• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 14 mei 2025 - 19:36 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Rassalentar schreef:
    Nu ik weer meer lees heb ik wel vaker het probleem dat ik niet zo goed weet in wat voor boek ik zin heb om te beginnen als ik er een uit heb ^^"

👆

30k/150k to go i can't believe we're almost thereeeeee

help

Ahhhhhh part 1 van Harry Potter and the Cursed Child was amazing. Ooit het boek gekregen van mijn zus maar nooit echt gelezen, zo dankbaar nu. Kan niet wachten om om 7 uur het vervolg te zien. 🥹

Life is a beautiful struggle

Omfg the tiny naked dude on the hilt of my sword even has a teeny-tiny little willy, that is fucking hilarious

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Pfff wat een nieuws van Suzan en Freek

Caverna schreef:

Holy shit en Suzan is zwanger. Life is horrible sometimes goddamn

Caverna schreef:

Ben er echt ook naar door.. Toen we het vanmiddag hoorden konden mijn collega’s en ik het niet meer opbrengen om ons te focussen op ons werk.. Vreselijk nieuws.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Elke keer als ik video's tegenkom van mensen met dezelfde ziekte als mijn moeder maar in een later stadium word ik zo bang.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

SEPHIR0TH schreef:
    Elke keer als ik video's tegenkom van mensen met dezelfde ziekte als mijn moeder maar in een later stadium word ik zo bang.

I'm here if you feel like sharing your anxiety, I know a thing or two about that feeling. <3

[ bericht aangepast op 27 mei 2025 - 19:06 ]

Ja maar ik wilde de June-Hannah-reünie zien ): ;-;

Protect the people.

Ugh deze website

RPNZL schreef:
    Een kleine 1,5 uur geleden heb ik een verslag ingeleverd. Is het goed? Niet echt, als het maar voldoende is.

HAHAHA HET WAS VOLDOENDE! Weer 3ec erbij, nog 46 te gaan!

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Ik wist niet dat ik zo lang kon huilen om èèn persoon. Wtf do I do? Everything I do is wrong. 😭

Don't walk. Run, you sheep, run.

Sexual trauma runs so deep and for what 😐 Stop ruining my night

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

ik. word. hier. zo. moe. van.

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

Every villain is a hero in his own mind.