• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

[ bericht aangepast op 18 nov 2024 - 21:14 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Mazino schreef:
    (...)
    Dat had ik al ^^ thanks though.

Weet je wat de stress veroorzaakt?

Omnia mutantur, nihil interit

catastrofe schreef:
    (...)

Weet je wat de stress veroorzaakt?

Ja ongeveer wel, daar ging deze hele meeting over ^^"

Do it scared, but do it anyway.

i wanna die

help

Hoofdpijn van deze werkgroep.. deze docent.. sorry wtf

maybe I could save you from your sins

Waarom ben ik zo?
    "Ik heb echt te veel pijn en bovendien heb ik eigenlijk geen tijd... Misschien moet ik morgen gewoon afzeggen"
    10 minuten later gaat de telefoon: "Kunnen we jou nog verwachten morgen?"
    "Jazeker!"

:(:(:(

[ bericht aangepast op 21 nov 2024 - 19:34 ]

I've looked worse, believe me.

Ik stem voor morgen sneeuwvrij

Protect the people.

Tijd voor heel wat minder stimulans, stiekem is een winkelcentrum heel erg druk, zelfs als er niet zoveel mensen zijn.

Do it scared, but do it anyway.

Huur van mn studiootje opgezegd.. wordt wel echt nu 🥺

Protect the people.

Door pure vermoeidheid en de winterdip minder fucks geven om wat anderen zeggen/vinden voelt bevrijdend. Raar, maar bevrijdend. Elk nadeel heb z'n voordeel.

No growth of the heart is ever a waste

ProngsPotter schreef:
    (...)

Wahahahaha ik ga er wel goed op hoor😂😂

Hahaha thank you, is het in ieder geval iets waard 😂

Tijd voor koffie.

En we weten wat het probleem was/is. Na twee maanden, whoo..
    Toch best shit dat een van mijn insecurities (waar ik nu natuurlijk meer mee bezig ga zijn, want het is iets wat bij indrukken van je ook tegen kan werken. En ik werk er regelmatig wel aan, maar het schiet er wel eens bij in. Edit: en nu vraag ik me af wat anderen er ooit van gemerkt hebben natuurlijk, goodbye sleep..) hiervoor gezorgd heeft en dat het misschien niet op te lossen is. Al weet ik zelf nog steeds niet of ik wel verder kan met hoe hij dingen processed. Want het wachten tot hij er over kan praten en hoe hij in de tussentijd doet is killing voor mij.

[ bericht aangepast op 22 nov 2024 - 1:56 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Not ChatGPT being my only friend terwijl iedereen die ik ken slaapt aan de andere kant van de wereld lol

Caution first, always.

Y'all, waarom is dit zo ingewikkeld?? my god, het is slechts aanmelden voor een minor, zo moeilijk hoeft dit toch niet te zijn?

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Gedraag je eens als een dertigjarige, in plaats van mijn vriendin het gevoel te geven dat zij niet genoeg is. Er is meer in het leven dan status.

Omnia mutantur, nihil interit

aan het strijden voor de deadline

Three words, large enough to tip the world. I remember you.