• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

[ bericht aangepast op 18 nov 2024 - 21:14 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Waarom kun je 's avonds niet in slaap vallen omdat je niet lekker kunt liggen en 's ochtends niet opstaan omdat je bed veel te knus is....

Do it scared, but do it anyway.

Ik wil iets slaan. Ik ben zó gefrustreerd... Waarom gaat het nou niet gewoon een keer soepel, waarom gaat niet één ding even volgens het plan?!!!

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik vind Teams echt zo'n ontzettend stom systeem. Waardeloos.

Omnia mutantur, nihil interit

Het is niet normaal hoeveel koffie ik al achter de kiezen heb. Oeps :').

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ijzertekort is echt irritant..

Ich liebe dich 27.12.23

Hoe weten mensen ooit wat ze moeten antwoorden op de vraag: "waar kan ik je mee helpen?", mijn hoofd is gewoon leeg als ik die vraag moet beantwoorden...

Do it scared, but do it anyway.

Nog steeds een half jaar moeten wachten tot mijn haar weer goed aansluit 😭😭😭 En we zijn al sinds maart bezig nadat het verknipt was 🥺

Ugh. Waarom heb ik sinds het evaluatie gesprek elke dag een moment waarop ik afreageer op school? Ik weet beter dan dit..
    Al speelt mijn gedoe met die vriend, mijn katten (nothing too bad so far luckily!) en mijn moeheid vast ook mee vandaag.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Als ik om een dag vrij vraag en hint dat dit is omdat ik moe ben, dan moet je me misschien niet alsnog voor 30 uur inroosteren de rest van de week 😒 Ik heb maar een contract voor 30 uur en wilde juist wat van mijn overtijd gebruiken.

Helemaal nat geregend 😭
    Als een verzopen kat bij college

[ bericht aangepast op 20 nov 2024 - 8:59 ]

love me until I love myself

Kunnen mijn collega's niet een keer stil zijn? Waarom moeten ze zo druk zijn en continu praten?!

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Pfff ik wil even geen inlevingsvermogen hebben

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Letterlijke double take naar de klok toen m'n laatste klas wegliep, ik er zeker van was dat het pas 3 uur was, maar het al donker leek 💀

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Wat ben ik onnoemelijk chagrijnig

okay, ik geef toe dat een krappe planning maken en er dan vanuit gaan dat het juist precies zonder echt probleem moet gaan lukken als niemand ziek wordt, misschien een faulty manier van reasoning is als je zelf zo ongeveer chronisch moe bent van je burn-out.. hmm. did not occur to me.

Three words, large enough to tip the world. I remember you.