• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

[ bericht aangepast op 18 nov 2024 - 21:14 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Wanneer een ouder helemaal tegen mij uit haar slof schiet ivm een onvoldoende, want hoe durf ik zo'n cijfer in te voeren, ipv dat ze zoonlief aankijkt waar het mis is gegaan.

Echt diabolical van van mij dat ik geen cijfers vervals....

Kon op het moment zelf wel janken, maar ben er nu eigenlijk alleen maar boos om. Hoe durft ze mij zo te behandelen. Begrijp nu wel waar het gedrag van zoon vandaan komt.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    Wanneer een ouder helemaal tegen mij uit haar slof schiet ivm een onvoldoende, want hoe durf ik zo'n cijfer in te voeren, ipv dat ze zoonlief aankijkt waar het mis is gegaan.

Echt diabolical van van mij dat ik geen cijfers vervals....

Kon op het moment zelf wel janken, maar ben er nu eigenlijk alleen maar boos om. Hoe durft ze mij zo te behandelen. Begrijp nu wel waar het gedrag van zoon vandaan komt.

Zo'n ouders zou je toch eigenlijk uit de ouderlijke macht moeten kunnen ontzetten...

Ik snap niet dat zoveel ouders tegenwoordig de schuld aan de school geven van de slechte punten van hun kinderen.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Lupinus schreef:
    Vanavond een leuk evenementje bij Beeld & Geluid, heb er zin in! Ben wel echt onwijs moe, dus heb net even een powernapje gedaan op de bank. Zo even wat eten en dan richting Hilversum!

Het was zó leuk (blush)
    Het was een hommage aan de Top 2000 en ik werd er ook echt een beetje emotioneel van (zip) Op zulke momenten realiseer ik me weer dat het hele fenomeen 'Top 2000' echt wel veel voor me betekent. (H) We mochten na afloop ook nog even borrelen in het Top 2000 café, zo rustig zal ik het er niet meer meemaken!

"Finally the flesh reflects the madness within."

Uuurgh, ik wil mn opdracht afmaken, ik wil schrijven, maar mn brein heeft echt 0 focus :/

Ik weet echt niet hoe ik het moet hebben met de december drukte terwijl ik in een burnout zit...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Debbaut schreef:
    (...)

Zo'n ouders zou je toch eigenlijk uit de ouderlijke macht moeten kunnen ontzetten...

Ik snap niet dat zoveel ouders tegenwoordig de schuld aan de school geven van de slechte punten van hun kinderen.

Inderdaad... Heb ook het idee dat ouders de school steeds vaker beschuldigen.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Sure, het is ook fun. Maar je bent ook snel geirriteerd als ik iets nog niet zo handig doe. En het bkijft me ook energie kosten. Waarom is dit zo ingewikkeld.
    En morgenochtend maar even deze mail sturen voor de eventuele werkplek, nu is het wat laat geworden..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

If het verander 1 letter topic has million fans, then I'm one of them.
    If het verander 1 letter topic has one fan, then I'm THAT ONE.
    If het verander 1 letter topic has no fans, that means I'm niet op Q.

[ bericht aangepast op 11 dec 2024 - 4:29 ]

Tijd voor koffie.

Ik wil wel ff lichtelijk in een hoekje gaan janken. Wat een ongeorganiseerde rotzooi is dit bedrijf, echt... Niet chaotisch op de goede manier, maar echt op de compleet foute manier. Wat een drama...

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

jfc

[ heaven knows ]

Rot land

Ich liebe dich 27.12.23

SweetTooth schreef:
    Rot land

NL??? 👀
    Btw, you Kell(y)? ☺️😄

Don't walk. Run, you sheep, run.

Cratos schreef:
    (...)
    NL??? 👀
    Btw, you Kell(y)? ☺️😄

Nee Duitsland(woon daar) 😅
    Wil ik een vinted pakketje wegbrengen. Netjes ingepakt in plastic en zo. Kom ik bij dat pakket punt aan, wil ze dat ik 16€ ga betalen, omdat het in plastic verpakt is en dus als “Sperrmüll” gezien wordt en dit dus extra kost. Idioot gedoe… die zijn nog erger met plastic hier als Nederland.
    Maar er zijn wel meer dingen die mij hier irriteren. Veel is natuurlijk ook echt super geregeld, maar soms kan ik zo boos worden om de domme dingen die Duitsers bedacht hebben 🥲 maarja. Hormonen zullen momenteel ook een grote rol spelen. Moest het gewoon even kwijt xd

Jaa, it’s me ☺️

Ich liebe dich 27.12.23

SweetTooth schreef:
    (...)

Wil ik een vinted pakketje wegbrengen. Netjes ingepakt in plastic en zo. Kom ik bij dat pakket punt aan, wil ze dat ik 16€ ga betalen, omdat het in plastic verpakt is en dus als “Sperrmüll” gezien wordt en dit dus extra kost. Idioot gedoe… die zijn nog erger met plastic hier als Nederland.
    Maar er zijn wel meer dingen die mij hier irriteren. Veel is natuurlijk ook echt super geregeld, maar soms kan ik zo boos worden om de domme dingen die Duitsers bedacht hebben 🥲 maarja. Hormonen zullen momenteel ook een grote rol spelen. Moest het gewoon even kwijt xd

Jaa, it’s me ☺️

En wat deed jij? Je trok het plastic eraf, zodat je niet extra hoefde te betalen? 😂👀

Ah, hey!!! Welcome back! ☺️🤗 I know you from the old days @ Q. I don't know if you still know me, maar hebben af en aan wel wat gesprekjes gehad.

Don't walk. Run, you sheep, run.

SweetTooth schreef:
    (...)

Jaa, it’s me ☺️

Omg ja, ik vind Duitsland fantastisch maar allerlei dingen om te versturen… pffff.

Dacht vorig jaar: ik stuur m'n (Duitse) oom en tante een kaartje vanuit Emmerich, dat is goedkoper dan vanuit Nederland versturen.

Kom ik bij het postkantoor, moest ik toch echt 2,60 betalen omdat de kaart vierkant was (13x13, dus met envelop misschien 14x14) terwijl een kaart van 10,5x14,8 (met envelop 11,5 x 16 ongeveer) wel 80 cent was omdat die "normaal" was.

Wat de fuck 🥲

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly