• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Heel erg bevangen door het weer vandaag op de een of andere manier 🙂‍↕️


    love me until I love myself

    Ik heb dus echt al jaren niet meer mijn verjaardag gevierd omdat het altijd zoveel gedoe is.

    Nu heb ik eigenlijk wel weer een keer zin om m'n verjaardag te vieren maar ik heb echt geen idee wat ik zou willen doen aangezien ik geen eigen huis tot mijn beschikking heb & mn vrienden wonen verspreid door heel Nederland 🥲


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Even verdrietig om hoe zinloos sommige dingen zijn.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Maandagdip, ik heb zoooo geen zin om te werken. En dan begin ik deze week ook weer 3 dagen te werken… Is het al weekend? :Y)

    Waarom heb ik de neiging om ieder detail van mijn leven te moeten delen?? Kan ik niet gewoon genoeg aan mezelf hebben?

    (De ironie dat ik dat hier plaats, ontgaat me niet)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    de groene kliko 🤢 send help.


    [ heaven knows ]

    Ik vind het wel erg grappig dat een vriendin haar baby een naam heeft gegeven van een van mijn rpg personages. XD Erg toevallig!


    "She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

    En daar gaat mijn sociale batterij :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jongens mag ik alsjeblieft weer beter worden nou? ben een week snotverkouden geweest, i did my due diligence. now id like to return to the world of summer and my final weeks at my publishing internship


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Poeh, wanneer is het winter? Deze hitte stijgt mij echt boven het hoofd. Ik kan niet meer 🥵🥺


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik vraag me af of ik me vereerd moet voelen dat je speciale goodreads-accounts aanmaakt om mijn boeken lage ratings te geven.

    grow the fuck up girl


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Ik vraag me af of ik me vereerd moet voelen dat je speciale goodreads-accounts aanmaakt om mijn boeken lage ratings te geven.

    grow the fuck up girl

    Whut, dat is wel heel erg kinderachtig. Als dat hetgene is wat je met je leven wilt doen...

    But you know what they say: haters make you famous. ✌🏻


    [ heaven knows ]

    Gister was top, maar wat een gore gesprekken ving ik weer op van een vriendengroep gasten naast me op het strand 😪

    [ bericht aangepast op 7 aug 2024 - 11:34 ]


    love me until I love myself

    Oude mensen zijn soms zulke kleuters 😭


    love me until I love myself

    Oprecht heartbroken dat er plannen waren voor een terroristische aanslag bij Taylors concerten in Wenen. Jesus fucking Christ. Zoveel jonge kinderen die naar haar concerten gaan en zoveel mensen voor wie de tour een safe space is, zoveel girlhood en positieve vibes en dan willen mensen een bloedbad creëren. Thank god dat de Oostenrijkse autoriteiten hier op tijd achter zijn gekomen.


    darling, you can't let everything seem so dark blue