• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 14 mei 2025 - 19:36 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik wil gewoon heel hard huilen en vastgehouden worden door iemand die tegen me zegt dat alles goedkomt

Caverna schreef:
    Ik wil gewoon heel hard huilen en vastgehouden worden door iemand die tegen me zegt dat alles goedkomt

Ik kan je helaas niet irl komen troosten, maar wil je desondanks een hele stevige, dikke virtuele knuffel geven. 🫂🤍Het komt echt goed.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Caverna schreef:

fucking mood.
    ik vind het niet meer leuk

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Caverna schreef:

Leodh schreef:
    (...)

fucking mood.
    ik vind het niet meer leuk

Ughh en dan voel ik me zo'n nutteloze vriendin die veel te ver weg woont ):

Virtual hug voor allebei en als jullie wat kwijt moeten weten jullie me te vinden<3

Every villain is a hero in his own mind.

Ik heb gewoon gekookt 🥹🥹🥹

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

. . . . . . .

Het moment dat ik gewoon zat ben om nog te bestellen is bereikt. Elke fucking keer weet die *** DHL het op te fucken. Hoe moeilijk is het? Honestly. Nou moet ik gvd weer contact opnemen met jullie, omdat jullie voor de zoveelste fucking klerekeer het verdommen om je fucking werk te doen.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Caverna schreef:

Ik heb koppijn van het huilen van afgelopen 24 uur, so I'd like to help someone else now. Ik kan je niet vasthouden, maar alles komt wel weer goed <3 feel free om me op discord berichtje te sturen om te praten, ik wil graag naar je luisteren en misschien kan ik je nog wat comforting words geven ^^

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Caverna schreef:

*hugs if you want them* zoals de anderen ook zeggen, het komt goed. En soms moet je helaas door lastige dingen heen om je erna enkel beter te kunnen voelen.

--

Damn, had niet verwacht dat deze musical me zo zou raken. Naast de fun in sommige nummers en de Victor Hugo reference.
    Wat een cast ook, en Channah blijft geweldig!!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Please. 🐱

Morgen uitvoering en dan is alles klaar.

Ik moet m'n props nog fixen…

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Elke keer als je dat zielige zinnetje zegt, krijgt een pony een glittertranensticker. Just magical. ✨

Wanneer je nog zo'n 9 modules nieuw moet leren voor het einde van volgende maand vanwege geplande examens en je intussen alle 27 modules samen moet blijven herhalen om niets te vergeten, maar je brein besluit alle werkzame stoffen uit die modules steeds meer door elkaar te halen... Oké, misschien krijg ik (degene die drie weken geleden nog zei 'ik heb geen stress') nu toch wel een beetje last van stress.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Bedankt voor al jullie lieve reacties ❤️ En voor de virtuele hugs, ik geef ze allemaal terug 🥰

Fuuuuuuucking moe

damn sometimes I hate my own characters. wtf is wrong with you.

|| I told you not to play with the misfit toys ||