• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 14 mei 2025 - 19:36 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Frodo schreef:
    Kan iedereen die me online ziet me een schot onder de kont geven en me terug naar mijn boeken dwingen? :W

Tien minuten later ben je nog online, foei. Ik sluit me bij de bovenstaande reacties aan met een dreigende "Or else..." (cat)

[ bericht aangepast op 16 mei 2025 - 9:31 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

Tien minuten later ben je nog online, foei. Ik sluit me bij de bovenstaande reacties aan met een dreigende "Or else..." (cat)

Trots: Bes is al een uur niet online geweest! :3

HAHA jullie zijn té grappig :'D
    Kleine Q-break, nu maar weer terug naar de boeken, wouldn't want to dissapoint y'all (blush)

Even the smallest can change the course of the future

Omdat ik last heb van m'n keel smaakt alles meh

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

blij dit bericht gestuurd te hebben :)

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Wisely not saying anything. Apparently not everyone can do that.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik vind het raar om te zeggen, maar met nog acht weken te gaan tot de vakantie ga ik mijn havo 3-klas toch echt best wel leuk vinden...

Protect the people.

Waarom is het toch dat altijd, altijd als ik even stil wil staan bij het moment om ergens van te genieten, dankbaar voor te zijn of trots op te zijn, dat dat gelukkige gevoel wordt achtervolgt door een medogeloos gemis. Verlies tast alles aan. Alles. Hhhhggggg

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Hrv nog weer lager. Ik haat de statistieken van mijn lichaam. Ze zijn zo slecht.

Het was geen goed idee om na een concert richting Frankrijk te gaan. Ben moeee.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ik heb echt een fucking haat aan de DHL.

Also, can you not talk about yourself just for one minute pls? De aandacht hoeft niet alleen naar jou te gaan, je heet toch geen Remy.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Zoya schreef:
    Waarom is het toch dat altijd, altijd als ik even stil wil staan bij het moment om ergens van te genieten, dankbaar voor te zijn of trots op te zijn, dat dat gelukkige gevoel wordt achtervolgt door een medogeloos gemis. Verlies tast alles aan. Alles. Hhhhggggg

Ik weet dat niks wat ik kan zeggen helpt maar ik denk aan je <3

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Zometeen even bordjes fixen om vrienden aan te moedigen bij de halve van Utrecht morgen

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Nu nog even strijden met klassieke muziek op om dit stomme examen eindelijk even af te krijgen... heb er al zo'n 16 uur werk in zitten ;-;

Pls y'all give me strength

[ bericht aangepast op 17 mei 2025 - 14:45 ]

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    Nu nog even strijden met klassieke muziek op om dit stomme examen eindelijk even af te krijgen... heb er al zo'n 16 uur werk in zitten ;-;

Pls y'all give me strength
    Update: I did it 💃🏼🎉

Protect the people.