• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

my god 9-1-1 (serie) don't play with me like that! god ik dacht dat dat kind echt dood zou zijn, of voor eeuwig vermist. en dit was niet eens een seizoensfinale maar gewoon een random aflevering?? how do i know to be prepared for shit then??? my gOd

next episode

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

ProngsPotter schreef:
    my god 9-1-1 (serie) don't play with me like that! god ik dacht dat dat kind echt dood zou zijn, of voor eeuwig vermist. en dit was niet eens een seizoensfinale maar gewoon een random aflevering?? how do i know to be prepared for shit then??? my gOd

next episode

Deze serie is echt een van m’n favorieten. Enjoy!

Light it up.

Ik snap niet hoe mensen in een eigen kantoor kunnen werken. Ik heb nu een complete werkruimte voor mezelf, bijna altijd leeg, afgesloten van de rest van het gebouw behalve heel af en toe een schaduw van iemand die langs komt als de deur open is, zelfs buiten zie ik alleen maar de bovenkant van het gebouw tegenover en de lucht. Maar ik ga hier zo slecht op...

Do it scared, but do it anyway.

Ik doe wel aan werkverschaffing voor de vakbondvertegenwoordiger binnen mijn organisatie, goede genade...

Omnia mutantur, nihil interit

Mazino schreef:
    Ik snap niet hoe mensen in een eigen kantoor kunnen werken. Ik heb nu een complete werkruimte voor mezelf, bijna altijd leeg, afgesloten van de rest van het gebouw behalve heel af en toe een schaduw van iemand die langs komt als de deur open is, zelfs buiten zie ik alleen maar de bovenkant van het gebouw tegenover en de lucht. Maar ik ga hier zo slecht op...

Ah :( Zou je dan liever bijvoorbeeld een kamer delen met iemand, meer aanspraak willen?

Omnia mutantur, nihil interit

oneindig schreef:
    (...)

Ah :( Zou je dan liever bijvoorbeeld een kamer delen met iemand, meer aanspraak willen?

Ja, maar dit gebouw heeft niet echt veel chille studieruimtes. Ik ga binnenkort even met wat mensen hier overleggen want ik heb wel wat aanbod gekregen om bij anderen te zitten, maar moet even kijken hoe ik dat sustainable doe zonder letterlijk iemands woonkamer elke dag over te nemen. Het idee van de werkruimte is dat master studenten er kunnen zitten voor hun afstudeeropdracht, maar het ding is dat op deze uni iedereen z'n afstudeeropdracht in de tweede helft van het jaar doet dus de werkruimte grotendeels van de week compleet leeg is... Dus super chill dat ik gewoon een plek heb op de uni om te werken en bezig te kunnen, maar ik kom van een uni waar ik bijna elke dag met vrienden studeerde als ik bezig moest en dan ineens naar een lege afgesloten ruimte gaan werkt niet echt...

Do it scared, but do it anyway.

reading with a blanket and lotr lofi ✨

Light it up.

dit kabinet.
    echt jesus fucking christ wat word ik boos van alle shit die ze pullen

darling, you can't let everything seem so dark blue

Eindelijk na een maand mijn mond opengetrokken, eindelijk een keer niet alles op zitten kroppen. Het zit dus toch nog in me, luisteren naar mijn principes. Gelukkig heeft volwassen worden en 8 jaar angststoornis het niet allemaal uit me geslagen.
    Zit maar een keer op de blaren, ondervind de gevolgen van je fouten. En als je de ballen hebt, betaal de fucking boete.

[ bericht aangepast op 16 okt 2024 - 21:57 ]

No growth of the heart is ever a waste

Ik ben misschien nog wat lomp soms en was duidelijk erg moe vanochtend. Maar licht- en geluidstafels zijn wel echt mijn ding. En wat iemand kaatst zei, schuif je inner kriticus omlaag, resoneert erg goed met mij.
    Nu nice Halloween event time, met hellfire op de achtergrond.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

ahhhh ik ben harry potter aan het kijken rn en het deed me denken aan een fanfic die ik hier in 2016 had gelezen, maar ik heb het einde nooit gehaald dus ik ben terug ingelogd om hem te zoeken maar ik vind hem niet meer (huil)

You are my piece of paradise.

Salaryman schreef:
    Eindelijk na een maand mijn mond opengetrokken, eindelijk een keer niet alles op zitten kroppen. Het zit dus toch nog in me, luisteren naar mijn principes. Gelukkig heeft volwassen worden en 8 jaar angststoornis het niet allemaal uit me geslagen.
    Zit maar een keer op de blaren, ondervind de gevolgen van je fouten. En als je de ballen hebt, betaal de fucking boete.

Erg knap van je! Goed dat je nu voor jezelf kiest (hoe moeilijk ook). Ooit is het op een moment gewoon genoeg

Don't walk. Run, you sheep, run.

Vulgrim schreef:
    (...)
    Erg knap van je! Goed dat je nu voor jezelf kiest (hoe moeilijk ook). Ooit is het op een moment gewoon genoeg

This 💯!! More power to ye, mate!!

[ heaven knows ]

Huh, wat de fuck?

Ik open Facebook en ik zie een bericht van RTL Nieuws dat Liam Payne overleden is?

Wat de actual fuck?
    Wat?
    Omg.

Ik geloof dit niet.
    Jemig.
    Shock.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    Huh, wat de fuck?

Ik open Facebook en ik zie een bericht van RTL Nieuws dat Liam Payne overleden is?

Wat de actual fuck?
    Wat?
    Omg.

Ik geloof dit niet.
    Jemig.
    Shock.

Ja die zag ik ook niet echt aankomen. Zoveel hoorde je er niet over, behalve z'n modificaties, maar echt drugsgebruik o.i.d. hoorde je niet van. Dus het komt wel beetje uit de lucht vallen zo.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen