Wat een klote dagen dus even letterlijk m'n hart luchten
Vandaag, negen jaar geleden werden we in de nacht wakker gebeld dat m'n broer een ongeluk had gehad en in het ziekenhuis lag. Pas in het ziekenhuis hoorde we dat zijn beste vriend was overleden. Ik heb toen compleet mezelf weggecijferd en geblokt met alle gevolgen van dien. Inmiddels een hoop trauma verwerking, therapie en ups and down ben ik trots op mezelf.
Al anderhalve week heb ik huilbuien en herbelevingen, maar dat hoort erbij en is logisch. Gisteren na een herbeleving om 4 uur wakker dus rond half 6 denk ik nou laten we lekker chil in bed beetje scrollen en rust pakken maar nee dat is mij niet gegund
Letterlijk open ik insta en het 1e is Liam overleden. Gelukkig stond ik met een hele lieve collega kreeg ik heel veel knuffels van lieve kindjes en kon ik mij deels van de dag terug trekken met koken in de keuken en nieuwe fietsen in elkaar zetten.
Vandaag ben ik al vanaf half 2 wakker... straks bloemen halen, naar het graf en vanmiddag naar het strand en vriendenweekendje zo klaar met deze dagen
Change is for weirdos ~ Niall Horan