• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 14 mei 2025 - 19:36 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Heb ik voor het eerst in jaren een idee voor een verhaal dat ik wil vertellen?

Omnia mutantur, nihil interit

vergankelijk schreef:
    Heb ik voor het eerst in jaren een idee voor een verhaal dat ik wil vertellen?

😍😍😍😍

hodie mecum eris in paradiso

Nachtmerrie :c

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    Nachtmerrie :c

Oh no :c Tijd voor een leuke daydream dan maar ^^

Also, love je nieuwe profile pic!!!!!!!!!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Zo nerveus.. niet gezond. -_-

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

I can't. Deze mensen.

Omnia mutantur, nihil interit

zo nerveus voor aanstaande donderdag

Light it up.

moe.
    Misschien moet ik m'n huis eens op orde krijgen. Maar om eerlijk te zijn geen idee waar ik moet beginnen.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik ben uitgenodigd voor een fysiek kennismakingsgesprek bij een bedrijf, maar ik kom er net achter dat de trein daarheen maar 1x per uur rijdt. Over twee maanden verhuizen ze naar een toegankelijker locatie. Ga ik mijn lot accepteren en hopen dat ik de overstap niet mis of ga ik pushen voor een online gesprek?

Kobyla schreef:
    Ik ben uitgenodigd voor een fysiek kennismakingsgesprek bij een bedrijf, maar ik kom er net achter dat de trein daarheen maar 1x per uur rijdt. Over twee maanden verhuizen ze naar een toegankelijker locatie. Ga ik mijn lot accepteren en hopen dat ik de overstap niet mis of ga ik pushen voor een online gesprek?

Beide kan. Je zou het aan kunnen kaarten om te vragen of ze hierin kunnen faciliteren, maar dat je bereid bent om te komen als zij staan op een fysiek gesprek. Ik neem aan dat ze zelf ook wel weten dat ze slecht bereikbaar zijn, dus dat zij ook begrijpen dat OV kut kan zijn. Eventueel stem je af dat het online als back-up is mocht je de overstap niet halen en kan je een trein eerder pakken?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Kobyla schreef:

NMBS kennende... Online zou safer zijn denk ik haha.

[ bericht aangepast op 20 mei 2025 - 11:31 ]

Nothing is impossible in my own powerful mind.

pff, zoveel beter dit (blush)

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Catmint schreef:
    (...)

Beide kan. Je zou het aan kunnen kaarten om te vragen of ze hierin kunnen faciliteren, maar dat je bereid bent om te komen als zij staan op een fysiek gesprek. Ik neem aan dat ze zelf ook wel weten dat ze slecht bereikbaar zijn, dus dat zij ook begrijpen dat OV kut kan zijn. Eventueel stem je af dat het online als back-up is mocht je de overstap niet halen en kan je een trein eerder pakken?

Thanks! Ik ga maar gewoon fysiek en heb in mijn antwoord aangegeven dat ik met de trein kom. Ze weten in welke stad ik woon, dus dan zullen ze zich vast realiseren dat ik met de 1x per uur trein kom. En idd een trein eerder naar mn overstap pakken, maar die gaan gelukkig elke 10 minuten, dus dan valt het mee hoeveel vroeger ik weg moet.

Oké, waarom is het zo fucking moeilijk om voor mezelf op te komen ook al is dit overduidelijk niet oké?

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Lichte stress voor 2 verslagen die binnen nu en een maand af moeten zijn en ingeleverd.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL