• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    Stenenlikker

    🥱😴😴🥱

    Reeses schreef:
    🥱😴😴🥱


    Ja dit


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    i feel everybody is moving forward and i am still the same. how lame.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ik weet dat ik niet te veel mag verwachten voor deze prijs, maar had toch gehoopt dat onze hotelkamer ac had. Gelukkig koelt het hier de komende week weer af, dus we zouden het moeten overleven.


    Stenenlikker

    Eerste echte vakantiedag, om half 7 wakker. Joe joe


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Scorn schreef:
    i feel everybody is moving forward and i am still the same. how lame.


    Niks mis met 'the same' blijven 😘 Iedereen loopt op z'n eigen tempo en z'n eigen pad


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    is er iemand die het leuk vindt (en goed is) in het maken van wereldkaarten, fantasy in particular. I've created a part for Elven Lore and can't make maps for the life of me. I'm in too deep, someone pls send help lol


    [ heaven knows ]

    Ilyndrathyl schreef:
    is er iemand die het leuk vindt (en goed is) in het maken van wereldkaarten, fantasy in particular. I've created a part for Elven Lore and can't make maps for the life of me. I'm in too deep, someone pls send help lol


    Rijst op tafel leggen op een wit papier en dan random er doorheen met je vinger of een pen en zo krijg je dat je eigen fantasie wereld. Je hoeft het dan alleen te omlijnen en klaar is kees 😊


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ondertussen al bijna 2 maanden sinds ik naar mijn broer zijn oude slaapkamer ben verhuisd en ik geniet van de ruimte die ik ineens heb. Het enige wat ik wel mis, is dat mijn oude kamer aan de noord-kant was en deze slaapkamer zit aan de zuid-kant, oftewel, de afgelopen dagen was het hier een sauna.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Waarom gaan vakanties altijd zo snel voorbij 😭😔


    Couldn’t stop the way I was feelin’

    SweetTooth schreef:
    (...)
    Rijst op tafel leggen op een wit papier en dan random er doorheen met je vinger of een pen en zo krijg je dat je eigen fantasie wereld. Je hoeft het dan alleen te omlijnen en klaar is kees 😊

    thanks for the suggestion, maar het punt is dat ik het al heb dus dat gaat niet werken (:

    ----
    ugh kliekjes die niet op "buitenstaanders" reageren, dacht dat we volwassen waren zo onderhand 😑


    [ heaven knows ]

    Ilyndrathyl schreef:
    is er iemand die het leuk vindt (en goed is) in het maken van wereldkaarten, fantasy in particular. I've created a part for Elven Lore and can't make maps for the life of me. I'm in too deep, someone pls send help lol

    Inkarnate is makkelijk om relatief snel/easy/gratis mooie kaarten te maken

    Waarom moet nieuwe tattoos zo jeuken :') Help


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ilyndrathyl schreef:
    (...)
    thanks for the suggestion, maar het punt is dat ik het al heb dus dat gaat niet werken (:

    ----
    ugh kliekjes die niet op "buitenstaanders" reageren, dacht dat we volwassen waren zo onderhand 😑



    Ohh oke! Ja dan hoop ik dat je iemand vindt!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Morgen nog een sollicitatiegesprek en ben nerveusssssssss. Heb het ook matig voorbereid. Zucht. Vanavond nog maar doen, dan.


    Omnia mutantur, nihil interit