Sgaeyl schreef:
Voor mij is het oké als ze in een groep gaan reizen. Ook met het oog opdat we met een klein actief clubje zijn ook maar. Hoe Cordelia daar in staat is een beetje om het even. Qua onderlinge interacties (en het oog op de raadzaal-scene) denk ik dat je ook in een groep onderlinge conversaties kunt voeren/scènes hebben, die niet perse direct de hele groep hoeven te betrekken waardoor je eventueel 1 op 1 (of 2) momenten kun creëeren.
Misschien dat er zo bijvoorbeeld ook korte opsplitsingen plaats kunnen vinden (enkele die vuur gaan maken, een paar die hout gaan zoeken of het gebied ietwat vooruit gaan verkennen)?
Dat is een goed idee, zoiets zou ik inderdaad ook wel fijn vinden. Wel gewoon voldoende mogelijkheid tot 1-op-1 contact.
Persoonlijk zou ik namelijk een volledige groep niet erg vinden, als ze maar niet de hele RPG door op elkaars snufferd zitten. (Daarnaast zou Juni een goede reden moeten hebben om in groepsdynamica te blijven.) Ik denk dan bijvoorbeeld aan dat ze iets tot hun basis hebben gemaakt waar ze naar terugkeren, maar wel alleen of in subgroepjes kunnen werken.
Of misschien dat ze op een bepaald punt wel hun wegen te scheiden, maar later op een ander punt weer tegenkomen.
[ I will always love you ]