• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

[ bericht aangepast op 18 nov 2024 - 21:14 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Wulp. Ik had sommige dingen echt beter kunnen verwoorden net. Waarom laat ik mijn faalangst zo toe?
    Ik had dingen echt beter moeten zeggen.. maar, de persoon nodigde me wel uit voor een kennismakingsgesprek. Dus ik denk dat dat betekent dat hij me in elk geval een kans wilt geven?

En pfff. Why can't we meet up? We need to talk about things!!
    Also, can this growing pain stop?

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik ben klaar met ijs eten, maar te lui om het in de vriezer te zetten. Heftig.

[ bericht aangepast op 20 nov 2024 - 22:14 ]

Tijd voor koffie.

also waarom doe ik altijd impulsieve username veranderingen ik zit hier een maand aan vast

[ bericht aangepast op 20 nov 2024 - 22:16 ]

Tijd voor koffie.

Krokant schreef:
    also waarom doe ik altijd impulsieve username veranderingen ik zit hier een maand aan vast

Wahahahaha ik ga er wel goed op hoor😂😂

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Niet weeeer deze rugpijn waarmee ik wakker word :(

"Finally the flesh reflects the madness within."

Dit voelt onhandig... Ik heb een probleem met stress voor meetings waardoor m'n performance daarin omlaag gaat en ik snel dichtklap etc. Om daaraan te werken moet ik iemand spreken, maar voor dat gesprek ben ik gestresst en ga ik waarschijnlijk slecht uit m'n woorden komen etc....

Do it scared, but do it anyway.

ugggggh waarom is mijn scriptie begeleidster zoooooo chaotisch..
    get your shit together girl, want op deze manier raak ik echt geirriteerd.

[ bericht aangepast op 21 nov 2024 - 11:21 ]

love me until I love myself

Oke nu moet het gewoon klaar zijn. Alsjeblieft. Alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft. Iets van goed nieuws, maakt niet uit wat, gewoon om deze ellende te doorbreken...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Moet hier nog vier uur zitten maar ik ga echt een beetje kapot van de pijn (lol)

"Finally the flesh reflects the madness within."

opeens zijn bepaalde werkgroepen met elkaar gemengd en het is vreselijk

love me until I love myself

Waarom blijft deze sneeuw smelten, wat een mega dik pak zouden we hebben als het gewoon een paar graadjes kouder was :c

Hnnngggggg

Three words, large enough to tip the world. I remember you.