• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 14 mei 2025 - 19:36 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Paracosmoses schreef:
    (...)

WE. HEBBEN. HET. HUIS. AAAAAH.

Aah, super!! Gefeliciteerd!

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Paracosmoses schreef:
    (...)

WE. HEBBEN. HET. HUIS. AAAAAH.

omggg gefeliciteerd!!!!🥂 ✨😍

let the fears you have fall away

Dekentje, snacks & drinks + kdrama. Tijd voor wat relaxen 🙏🏻

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Bedankt lieve Q.‘ers!

Weer een superfijne rijles gehad <3 Ik ga het écht leuk vinden en alles gaat gewoon veel en veel soepeler!! Also, m'n rijinstructeur krijgt minimumloon betaald???? Wtf is dat voor onzin??

Protect the people.

Ik ben gewoon zo opgelucht dat ik weer kan schrijven. Dat de woorden (deels) vanzelf komen.
    De afgelopen maanden waren emotioneel zo moeilijk en ik dacht echt dat ik het schrijven voorgoed verloren was.

The soul needs autumn.

Zo ontiegelijk, fucking moe hè. Het is bizar.

Ik moet eigenlijk mijn berging even uitruimen en daar spullen naartoe brengen en twee balken mee naar boven nemen zodat ik de trap voor m'n bed kan gaan bouwen, maar mehhhh.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Kan deze verkoudheid a.u.b. een keertje klaar zijn? Ik adem graag door mijn neus zonder al deze droge meuk.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Waarom begint het altijd te kriebelen om het schrijven op te pakken in periodes dat de drukte me overlaadt?

Paracosmoses schreef:
    Waarom begint het altijd te kriebelen om het schrijven op te pakken in periodes dat de drukte me overlaadt?

Omdat je koppie dan juist behoefte heeft aan afleiding en ontspanning <3

|| I told you not to play with the misfit toys ||

14.00 uur en ik lig nog in bed. Dit is zo niet handig, ik moet nog best veel doen… ik haat mezelf verdomme

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Paracosmoses schreef:

Oh dit heb ik ook altijd. Absurd veel inspiratie als ik eigenlijk nuttig bezig moet

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Zit nog steeds als een zombie voor me uit te staren achter een schermpje terwijl mijn hoofd niks opslaat van wat er gebeurt.

Verdomme.
    Waarom kan ik niet gewoon doen wat ik moet doen, want morgen komt er ook al niks van. Fuck fuck fuck fuckeriefuck

straks naar Thunderbolts (blush)

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ik ben zo blij als we straks meer aanrechtblad hebben dan de heus 2 kastjes die we nu hebben. En ook lades om dingen in te doen ipv deurtjes waar alles crap gestapeld is...

Do it scared, but do it anyway.