• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 14 mei 2025 - 19:36 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Zoya schreef:
    (...)

De link doet het al een half jaar niet :c Heb het destijds al gemeld maar wordt niks mee gedaan

Lol, houdt de nieuwe eigenaar niet van geld??

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Am I going to maybe book a solo trip to London after all the shit that happened? Perhaps... Ff d&d proberen te verzetten en dan kan ik 66 books gaan plannen <3

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    Am I going to maybe book a solo trip to London after all the shit that happened? Perhaps... Ff d&d proberen te verzetten en dan kan ik 66 books gaan plannen <3

Yees, do it! + Ik weet niet of je Forbidden Planet kent, maar zij hebben mega veel (fantasy) boeken waarvan een groot deel rond de 2-5 pond goedkoper is dan wanneer je ze bij Waterstones zou halen. Mocht je niet helemaal slagen bij 66. (:

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

SEPHIR0TH schreef:
    (...)
    Yees, do it! + Ik weet niet of je Forbidden Planet kent, maar zij hebben mega veel (fantasy) boeken waarvan een groot deel rond de 2-5 pond goedkoper is dan wanneer je ze bij Waterstones zou halen. Mocht je niet helemaal slagen bij 66. (:

Oeh nee, goeie om te weten! Had sowieso 66 books, Waterstones en The Works gepland staan om af te gaan, maar die ga ik zeker onthouden

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Nog maar vier weken lesgeven (op deze school) 😱

Protect the people.

LET IT RAAAAAAIIN!

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Zo geen zin in werk vandaag 😭😭😭
    Someone send some motivation!!!

let the fears you have fall away

oh opeens heb ik mezelf motivatie gegeven, want vgm werkt er een leuke chef 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

let the fears you have fall away

Catmint schreef:

Doen!!! Ik ga maandag voor het eerst solo naar Londen and I can not wait

[ bericht aangepast op 23 mei 2025 - 16:45 ]

Life is a beautiful struggle

"Wij gaan naar huis want er is niks meer te doen."

Er was nog heel veel te doen.
    Er is nog heel veel te doen.

Edit: even hardop lachen omdat zojuist de Hornbach reclame op de radio voorbij kwam, met de prachtige slogan: "Er is altijd iets te doen". :-P

[ bericht aangepast op 23 mei 2025 - 19:04 ]

Lupinus -> Fantabulosa

Ik ben kapot, nu al. En dan is m'n weekend ook nog eens retedruk 😫

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

We might have a new house.

Do it scared, but do it anyway.

Paracosmoses schreef:
    (...)

Dit huis was alles en nog meer. Nu nagelbijten voor de aankomende paar dagen.

WE. HEBBEN. HET. HUIS. AAAAAH.

Paracosmoses schreef:
    (...)

WE. HEBBEN. HET. HUIS. AAAAAH.

Gefeliciteerd!

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Would attention fill this eternal void that constantly presses down on me i wonder

help