• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

O née he, niet weer…. 🥲

Omg een Duitse uitgever heeft interesse in de vertaling van een van m'n boekenseries? Dat zou echt een dream coming true zijn maar ik durf nog niet te hard te hopen x) Al neemt dat niet weg dat ik flink aan het stuiteren bennn :3

Every villain is a hero in his own mind.

Hey allemaal!

Na een lange tijd ben ik eindelijk weer terug en druk bezig met een gloednieuw verhaal waar ik super enthousiast over ben! Dit keer neem ik je mee in 'Sound of Silence - One Direction (Harry Styles)'.

Het draait om een meisje dat toevallig de dochter is van de bodyguard van One Direction. Ze doet er alles aan om de jongens op afstand te houden, maar dat blijkt een stuk lastiger als ze voor haar school stage moet lopen... bij hen! Vooral Harry Styles blijkt een uitdaging te zijn... Kan ze zich aan haar voornemen houden of raakt ze toch verwikkeld in hun wereld?

Ik heb al een flink stuk vooruit geschreven, dus er zullen regelmatig nieuwe hoofdstukken verschijnen. Ik kan niet wachten om jullie reacties te lezen!

Hopelijk tot snel op mijn pagina!

Groetjes!

Dat zelfs leerlingen uit V6 (wel in de leerlingenraad) weten dat het MT er helemaal een zootje van maakt, en dat de hoge heren (bóven ons MT) zeggen dat ze kinderachtig zijn, is toch wel heel, heel dramatisch erg. Holy helllllll

Wel genieten om hier met leerlingen over te praten tbh

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Ringwraith schreef:
    Omg een Duitse uitgever heeft interesse in de vertaling van een van m'n boekenseries? Dat zou echt een dream coming true zijn maar ik durf nog niet te hard te hopen x) Al neemt dat niet weg dat ik flink aan het stuiteren bennn :3

Congrats!!! Welke gaat het over?

[ heaven knows ]

beetje rare opmerking brrr

love me until I love myself

Ik word niet meer gevraagd om mijn ID te laten zien abroad, wat is dit? Blijkbaar zie ik er volwassen genoeg uit xD
    En ik heb nig steeds het hydrogen nummer van gisteren in mijn hoofd, whoops.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Phlegethon schreef:
    Ik word niet meer gevraagd om mijn ID te laten zien abroad, wat is dit? Blijkbaar zie ik er volwassen genoeg uit xD
    En ik heb nig steeds het hydrogen nummer van gisteren in mijn hoofd, whoops.

Ik wacht nog steeds op de keer dat ik eindelijk een keer m'n ID mag laten zien in de supermarkt 😂😂😂 De enige plekken waar ik 'm tot nu toe heb hoeven laten zien zijn paspoortcontroles bij het vliegveld of door politie in de Flixbus en soms om een pakketje op te halen bij het Homerrpunt hahahaha

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ga ik eens zowaar optijd naar bed, lukt in slaap vallen gewoon niet...

Do it scared, but do it anyway.

wat een throwback naar 2017, omg (blush) voel me weer helemaal nuttig

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

ThestraI schreef:
    (...)
    Congrats!!! Welke gaat het over?

Rivals! Een m/m bikerserie :3
    (Die hier ooit als één verhaal stond maar mijn uitgever wilde hem opdelen in een serie ;p)

Every villain is a hero in his own mind.

Heb ik dan morgen eindelijk weer m'n fiets terug na twee weken? :'D

Derks schreef:
    (...)

Ik wacht nog steeds op de keer dat ik eindelijk een keer m'n ID mag laten zien in de supermarkt 😂😂😂 De enige plekken waar ik 'm tot nu toe heb hoeven laten zien zijn paspoortcontroles bij het vliegveld of door politie in de Flixbus en soms om een pakketje op te halen bij het Homerrpunt hahahaha

haha, ga naar een zelfscan kassa toe en koop alcholol. Grote kans daarop dan xD

--

Argh, misschien heb ik per ongeluk iemand een verkeerd nummer gegeven, en dat zou zo jammer zijn (en slecht overkomen ofcourse). Want de interactie gisterenavond was wel leuk!
    En hey, die ene goede vriend negeert me weer eens, fun... Beetje jammer nadat de laatste keer voor mij wat minder leuk was en ik dat nog steeds wil bespreken...

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Je kan dus geen adblocker meer gebruiken op youtube... ugh

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

boek + Hobbit op televisie + kaarsje + speciaalbiertje + pepernoten = living the life ✨

Light it up.