• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Derks schreef:
    Huh, wat de fuck?

Ik open Facebook en ik zie een bericht van RTL Nieuws dat Liam Payne overleden is?

Wat de actual fuck?
    Wat?
    Omg.

Ik geloof dit niet.
    Jemig.
    Shock.

Ben ook wel lichtelijk in shock... 31 jaar, absurd. Liam Payne was altijd mijn favoriet, heb onder mijn pseudoniem meerdere fanfics over hem geschreven en over hem gefantaseerd en nu is ie ineens dood???

Ik was er ook best shook van vannacht..^

--

In elk geval 40 minuten file rijden, yay.. Nu alleen nog wachten tot de leraar mijn teams berichtje ziet. Jammer dat ik niet ondertussen koffie kan halen omdat ik bij het lokaal wil wachten.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Raar en asociaal. Al was het niet gemeend, auw.

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Wat een klote dagen dus even letterlijk m'n hart luchten

Vandaag, negen jaar geleden werden we in de nacht wakker gebeld dat m'n broer een ongeluk had gehad en in het ziekenhuis lag. Pas in het ziekenhuis hoorde we dat zijn beste vriend was overleden. Ik heb toen compleet mezelf weggecijferd en geblokt met alle gevolgen van dien. Inmiddels een hoop trauma verwerking, therapie en ups and down ben ik trots op mezelf.

Al anderhalve week heb ik huilbuien en herbelevingen, maar dat hoort erbij en is logisch. Gisteren na een herbeleving om 4 uur wakker dus rond half 6 denk ik nou laten we lekker chil in bed beetje scrollen en rust pakken maar nee dat is mij niet gegund

Letterlijk open ik insta en het 1e is Liam overleden. Gelukkig stond ik met een hele lieve collega kreeg ik heel veel knuffels van lieve kindjes en kon ik mij deels van de dag terug trekken met koken in de keuken en nieuwe fietsen in elkaar zetten.

Vandaag ben ik al vanaf half 2 wakker... straks bloemen halen, naar het graf en vanmiddag naar het strand en vriendenweekendje zo klaar met deze dagen

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Nóg meer zorgen erbij. Alsof de zorgen om het herstel van mijn burnout niet voldoende zijn.

Had ik dus wel gewoon de trein kunnen nemen waarschijnlijk.. de busrit gaat nog leuk worden vannacht...

Maar eerst dit nog overleven. Want het voelt erg shit dat alles wat ik doe iemand gek maakt.. Wat doe ik verkeerd?

Ik hoop zo dat deze medicatie voor m'n hondenkind werkt. Ik ben nog niet klaar om afscheid te nemen 🥺🥺

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Om de een of andere reden voelt vandaag echt heel vaag en te lang en te kort tegelijk en ik moet nog de hele avond sociaal en aanwezig zijn...

Do it scared, but do it anyway.

Syaoran schreef:
    Ik hoop zo dat deze medicatie voor m'n hondenkind werkt. Ik ben nog niet klaar om afscheid te nemen 🥺🥺

Oh ik hoop het ook zo voor je!!

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

WHY are pedophiles this shameless and why did no one in the 1970s call them out. I went to look at some interpretations of a movie about the life of a six-year-old girl & her 9 or 10 y/o sister during fascist Spain, and the movie was completely innocuous with quite literally nothing sensual or weird about it - yet the first interpretation by a film critic was that it "showcases a sense of emerging sexuality in the girls". His reasoning being that the youngest girl has big eyes and that the older girl at one point boredly puts the blood from her scratched open finger on her lip (which is an extremely normal thing for a child to do). What the actual fuck. How did you feel that comfortable sharing this association with us.

obsessive rage

Novalunosis schreef:
    (...)

Oh ik hoop het ook zo voor je!!

Thank you 🤍

Syaoran schreef:
    (...)

Thank you 🤍

Heel veel beterschap voor je hond 🩷❤️

Omnia mutantur, nihil interit

oneindig schreef:
    (...)

Heel veel beterschap voor je hond 🩷❤️

Dankjewel 🤍🤍

Oke opgeteld zo'n 42 uur op werk geweest deze week? Pfff. En dan nog 10 uur reistijd heyooo

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Waarom heb ik het idee dat iemand nu naast me zit ondat eimand anders op zijn plek zit?
    Nooh.. this gives me anxiety. Goodbye sleep..

Edit: en ik maak dezelfde fout met de oystwrkaart again. Ik had niet de 5 dagen ticket moetennkopen. Oh well. Moet ik maandag en woensdag nog maar ergens naartoe gaan xD

[ bericht aangepast op 19 okt 2024 - 10:45 ]