• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik ga over twee maanden vliegen vanaf een vliegveld dat geen directe ov verbinding heeft, maar wel een fietsenstalling, lol.

ThestraI schreef:
    (...)
    Do it do it do it!

Ik zal het nog even aankijken, goed? Geen idee of er genoeg interesse voor is.

Don't walk. Run, you sheep, run.

I just want to scream and ignore the world until 10:45 tomorrow morning. Why does one bad meeting four weeks ago ruin all the other ones.....

Do it scared, but do it anyway.

deze colleges zuigen wel echt de levensenergie uit je zeg, pfff

geef mij maar gewoon lekker "saaie" lesstof, deze leercompetenties en professionele vaardigheden vinden zichzelf zoo belangrijk hnnnng

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Natuurlijk, de looming threat van een meeting over een uur maakt dat ik gewoon drie kwartier eerder op de uni ben dan normaal en wél dingen voor elkaar krijg...

Having a partner with anxiety isn’t a problem at all, but it kinda sucks that there isn’t a lot of space for anxiety of my own

Light it up.

Het voelt altijd net vervelend als je blij bent dat iets niet door gaat omdat de andere persoon ziek is. Maar voor mij was die meeting veel stressvoller dan die zou moeten zijn dus dat nu niet hebben, maakt m'n dag veel beter.

Dat achterlijke site doet het niet, terwijl ik het nodig heb. Echt achterlijk dit met hun achterlijkheid!

Nevermind, het doet het weer, gelukkig!

Ga ik dit tentamen halen? Ik verwacht het niet. Maar volgens mij is dit de eerste keer dat iets gewoon net zoals het voorbeeld werkte, en ik kwam verder dan ik normaal gesproken kwam met sommige andere vragen. Dus er is hoop voor december!
    (We hebben het maar niet over dat het daadwerkelijk goed voelde toen ik de juiste uitkomsten kreeg. Sraks ga ik dit vak nog leuk vinden..)

Voor ik dit kan vieren met wat me-time, heb ik helaas nog een lange to do list. Waar in elk geval boodschappen doen, een sollicitatie voor een mogelijk bijbaantje, en drie uur riggingles op staat.

Edit: en natuurlijk is het eerste wat ik deze les doe onhandig.. typisch. In elk geval wel ook andere dingen voor het eerst gedaan. Dus het is een soort van progress at least?

[ bericht aangepast op 15 okt 2024 - 14:39 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Het is maar goed dat ik niet geld te veel heb. Want ik zou eindigen in een huis met verschrikkelijke groene marmeren zuilen, een trap uit 1770 en pontificale beelden uit Egypte.

Omnia mutantur, nihil interit

Wat een ellende

Dat het ellende is weet je ook wel als je afspraak die normaal van 11-12 duurt uitloopt tot 14:10. Oh well. Wel heel lief dat dat kon.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

En dan hoor je dit... en dan denk je: wtf doe ik nog hier 🥲

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Maarrr ga ik dit jaar voor Halloween m'n Fairy Godmother (Shrek) kostuum hergebruiken of ga ik voor een nieuwe van Agatha Harkness? Nadeel is alleen dat die een jas heeft en voor halloween feestjes is dat toch iets te warm..

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

In tijden als deze was het fijn geweest als ik minder inlevingsvermogen had. Of minder om mensen gaf.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain