• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

[ bericht aangepast op 18 nov 2024 - 21:14 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Helaas musicalles moeten overslaan, hopelijk kan ik morgen wel naar de zangles toe. Het lijkt wel eindelijk echt beter te gaan! Al heb ik spijt over mijn liedkeuze xD de hoogte valt mee, maar de laagte en octaafsprongen..
    Maar eerst maar eens een deel van mijn lessen volgen (na 2 dagen ziek zijn) en dan weggaan om een tentamen te gaan doen.. nadat ik hopelijk halestormtickets kan scoren morgen.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Volgens mij is mijn ritme straks door tijdszones en vakantie echt helemaal verpest... En wordt/ben ik verkouden...

Do it scared, but do it anyway.

Wat een load of bull. Jullie moesten vanwege onverklaarbare reden de hele avond (nacht?) op politiebureau zitten, vanwege je dochter? Uuuh... Ik dacht dat er gezegd was dat iedereen al in Afrika was en alleen jij nog over was met je man? 🤥 Nu bestaat er opeens nog een dochter.
          En wat is er gebeurd met dat mysterieuze berichtje dat je makkelijk had kunnen sturen naar mijn vriend om te laten weten dat het niet lukte. Zeker een dag te laat 😉

Don't walk. Run, you sheep, run.

Die harde buiken zijn echt raar. Alsof er een bowlingbal in mijn onderbuik zit. Als iemand er een kogel op af zou schieten zou die afkaatsen, zo hard is het 🤣

[ bericht aangepast op 13 dec 2024 - 10:22 ]

Ich liebe dich 27.12.23

De impostor syndrome is realllll

Caution first, always.

Ik ben wel weer klaar om naar huis te gaan.

Do it scared, but do it anyway.

Iemand tips voor plek waar ik leuke kerstjurkjes kan scoren 😭

love me until I love myself

Word gek van deze zoektocht namelijk haha

love me until I love myself

lustforlife schreef:

Ik heb heel Vinted afgestruind en er is heel veel maar ik durf niks te kopen 🤣

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik ben totaal uitgeput

Omnia mutantur, nihil interit

nostalgie schreef:
    Ik ben totaal uitgeput

🌷🌷🌷

[ heaven knows ]

Dat ging beter dan verwacht, nice. En eerder klaar, dus m'n saltyness is ondertussen ook weer weg.

lustforlife schreef:

Shein?

Ich liebe dich 27.12.23

Marshmellows omhuld door chocolade ;-;

[ bericht aangepast op 13 dec 2024 - 16:28 ]

Tijd voor koffie.

lustforlife schreef:

Wat is je stijl?

Tijd voor koffie.