschijnen (cool)

Dramatic

Even spuwen. Een burn-outs is zo fucking eenzaam... Er is in je omgeving niemand die écht snapt of heeft gevoeld wat je moet doorstaan. En het gaat ieders inlevingsvermogen te boven. Uiteindelijk moet je het allemaal zelf doorkomen en kun je hoogstens om hulp of een knuffel vragen. Wat helpend is, echt waar, maar soms ook gewoon niet voldoende.
    Ik ben het ook zo zat om mensen uit te leggen wat er met me aan de hand is. Ik snap een ontregeld zenuwstelsel, maar ik merk dat anderen dat gewoon niet volledig kunnen bevatten. Ze kijken ernaar vanuit hun eigen perspectief, en dan krijg je dus adviezen als “blijf positief” of “ja maar je moet niet alleen kijken naar wat je niet kunt” of “kun je niet wandelen? Daar raakt mijn hoofd altijd van leeg”.
    Mensen denken altijd dat het een mentaal probleem is, terwijl ik weet dat ik mentaal juist verschrikkelijk sterk ben hierin. Dat er angstgedachten in mijn hoofd komen, is een FYSIEKE reactie. Daar heb ik geen invloed op. Dat mijn lichaam in de stress schiet, is niet mijn keuze. Daar heb ik géén invloed op. Dat komt door mijn ontregelde zenuwstelsel, dat zich onveilig voelt.
    Het enige waar ik invloed op heb, is hoe ik er vervolgens mee omga. En dat doe ik goed: ik ga niet mee in de angst, ik handel niet naar mijn gedachten. Maar dat weerhoudt mijn lichaam er niet van om de volgende keer gewoon weer in de stress te schieten.
    En daarin voel ik me het minst begrepen. Door de mensen die van me houden, maar eigenlijk doorvoelen zorgverleners, en door de hele samenleving. En dat maakt dat ik me heel eenzaam voel...