• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

[ bericht aangepast op 18 nov 2024 - 21:14 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Ik heb vandaag een brief geschreven om mijn vrienden en familie inzicht te geven in mijn burnout. Heb al een paar hele lieve reacties en tegelijk vind ik het nog steeds wel heel spannend allemaal. Maar ik ben blij dat ik het gedeeld heb.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Cratos schreef:
    (...)
    En wat deed jij? Je trok het plastic eraf, zodat je niet extra hoefde te betalen? 😂👀

Ah, hey!!! Welcome back! ☺️🤗 I know you from the old days @ Q. I don't know if you still know me, maar hebben af en aan wel wat gesprekjes gehad.

Ik wilde dat pakket eigenlijk naar die vrouw haar hoofd gooien, maar heb “oke” gezegd en ben weg gelopen. Buiten totale woedeuitbarsting gekregen. Maar ging wel goed hoor 🤣

Ja dank je ^^
    Ben al weer een tijdje terug aan het loeren geweest hihi. Ik ken je nog!

Ich liebe dich 27.12.23

Derks schreef:
    (...)

Omg ja, ik vind Duitsland fantastisch maar allerlei dingen om te versturen… pffff.

Dacht vorig jaar: ik stuur m'n (Duitse) oom en tante een kaartje vanuit Emmerich, dat is goedkoper dan vanuit Nederland versturen.

Kom ik bij het postkantoor, moest ik toch echt 2,60 betalen omdat de kaart vierkant was (13x13, dus met envelop misschien 14x14) terwijl een kaart van 10,5x14,8 (met envelop 11,5 x 16 ongeveer) wel 80 cent was omdat die "normaal" was.

Wat de fuck 🥲

Ja het is echt zo raar hier af en toe 😅

Ich liebe dich 27.12.23

:c

Ik dacht dat de aankondiging van de show van Avenged Sevenfold en System of a Down ging over Nederland, maar het is alleen maar in Chicago (cat)

[ bericht aangepast op 11 dec 2024 - 19:12 ]

Frey_ > Whittaker

SweetTooth schreef:
    (...)

Ik wilde dat pakket eigenlijk naar die vrouw haar hoofd gooien, maar heb “oke” gezegd en ben weg gelopen. Buiten totale woede-uitbarsting gekregen. Maar ging wel goed hoor 🤣

Ja dank je ^^
    Ben al weer een tijdje terug aan het loeren geweest hihi. Ik ken je nog!

Hahaha, ik zag het al helemaal voor me gebeuren 😂😂😂 Wss had ik het er zelf afgehaald, lol. No way dat ik daar zoveel extra voor ga betalen! Maar het is geweest en niets meer aan te doen. Dan weet je dat voor de volgende keer 🤓

Helemaal gelijk, eerst even koekeloeren en dan losgaan hè lol 👀 I feel honored you still know me ☺️

Don't walk. Run, you sheep, run.

Cratos schreef:
    (...)
    Hahaha, ik zag het al helemaal voor me gebeuren 😂😂😂 Wss had ik het er zelf afgehaald, lol. No way dat ik daar zoveel extra voor ga betalen! Maar het is geweest en niets meer aan te doen. Dan weet je dat voor de volgende keer 🤓

Helemaal gelijk, eerst even koekeloeren en dan losgaan hè lol 👀 I feel honored you still know me ☺️

Haha, ja had inderdaad ook een goeie geweest :'D

Jaa natuurlijk, kort op je profiel gekeken en wist meteen wie je bent hihi

---

Kan deze ganglion aub uit mijn pols verdwijnen. Het doet zeer en is mega irritant (cat)

Ich liebe dich 27.12.23

Jeeetje, wat gaat het toch hard als je meedoet aan Nano. Maar boek nummer 19 is klaaar *O*

Every villain is a hero in his own mind.

Ringwraith schreef:
    Jeeetje, wat gaat het toch hard als je meedoet aan Nano. Maar boek nummer 19 is klaaar *O*

Whoaaahh congrats!!

Dramatic

Je maakt gisteravond een afspraak met mijn vriend om vanavond langs te komen voor de rest van de spullen voor de ratten, waaronder zakken voer, langs te brengen voordat je ook oprot en de rest van je familie volgt naar Afrika voor zeker volgend jaar Jan. En vervolgens is het 11u 's nachts en ben je nog niet langsgekomen. Mind you, het zijn jullie (10) ratten waar mijn vriend op past en je kan niet eens laten weten dat het niet door gaat??? Wtf is wrong with you people. Wij hebben ook gewoon een ritme en voor mijn vriend is het ook een gewone werkdag morgen. Entitled shits. I can't with these people.

[ bericht aangepast op 11 dec 2024 - 23:06 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.