• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 14 mei 2025 - 19:36 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

M’n vader is echt in een help mijn man is klusser vibe en m’n broer en ik zijn er zo de dupe van 😩 ik word gek

let the fears you have fall away

Zoya schreef:
    (...)

Toch maar terug naar de era waar we hoofdletter i in plaats van een l deden, en cijfers in plaats van medeklinkers hihi. Wat een chaos was dat :Y)

Dat had ik dus met SCORPlO gedaan, de i is een l hahaha

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Zoya schreef:
    (...)

Toch maar terug naar de era waar we hoofdletter i in plaats van een l deden, en cijfers in plaats van medeklinkers hihi. Wat een chaos was dat :Y)

Noooo hou op hahahaha, ik kon vroeger al die usernames al niet uit elkaar houden. Als iedereen nou dezelfde username houd zoals ik al jaren doe, dan weet ik tenminste tegen wie ik praat :W

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    (...)

Noooo hou op hahahaha, ik kon vroeger al die usernames al niet uit elkaar houden. Als iedereen nou dezelfde username houd zoals ik al jaren doe, dan weet ik tenminste tegen wie ik praat :W

Exact de reden waarom ik die van mij nu ook al 5 jaar ofzo hetzelfde heb gehouden, haha

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

pleaselaatiemandmijndienstovernemen pleaselaatiemandmijndienstovernemen

Ik kan niet twee jaar op een rij David Tennant missen pls universe ;-;

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Vanmiddag de zevende bezichtiging alweer, zal 't dit keer wel raak zijn?
    (Damn, ljh doet wat 't belooft, opluchten, dat heb ik wel gemist.)

i want to not exiiiiissttt

help

Dat je 63-jarige collega sinds vanmorgen voor de wet getrouwd is en helemaal happy kon vertellen 🥺 (en ja die dude kwam vanmiddag nog gewoon lesgeven... over drie weken trouwt ie in de kerk dus dan is het pas "officieel" (voor hem))

Protect the people.

Ik haat hormonen. Maar écht.

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

Ragecleaning out of spite towards the universe is still cleaning! Like you suck right now but I got clean floors because of that so, I win. (cat)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Meh. Ik blijf nog te veel in mijn hoofd en twijfelen bij stage. /:
    De lack of direction helpt niet mee, maar laten we zien wat er morgen gezegd wordt. Ik weet in elk geval wat ik wil verbeteren en mogelijk hoe ik dit kan gaan doen. Want ik weet meer dan wat ik laat zien en dit is zonde.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Love getting confirmation that i suck

I wonder if that one blackout on my final actually traumatised me and now I'm just cursed forever

help

Vandaag m'n eerste migraine aura ooit gehad, no clue why, daarna ook nauwelijks hoofdpijn ofzo. Weird...

Do it scared, but do it anyway.

Paracosmoses schreef:
    Vanmiddag de zevende bezichtiging alweer, zal 't dit keer wel raak zijn?
    (Damn, ljh doet wat 't belooft, opluchten, dat heb ik wel gemist.)

Dit huis was alles en nog meer. Nu nagelbijten voor de aankomende paar dagen.

Paracosmoses schreef:
    (...)

Dit huis was alles en nog meer. Nu nagelbijten voor de aankomende paar dagen.

Spannend, ik duim voorje! Niks aan dat huizenzoeken, het is veel te zenuwslopend

The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.