• Welcome to Riverside • 542 001 days without incident

RollentopicSchrijftopic

Nieuwe praattopic

ROLLEN

Raadsleden
    Benjamin Cervantes-Hererra - 43 - hij/hem - Mando - ENG - 1.1
    Lilith Harris - 34 - zij/haar - Styles - NL- 1.4
    Elliot Callahan - 31- hij/hem - Novalunosis- NL - 1.2

Bewoners
    Cordelia Geneve - 28 - zij/haar- Rionach - NL- 1.2
    Juniper Al'Kapur - 32 - zij/haar- Cecia - ENG - 1.1
    Viktor Kowalski - 35 - hij/hem - Graveborn - NL - 1.2
    Jesse Hale - 35- hij/hem - Malakian - ENG - 1.4

REGELS

• De voertaal tegen Nederlandse karakters is Nederlands. Voor de rest ben je vrij om Nederlands of Engels te schrijven.
    • Aangezien de kolonie relatief groot is, is het inzetten van NPC's om een deel van je verhaal voort te zetten toegestaan. Hou het wel redelijk en hergebruik het liefst personages.
    • Er is een minimum van 100 woorden.
    • De hoofdregels van Qreaties gelden ook hier.
    • 16+ is toegestaan, gelieve wel boven je post vermelden.
    • Gebruik triggerwarnings.
    • Maximaal 2 personages per persoon.

[ bericht aangepast op 6 maart 2025 - 12:20 ]

Mando -> Zoya

Novalunosis schreef:
    (...)

Jaazeker, maar wel alleen als anderen ook goed dronken zijn, Niemand die het de volgende dag dan nog weet :P

Hahahah, niemand die hem de volgende dag erop aan kan spreken, hm?

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Mando schreef:
    (...)

And leave these drunk fools unprotected? The others, maybe, but not Cordelia I think :')

Ik denk inderdaad ook dat Viktor wel weet dat Cordelia zich kan redden en hopelijk niet te dronken zal gaan, but who knows hehe

Sgaeyl schreef:
    (...)
    Ik denk inderdaad ook dat Viktor wel weet dat Cordelia zich kan redden en hopelijk niet te dronken zal gaan, but who knows hehe

Cordelia die expres dronken wordt zodat Viktor wel moet, lol

[ I will always love you ]

Novalunosis schreef:
    (...)

Jaazeker, maar wel alleen als anderen ook goed dronken zijn, Niemand die het de volgende dag dan nog weet :P

My dear, Benjamin will remember every second just so he can use it to pester Elliot until he blushes. That sounds like a fun pastime while they're running around on a quest c:

Mando -> Zoya

Cecia schreef:
    (...)

Dit zou wat zijn, hahaha

Sgaeyl schreef:
    (...)
    Hahahah, niemand die hem de volgende dag erop aan kan spreken, hm?

Viktor wel hoor. Hij wordt niet dronken.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Cecia schreef:
    (...)

Moet ze niet proberen.

Graveborn schreef:
    (...)
    Moet ze niet proberen.

Want anders? Over z'n. . .schouder ermee? 👀

[ I will always love you ]

Cecia schreef:
    (...)
    Want anders? Over z'n. . .schouder ermee? 👀

Nope.

Sorry voor de inconsistency van de layout Benjamin's posts :') Ik heb altijd wel weer wat dat ik wil veranderen lol.

[ bericht aangepast op 20 feb 2025 - 14:35 ]

Mando -> Zoya

Mando schreef:
    (...)

Hmm, I'll have to think on that one. Hij is in ieder geval niet offended of boos, want hij waardeert eerlijkheid en hij kent Viktor's bruuskheid. Maar hoe hij precies gaat reageren weet ik nog niet.

@Graveborn, ik hoop dat dit niet te misleidend was, want hoewel Ben niet offended/boos is voelt hij natuurlijk wel veel door de hele situatie. Dat is helemaal niet erg (ik heb er geen last van), suits the story & the characters, maar ik kan me voorstellen dat je misschien denkt huhh ik dacht dat je zei dat Benjamin redelijk unbothered was. Turns out I underestimated his anxiety lol.

Mando -> Zoya

Cecia schreef:
    (...)
    Viktor : (stands on look out)
    Cordelia : (dances around him coz she wanna boogie)
    Juniper : (steals his drink so he can focus on dancing w. Cordelia)
    Ben : (steals Juun's drink just as she wanna sip, coz he enjoys teasing her)
    Elliot : (is a pretty wallflower that actually needed the drink)

Weet je, ik was van plan hier een hele reactie op terug te geven, maar ik laat jullie lekker in afwachting tot het daadwerkelijk gebeurd haha. Er zijn duidelijk wat verschillende meningen over Viktors reacties 😂.

@ Mando Eh, ik had opgevat dat jij de reactie waardeerde, niet Benjamin. Daar moest nog over nagedacht worden, zei je. Maar hoe dan ook maakt het niet uit, toch? Als het past bij Ben, is het toch top. Ik ga later lezen, atm bezig met kleine Duiveltjes.

[ bericht aangepast op 20 feb 2025 - 14:43 ]

Graveborn schreef:
    (...)
    @ Mando Eh, ik had opgevat dat jij de reactie waardeerde, niet Benjamin. Daar moest nog over nagedacht worden, zei je. Maar hoe dan ook maakt het niet uit, toch? Als het past bij Ben, is het toch top. Ik ga later lezen, atm bezig met kleine Duiveltjes.

Top, ik wilde het alleen even dubbelchecken want ik wilde niet dat je je gepasseerd voelde ☺️

Mando -> Zoya

@ Mando Schrijf vooral wat past bij Benjamin! Je hoefde me er niet voor te waarschuwen(?), ik heb daar echt geen problemen bij. Ik zie het vanzelf wel, toch? En de post was gewoon netjes? Haha. Het komt duidelijk voor dat hij in zijn anxiety leeft.

Mando schreef:
    (...)

My dear, Benjamin will remember every second just so he can use it to pester Elliot until he blushes. That sounds like a fun pastime while they're running around on a quest c:

Ah, ik hoor het al, Elliot gaat hier keer op keer spijt van krijgen x]

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home