• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 14 mei 2025 - 19:36 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

-

[ bericht aangepast op 22 mei 2025 - 10:04 ]

Omnia mutantur, nihil interit

Kobyla schreef:
    (...)

Dit is misschien wat kort door de bocht of ik heb het helemaal fout, maar het idee wat ik uit jouw posts krijg: ze is van haar problemen aan het vluchten en vind het niet leuk dat jij (uit bezorgdheid) hier kritiek op hebt. So she lashes out in this horrible way. En ik denk niet dat jij veel anders had kunnen doen. Behalve haar enabelen.

Dit is exact hoe mijn psycholoog en ik (en m'n vriend) er ook over denken. Ik twijfel alleen of ik niet anders had kunnen reageren op bepaalde dingen, of dat ik minder over mijn leven en shit had moeten klagen. Specific example in spoiler, because SA-trigger warning:
    Blijkbaar heb ik een keer gereageerd met 'Huh weird' toen ze het er over had dat ze in essentie gegraped is door haar ex, omdat ze maar gewoon het deed of ja zei, omdat de andere consequentie minder prettig was / omdat ze dacht dat het zo hoorde. En heb blijkbaar vervolgens dingen gezegd die erop neer kwamen dat ik het niet zo zag. Idk what I said anymore, could be true, could be dat ik het probeerde te begrijpen ofzo. Een andere vriendin die iig ook eens bij zo'n gesprek heeft gezeten zei dat ik dat helemaal niet heb gezegd toen, so ik weet niet eens meer wanneer dit was.
    Mind you, ik heb duizenden keren gezegd dat ik hem wat aan zou willen doen or give him a piece of my mind for what he did, dus het is niet dat ik zijn kant zou kiezen.

In any case, idk wat ik allemaal fout heb gedaan, maar ze rent weg van haar problemen, toekomstige problemen en trauma's imo ja. Maar het is wel ontzettend kut.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Afsjdkfkdkfjd de cast van Sunrise on the Reaping is ZO GOED

|| I told you not to play with the misfit toys ||

I am dyiiiiing

Someone kill meeeeeeeeee

Aaaaaaaaaaa

help

Catmint schreef:
    (...)

Dit is exact hoe mijn psycholoog en ik (en m'n vriend) er ook over denken. Ik twijfel alleen of ik niet anders had kunnen reageren op bepaalde dingen, of dat ik minder over mijn leven en shit had moeten klagen. Specific example in spoiler, because SA-trigger warning:
    Blijkbaar heb ik een keer gereageerd met 'Huh weird' toen ze het er over had dat ze in essentie gegraped is door haar ex, omdat ze maar gewoon het deed of ja zei, omdat de andere consequentie minder prettig was / omdat ze dacht dat het zo hoorde. En heb blijkbaar vervolgens dingen gezegd die erop neer kwamen dat ik het niet zo zag. Idk what I said anymore, could be true, could be dat ik het probeerde te begrijpen ofzo. Een andere vriendin die iig ook eens bij zo'n gesprek heeft gezeten zei dat ik dat helemaal niet heb gezegd toen, so ik weet niet eens meer wanneer dit was.
    Mind you, ik heb duizenden keren gezegd dat ik hem wat aan zou willen doen or give him a piece of my mind for what he did, dus het is niet dat ik zijn kant zou kiezen.

In any case, idk wat ik allemaal fout heb gedaan, maar ze rent weg van haar problemen, toekomstige problemen en trauma's imo ja. Maar het is wel ontzettend kut.

Klinkt voor mij alsof zij zichzelf probeert te verantwoorden voor haar gedrag door de schuld bij jou te leggen. As in, ze weet dat ze fout zit, kan hier niet mee dealen, dus gaat de kleinste foutjes van jou zoeken om zo zichzelf te kunnen overtuigen dat ze het juiste doet. Again, I might be wrong, ik krijg ook maar één kant, maar voor mij voel jij als een slachtoffer van haar onmacht om te dealen met haar trauma. Wat idd gewoon hartstikke kut is, voor jullie beiden.

Je zei eerder dat ze je zag als haar beste vrienden. Dat betekent dat ook jij je hart zou moeten kunnen luchten bij haar. Jij klaagt, zij klaagt. Wat haar is overkomen is misschien erger, maar dat betekent niet dat jij het niet over jouw problemen mag hebben, zolang je er maar ook voor de hare was.

Sorry als ik me te veel bemoei 😅 Ik vind het gewoon zo jammer om te lezen hoe je meer en meer aan jezelf begint te twijfelen. I recognise the feeling :/ Zelf-reflectie is goed, but don't be too harsh to yourself! ❤️

[ bericht aangepast op 22 mei 2025 - 10:20 ]

Before you assume, try asking.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik ben echt geen klap aan het uitvoeren oeps

Dramatic

Snotterig, maar niet meer zo verstopt. Alles wat ik 'naar binnen' heb gehaald, komt nu los en hoest ik op (you know what I mean). Slaap is echt ruk, want 1 kant van mijn neus zit telkens dicht als ik lig ;-;

IK WIL WEER GEWOON KUNNEN ADEMEN!

[ bericht aangepast op 22 mei 2025 - 12:51 ]

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Zoya schreef:
    Afsjdkfkdkfjd de cast van Sunrise on the Reaping is ZO GOED

Ik dacht dat dit slechts geruchten waren nog, maar het is inderdaad allemaal confirmed! Ralph Fiennes als Snow? Jesse Plemons als Plutarch? Elle Fanning als Effie? Helloooo, zo tof!

Hoop zo dat deze film beter wordt dan die laatste met Snow, dat vond ik persoonlijk echt een trainwreck.

hodie mecum eris in paradiso

New username, who dis?

RPNZL schreef:
    New username, who dis?

Ik moest wel even kijken inderdaad :Y)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    (...)

Ik moest wel even kijken inderdaad :Y)

Ik wilde liever RAPUNZEL of BLONDIE, maar waren helaas allebei bezet ):

Kobyla schreef:
    (...)

Klinkt voor mij alsof zij zichzelf probeert te verantwoorden voor haar gedrag door de schuld bij jou te leggen. As in, ze weet dat ze fout zit, kan hier niet mee dealen, dus gaat de kleinste foutjes van jou zoeken om zo zichzelf te kunnen overtuigen dat ze het juiste doet. Again, I might be wrong, ik krijg ook maar één kant, maar voor mij voel jij als een slachtoffer van haar onmacht om te dealen met haar trauma. Wat idd gewoon hartstikke kut is, voor jullie beiden.

Je zei eerder dat ze je zag als haar beste vrienden. Dat betekent dat ook jij je hart zou moeten kunnen luchten bij haar. Jij klaagt, zij klaagt. Wat haar is overkomen is misschien erger, maar dat betekent niet dat jij het niet over jouw problemen mag hebben, zolang je er maar ook voor de hare was.

Sorry als ik me te veel bemoei 😅 Ik vind het gewoon zo jammer om te lezen hoe je meer en meer aan jezelf begint te twijfelen. I recognise the feeling :/ Zelf-reflectie is goed, but don't be too harsh to yourself! ❤️

Thanks for de support though! Ik waardeer het wel en ik vind het zelf ook heel moeilijk, omdat ik eigenlijk haar kant ook niet echt weet dus en ze dat ook niet wil delen. Ik had misschien meer aandacht moeten besteden aan haar issues - ik was er, altijd, maar had het beter moeten doen maybe.
    Het doet gewoon heel veel zeer dat het zo is gegaan en ik vind het lastig om het nu zomaar los te laten. Ik heb de deur open weten te houden (ze blokkeert me iig nu nog niet), maar ik weet niet of ik ooit nog iets ga horen van haar.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

RPNZL schreef:
    (...)

Ik wilde liever RAPUNZEL of BLONDIE, maar waren helaas allebei bezet ):

Jaa, dat is het enigste nadeel van Q usernames, je houd op begeven moment niet veel meer over van de classics :')

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    (...)

Jaa, dat is het enigste nadeel van Q usernames, je houd op begeven moment niet veel meer over van de classics :')

Toch maar terug naar de era waar we hoofdletter i in plaats van een l deden, en cijfers in plaats van medeklinkers hihi. Wat een chaos was dat :Y)

|| I told you not to play with the misfit toys ||