Catmint schreef:
Tikkie is gestuurd + een laatste bericht waarin ik m'n punten nogmaals aanstip en toch mezelf maar weer 'wegcijfer/opoffer' ondanks dat ik probeerde mezelf een keer niet tekort te doen. En ik zie het nu wel. Heb gevraagd of ze me niet wil blokkeren i.v.m. haar deel van een order en ik kan alleen afwachten of ze dat wil honoreren (lekker woordje in het NL), en gevraagd wat ze met haar ticket wil waar de tikkie nog voor was. + dan nog een keer aanstippen dat het me spijt etc.
Gelukkig loop ik al bij een psycholoog en is dit iets wat ik daar heel erg moet bespreken, because holy shit zit daar trauma en andere shit...
Proud of you! Deze stappen maken zijn absoluut niet makkelijk, maar wel goed voor je healing in the long run. (Ook heerlijk Nederlands dit.)
--
Opdracht ingeleverd! Nu nog hopen dat de twee kleine errors en mijn mess up met een deel van de opdracht me vergeven worden, maar het inleveren op tijd is hoe dan ook een opluchting.
Studeren hiervoor komt nog wel. Eerst even wat gamen, lichtplannen voor morgen bedenken, en me voorbereiden voor de musicalles waar ik toch nog heenkan. Yay. En het is extra leuk dat mijn scene-partner voor deze opdracht de scene nog steeds samen wil uitvoeren tijdens de les.
If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn