• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Vulgrim schreef:
    Bestaat het "Raad het geluid van Q-topic" eig nog? Ik vraag me af of ik er eentje zal aanmaken.

Do it do it do it!

[ heaven knows ]

Alsjeblieft geen terugval...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Kan mijn brein alsjeblieft stoppen met werken op dit uur?

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Altijd leuk om wakker te worden na twee vet intense dromen en dan geen tijd meer te hebben om verder te slapen...

Do it scared, but do it anyway.

I'd like to go home please. Ben echt al helemaal kapot en het is maandagmorgen. Deze week gaat pijnlijk worden.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Gisteren opgegeven voor deze les bodybalance en nu twijfels hahaha
    Maaaar we gaan gewoon!

love me until I love myself

Er begint orde in de chaos te komen, finallyyyyyyyy.
    Also, ik roep al jaren dat ik KUNST aan de muur wil, maar nu we meer muur hebben dan eerder, voelt geen print goed genoeg. Tough life!!

Omnia mutantur, nihil interit

M’n to do lijst is kilometers lang, maar creative juices are flowing ✨ en die hebben voorrang

Light it up.

Damn it, ik had oprecht weer zin in zangles vandaag, maar helaas is er ook een ouderavond, dus komt het de paar keren dat zangles de laatste tijd is geweest steeds niet zo lekker uit /: erg jammer! (Vorige week kon ik wel, zij niet.)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ugh... Heerlijk zo'n dag zonder concentratie terwijl ik wel degelijk vet veel gedaan moet krijgen...

Do it scared, but do it anyway.

Dat ik echt een beetje verdrietig/gekwetst/beledigd ben zonder dat ik ervan overtuigd ben dat het een goede (of logische, of terechte) aanleiding heeft. Embrace the irrational?

Jammer 🙃

love me until I love myself

Ik vind het echt BLOEDIRRITANT dat mijn schoenmaat met een halve maat geslonken is ARGH

The good: eerste zondag dat ik gewoon op een normaal tijdstip in slaap ben gevallen 🎉

The bad: betekend dus dat ik op zondag vroeg mn wekker moet zetten om moe genoeg te zijn 's avonds, dat vind ik als avondmens toch wel lastig.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Mijn hele binnenkant van m'n buik brandt.

Ik haal nooit meer Subway.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly