• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 14 mei 2025 - 19:36 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Catmint schreef:
    Het is een week geleden sinds ik je dat berichtje heb gestuurd en heb nog geen reactie... Je vroeg zelf om common decency om het deel van de order nog op te sturen naar je, maar je hebt blijkbaar niet eens zelf de decency om te reageren op een bericht. Nee is ook een antwoord. En ik krijg het maar niet uit m'n kop...

Part of me wants to apologise and 'beg' for another chance, or at least a chance to talk. Het andere deel wil schreeuwen en schelden, alle verwijten op tafel gooien die ik voor me probeer te houden en probeer te verklaren door je trauma en hoe je daardoor reageert. En het overgrote deel van me blijft maar denken 'had ik het maar anders gedaan', 'had ik maar anders gereageerd' en vooral hele slechte gedachten over dat ik maar gewoon m'n mond moet houden over hoe ik me voel, want mensen zitten er niet op te wachten.

Dit klinkt allemaal heel naar, sterkte <3

Omnia mutantur, nihil interit

Hm, plottwist. Ik was lowkey op zoek naar een nieuw vrijwilligersteam voor Castlefest, krijg ik een telefoontje van de coördinator van de Wickerman, of ik dit jaar onderdeel wil worden van het team dat deze bouwt. Gotta admit, onderdeel zijn van zo'n bijzonder ritueel waar (tien)duizenden mensen zó veel steun aan ontlenen... dat is wel een hele grote eer.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    Hm, plottwist. Ik was lowkey op zoek naar een nieuw vrijwilligersteam voor Castlefest, krijg ik een telefoontje van de coördinator van de Wickerman, of ik dit jaar onderdeel wil worden van het team dat deze bouwt. Gotta admit, onderdeel zijn van zo'n bijzonder ritueel waar (tien)duizenden mensen zó veel steun aan ontlenen... dat is wel een hele grote eer.

Omg congrats girlie!

Even the smallest can change the course of the future

Tikkie is gestuurd + een laatste bericht waarin ik m'n punten nogmaals aanstip en toch mezelf maar weer 'wegcijfer/opoffer' ondanks dat ik probeerde mezelf een keer niet tekort te doen. En ik zie het nu wel. Heb gevraagd of ze me niet wil blokkeren i.v.m. haar deel van een order en ik kan alleen afwachten of ze dat wil honoreren (lekker woordje in het NL), en gevraagd wat ze met haar ticket wil waar de tikkie nog voor was. + dan nog een keer aanstippen dat het me spijt etc.

Gelukkig loop ik al bij een psycholoog en is dit iets wat ik daar heel erg moet bespreken, because holy shit zit daar trauma en andere shit...

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

In different news, en beter ook wss, daarom dit berichtje apart: ik ga morgen wat drinken met ex-collega's. Werd net uitgenodigd door een van hen en ik ben de surprise act (aka hij zegt nog niks tegen de andere 4 die er zullen zijn). Ben benieuwd wat voor roddels en verhalen gaan komen.

Jeetje, sorry dat ik bullshit signaleer en niet meteen meega in de ontwikkeling van inspannende taken die in de praktijk geen meerwaarde bieden. Bureaucratie wordt met een reden gehaat.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Dat het me echt even erg raakt dat het met een bevriend stel niet goed gaat, en dat ze precies hetzelfde meemaken als dat wij hebben gehad. Bah. 😭

Omnia mutantur, nihil interit

Catmint schreef:
    Tikkie is gestuurd + een laatste bericht waarin ik m'n punten nogmaals aanstip en toch mezelf maar weer 'wegcijfer/opoffer' ondanks dat ik probeerde mezelf een keer niet tekort te doen. En ik zie het nu wel. Heb gevraagd of ze me niet wil blokkeren i.v.m. haar deel van een order en ik kan alleen afwachten of ze dat wil honoreren (lekker woordje in het NL), en gevraagd wat ze met haar ticket wil waar de tikkie nog voor was. + dan nog een keer aanstippen dat het me spijt etc.

Gelukkig loop ik al bij een psycholoog en is dit iets wat ik daar heel erg moet bespreken, because holy shit zit daar trauma en andere shit...

Proud of you! Deze stappen maken zijn absoluut niet makkelijk, maar wel goed voor je healing in the long run. (Ook heerlijk Nederlands dit.)

--

Opdracht ingeleverd! Nu nog hopen dat de twee kleine errors en mijn mess up met een deel van de opdracht me vergeven worden, maar het inleveren op tijd is hoe dan ook een opluchting.
    Studeren hiervoor komt nog wel. Eerst even wat gamen, lichtplannen voor morgen bedenken, en me voorbereiden voor de musicalles waar ik toch nog heenkan. Yay. En het is extra leuk dat mijn scene-partner voor deze opdracht de scene nog steeds samen wil uitvoeren tijdens de les.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Waarom gaat altijd alles tegelijkertijd kapot en kost het nodige geld. (cat)

[ bericht aangepast op 21 mei 2025 - 20:24 ]

Callen schreef:

Herkenbaar. Net mijn hele computer vervangen basically en dan besluit mijn headset de geest te geven (cat)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Kinda wanna not exist right nowwwwww

Every emotion is too much my head gonna explode

help

Callen schreef:

Mijn auto al sinds december:

Bijna kwartet :') Iedere keer als ik iets laat maken gaat er weer wat nieuws kapot. Hij is nog maar uit 2015 😭

[ bericht aangepast op 21 mei 2025 - 21:40 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Vandaag was te lang en te veel

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Catmint schreef:

Toch nog een update, for those invested ofzo en om het van me af te schrijven.
    Ik heb response terug gehad en het geld betaald. Het bericht is kort en ze hoort het graag als er iets mis is met de order, bla bla bla.
    Maar, het 2e deeltje is echt ontzettend onduidelijk en hypocriet. Toen ze het uitmaakte met haar toxische ex heeft hij in een van zijn laatste berichten gezegd dat ze maar goed moest nadenken over haar gedrag en daarop moest reflecteren (volgens mij zelfs een reflectieverslag maken noemde hij het oid).
    "Wat ik belangrijk vind is dat je echt goed de tijd neemt aan jezelf te werken, want dat gaat je in de long run ook alleen meer helpen" klinkt voor mij als een andere verwoording hiervan. Ik kan niks met de rest van het bericht - wil je casual contact, wil je dat helemaal niet, stuur jij wat als je er weer klaar voor bent? - en dit is toch wel heel erg alsof ze heel veel van hem heeft overgenomen wat dit betreft. Ik doe nu aannames, maar als je er zelf zo'n ontzettende schurfthekel aan had dat iemand tegen je zei dat je maar een reflectieverslag moest maken over jezelf na een relatie uit te maken, waarom stuur je dan zo'n zin naar iemand anders? Verwoord het beter ofzo.
    Also, as if I wasn't trying that. Ik ga tenminste wel naar een psycholoog om m'n trauma's te verwerken en wat aan mezelf te doen - heb ik haar ook meerdere keren aangeraden nadat ze 7 jaar een relatie had met een narcist/manipulator.

Naja puntje bij paaltje, ik heb geen idee wat de stand van zaken nu is en wat nu acceptabel is of niet. I was expecting worse, I have to admit, maar dit is niet ontzettend veel beter. Had gehoopt op het bijleggen en uitpraten, zodat we weer terug konden bouwen aan een vriendschap, maar ze wil liever zien wat the universe has in store for her en wat de toekomst voor mogelijkheden biedt. Lekker duidelijk ja...

Catmint schreef:
    (...)

Toch nog een update, for those invested ofzo en om het van me af te schrijven.
    Ik heb response terug gehad en het geld betaald. Het bericht is kort en ze hoort het graag als er iets mis is met de order, bla bla bla.
    Maar, het 2e deeltje is echt ontzettend onduidelijk en hypocriet. Toen ze het uitmaakte met haar toxische ex heeft hij in een van zijn laatste berichten gezegd dat ze maar goed moest nadenken over haar gedrag en daarop moest reflecteren (volgens mij zelfs een reflectieverslag maken noemde hij het oid).
    "Wat ik belangrijk vind is dat je echt goed de tijd neemt aan jezelf te werken, want dat gaat je in de long run ook alleen meer helpen" klinkt voor mij als een andere verwoording hiervan. Ik kan niks met de rest van het bericht - wil je casual contact, wil je dat helemaal niet, stuur jij wat als je er weer klaar voor bent? - en dit is toch wel heel erg alsof ze heel veel van hem heeft overgenomen wat dit betreft. Ik doe nu aannames, maar als je er zelf zo'n ontzettende schurfthekel aan had dat iemand tegen je zei dat je maar een reflectieverslag moest maken over jezelf na een relatie uit te maken, waarom stuur je dan zo'n zin naar iemand anders? Verwoord het beter ofzo.
    Also, as if I wasn't trying that. Ik ga tenminste wel naar een psycholoog om m'n trauma's te verwerken en wat aan mezelf te doen - heb ik haar ook meerdere keren aangeraden nadat ze 7 jaar een relatie had met een narcist/manipulator.

Naja puntje bij paaltje, ik heb geen idee wat de stand van zaken nu is en wat nu acceptabel is of niet. I was expecting worse, I have to admit, maar dit is niet ontzettend veel beter. Had gehoopt op het bijleggen en uitpraten, zodat we weer terug konden bouwen aan een vriendschap, maar ze wil liever zien wat the universe has in store for her en wat de toekomst voor mogelijkheden biedt. Lekker duidelijk ja...

Dit is misschien wat kort door de bocht of ik heb het helemaal fout, maar het idee wat ik uit jouw posts krijg: ze is van haar problemen aan het vluchten en vind het niet leuk dat jij (uit bezorgdheid) hier kritiek op hebt. So she lashes out in this horrible way. En ik denk niet dat jij veel anders had kunnen doen. Behalve haar enabelen.