@ Rionach : Ooooh, voor Cordelia had ik bedacht dat ze (na de apocalyps) een wandeling door de natuur wel fijn zou vinden ── op een veilige plek, en wellicht met haar date naar de sterrenhemel kijken. Intieme dingen delen, misschien samen dansen.
@ Graveborn : WELLLLLL, Juniper was voor de apocalyps niet dezelfde dus het klopt niet echt, moet ik eerlijk zeggen. Ze zou dan meer een romantisch diner leuk vinden, samen dansen, dat soort gedoe.
Nu danst ze ook heel graag, maar van dat romantische is er misschien (op die manier) niet veel meer van over. Ze houdt ervan om bezig te zijn (not like that, get mind out of gutter) door nieuwe dingen te ontdekken en daarbij haar date hetgeen te leren. (Samen proviand zoeken bijvoorbeeld zie ik al als een mogelijke date HAHA, want je bouwt op elkaar, spendeert tijd met elkaar ── het blijft spannend maar je bond tegelijkertijd.) Ze zou ook wel onder de nachthemel willen liggen met haar date, en als hij geluk heeft, is ze openhartig met hem. Voor de rest : dansen en eten, can never go wrong with that.
En sex. JA HET SPIJT ME, ze is erg fysiek ingesteld oké.
[ bericht aangepast op 24 feb 2025 - 20:31 ]
[ I will always love you ]