• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

[ bericht aangepast op 18 nov 2024 - 21:14 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Whittaker schreef:
    Ik ben zelf ook wel een angstig persoon, maar ik moet zeggen, ik krijg wel een beetje extra angstjes van Rutte die zegt dat we ons moeten voorbereiden op de oorlog (cat) We really goin there huh?

Mijn brugklassers waren ook helemaal in paniek. Maar ik vind het zelf ook niet bepaald geruststellend.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    (...)

Mijn brugklassers waren ook helemaal in paniek. Maar ik vind het zelf ook niet bepaald geruststellend.

Ikzelf heb voornamelijk het gevoel dat we terug aan het gaan zijn naar de situatie tijdens de koude oorlog met constante dreiging. Al zou ik het toch fijner vinden moest NL/BE/Europa wat meer investeren in militaire veiligheid en de afhankelijkheid van de USA afbouwen. Want als er de komende vier jaar toch iets moest gebeuren, hoeven we echt niet op die clown aan de andere kant van de oceaan te rekenen. (cat)

Op een ietwat luchtigere toon: Queer Eye verder bingen of goedkope kerstfilms kijken... Lastige levenskeuzes.

Debbaut schreef:
    (...)

Ikzelf heb voornamelijk het gevoel dat we terug aan het gaan zijn naar de situatie tijdens de koude oorlog met constante dreiging. Al zou ik het toch fijner vinden moest NL/BE/Europa wat meer investeren in militaire veiligheid en de afhankelijkheid van de USA afbouwen. Want als er de komende vier jaar toch iets moest gebeuren, hoeven we echt niet op die clown aan de andere kant van de oceaan te rekenen. (cat)

Dat dus. Het is geruststellend dat ze er zo 'bovenop' zitten en ik dank god op mijn blote knietjes voor het veilige gevoel van de NATO (we staan er niet alleen voor), maar dat we hier weer zo serieus over na moeten denken is best beangstigend.

Frey_ > Whittaker

Morgen nog een dag vliegen overleven en met een klein beetje geluk gewoon in één keer door naar huis, maar waarschijnlijk ook nog een nachtje bij schoonouders slapen :c

Do it scared, but do it anyway.

Moee

Tijd voor koffie.

Ik lees twee dagen geen nieuws for mental health reasons en ineens moeten we ons gaan voorbereiden op een oorlog?? Hallo?!?

Reality sucks sometimes my dudes :c

Dramatic

Gast waarom was ik vroeger zo grappig

Tijd voor koffie.

VROEGER

Tijd voor koffie.

Renna schreef:
    Ik lees twee dagen geen nieuws for mental health reasons en ineens moeten we ons gaan voorbereiden op een oorlog?? Hallo?!?

Reality sucks sometimes my dudes :c

uh, excuse me? (ik volg het nieuws niet precies om die reden)

[ heaven knows ]

Volgens iemand die goed op de hoogte is van dit soort dingen door zijn werk, is het erg waarschijnlijk dat Rutte het voornamelijk gezegd heeft omdat hij meer geld voor defensie etc. wilt. En er is hiernaast weinig wat we als burgers zelf hiervoor kunnen doen, dus take care of je mental health iedereen! (Me included.)
    Soms is het nieuws niet/ minder volgen wel gewoon het beste voor jezelf.

--

Haha, ik dacht dat ik beter aan het worden was.. dit weekend voel ik me nog slechter.. Ik haat ziek zijn

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Kan het zijn dat antidepressiva depressiever maakt? 😅

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Phlegethon schreef:
    Volgens iemand die goed op de hoogte is van dit soort dingen door zijn werk, is het erg waarschijnlijk dat Rutte het voornamelijk gezegd heeft omdat hij meer geld voor defensie etc. wilt. En er is hiernaast weinig wat we als burgers zelf hiervoor kunnen doen, dus take care of je mental health iedereen! (Me included.)
    Soms is het nieuws niet/ minder volgen wel gewoon het beste voor jezelf.

Geen nieuwsvolger hier, maar kun je uitleggen wat je betekenis is van "Volgens iemand die goed op de hoogte is"? Het is best onduidelijk. Waarvoor maak je die beredenering daarop uit?

Don't walk. Run, you sheep, run.

Cratos schreef:
    (...)
    Geen nieuwsvolger hier, maar kun je uitleggen wat je betekenis is van "Volgens iemand die goed op de hoogte is"? Het is best onduidelijk. Waarvoor maak je die beredenering daarop uit?

Ik ben bewust vaag, om het wat anoniem te houden, maar door zijn werk heeft hij meer kennis dan gemiddeld over wat er in de wereld gebeurt. En ik heb zijn uitleg naar mij toe samengevat hier, omdat het voor mijn anxiety wat geholpen heeft. Dus wellicht helpt het anderen ook!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Phlegethon schreef:
    (...)
    Ik ben bewust vaag, om het wat anoniem te houden, maar door zijn werk heeft hij meer kennis dan gemiddeld over wat er in de wereld gebeurt. En ik heb zijn uitleg naar mij toe samengevat hier, omdat het voor mijn anxiety wat geholpen heeft. Dus wellicht helpt het anderen ook!

Okè, maar ik ga niet direct dingen aannemen van iemand. Iedereen kan maar wat zeggen namelijk. (Het is lief dat je Q probeer gerust te stellen tho.) Ik hoef ook geen expliciete dingen als wat zijn naam is of waar Anonieme Hij woont. 😂 Ik vraag enkel voor de beredenering of wat meer duidelijkheid.

Don't walk. Run, you sheep, run.