• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

[ bericht aangepast op 18 nov 2024 - 21:14 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Halestorm tickets zijn binnen en ik ben nog maar niet naar de les toe gegaan, want tentame en fitheid die nog niet optimaal is. Waarbij ik in elk geval 1 van de 5 vragen compleet weekend kreeg. Beter dan niets!

Helaas wel nu file rijden en nog niet naar de zangles fysiek kunnen gaan. Zoom gaat de Defying Gravity noten leuk vinden..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik ben zo moe, niet normaal. Zoveel inspiratie en zin om te schrijven, maar als het op fut aankomt. . .

[ heaven knows ]

Caverna schreef:
    (...)

Ik heb heel Vinted afgestruind en er is heel veel maar ik durf niks te kopen 🤣

aaah hoezo niet??

love me until I love myself

Krokant schreef:
    (...)

Wat is je stijl?

hmmm, wat ik nu zoek is een beetje een little black dress vibe, maar dan liever in een andere kleur!
    marineblauw, of donkergroen of bordeaux etc. Niet too much, maar wel gewoon leuke vibe voor een kerstdiner met vrienden!

nostalgie schreef:
    Ik ben totaal uitgeput

Precies dit. Ik wil gewoon tot maart in winterslaap, fuck die kut donkere dagen, schijtzooi. Zo klaar mee.

No growth of the heart is ever a waste

Yay... Nu is er ook precies vandaag een nieuwe groep aan mensen gearriveerd... Ik was al bijna helemaal klaar met alles en iedereen, maar in de rij moeten staan voor eten en mensen gewoon niet meer fatsoenlijk kunnen verstaan vanwege het geluid maakt het allemaal niet beter...

Do it scared, but do it anyway.

ik heb hier echt de ene identiteitscrisis na de andere, jezus mina

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Tot kwart over 11 vergaderen ik ben geradbraakt

Tijd voor koffie.

lustforlife schreef:
    (...)

hmmm, wat ik nu zoek is een beetje een little black dress vibe, maar dan liever in een andere kleur!
    marineblauw, of donkergroen of bordeaux etc. Niet too much, maar wel gewoon leuke vibe voor een kerstdiner met vrienden!

Low-budget zou ik inderdaad kijken naar Zara, Vinted, H&M heeft vaak wel wat cute dingen

Medium-budget zou ik kijken naar Sting en de WE

High-budget zou ik kijken naar Costes en Mango

Tijd voor koffie.

Okay, ik stam dus uit de tijd dat Q tussen ongeveer 1 tot 2 uur 's nachts offline was.

Kan me herinneren dat je gewoon in een forumgesprek was en dat je dan ineens geen toegang meer had tot de website en moest wachten tot alles verwerkt en opgeslagen was.

Ik dacht dat we dat tijdperk voorbij waren zegmaar.
    Maar de bibliotheek hanteert dus zo'nzelfde systeem schijnt. Ik probeer regelmatig tussen 1 en 2 boeken te reserveren maar ik krijg op die momenten constant foutmeldingen hahaha

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ga ik mrogen geen stem meer hebben? Maybe. Want mijn keel is nog steeds op vannhet zingen net.
    Wel lief dat ze me dit nummer ook op full power willen horen zingen.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Au

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Tsja zo loopt je dag ineens anders.

Vriendin zou komen belt op dat ze de wijk niet in kan. Terwijl ik nietsvermoedend een boek las werd er een 200 meter verderop een bom gevonden in de straat 😅

In eerste instantie best eng want ik was niet in gevaar vertelde de politie bij m'n vriendin maar mocht m'n huis niet uit en toen wist ik nog niet wat t was....

Naja zo gaan ze de bom tot ontploffing brengen dusja weer een ervaring rijker

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Oke, dus late to the party, maaaar
    wat zijn postzegels duur geworden gosh...
    ik ging met m'n goede gedrag er even een paar halen voor wat kerstkaartjes.. hmmm
    rib uit mn lijf meteen

Ik ben zelf ook wel een angstig persoon, maar ik moet zeggen, ik krijg wel een beetje extra angstjes van Rutte die zegt dat we ons moeten voorbereiden op de oorlog (cat) We really goin there huh?

Frey_ > Whittaker