• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Turian schreef:
    Waarom is de EA app zo nonfunctioneel 🥲


    Echt gruwelijk, ja..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    marjorie schreef:
    (...)

    Echt gruwelijk, ja..


    I really love the game I'm playing right now, maar ik ga wel blij zijn wanneer ik die heb uitgespeeld zodat ik niet meer met EA hoef te dealen 😅


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Wil zo graag meer lezen, maar zo weinig tijd 😭


    love me until I love myself

    Ik ben de nummer 1 Kristie misser van deze hele wereld


    obsessive rage

    inktzwart schreef:
    Ik ben de nummer 1 Kristie misser van deze hele wereld


    Ohh, huh dat is zo toevallig! Want ik ben nummer 1 Rhys misser van deze hele wereld

    aah

    [ bericht aangepast op 18 aug 2024 - 23:10 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    O shit.. Nu stuurt zij ineens weer een bericht in de meest hectische weken van het jaar voor mij :'). Ik wil eigenlijk niet met haar afspreken, maar dat zeggen is misschien best rude.. Aangezien we best wel lang vrienden zijn geweest. Idk - ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet..

    Edit: bedenk me net dat ze dit vorig jaar ook deed en totaal niet meer reageerde op mij nadat ze vroeg om af te spreken: Dus misschien loopt het wel weer zo.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2024 - 10:19 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Urg mijn leven is echt een shit show op het moment.
    Ik wil een do over mogelijkheid.

    I didn't signed up for all of this.


    They call us dreamers, but we're the ones who don't sleep.

    Hopelijk gaat het deze vrijdag wel goed. Woensdag was echt zo een teleurstelling en een rot dag.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jongens jongens jongens ik wil zo graag slaaapen :W


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Constant zo f*cked up moe zijn dat je thuis enkel kunt slapen.

    Heb genoeg energie als ik niet thuis ben maar zodra ik weer thuis kom ben ik zo moe dat ik alleen maar kan slapen. Alles stort als een kaartenhuis in elkaar steeds. Net weer 4 uur geslapen (in de hitte, want het komt hier ook niet onder de 30*C uit in de zomer).

    Zo mega mega mega mega moe. En ik wil zo mega graag verhuizen...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    marjorie schreef:
    O shit.. Nu stuurt zij ineens weer een bericht in de meest hectische weken van het jaar voor mij :'). Ik wil eigenlijk niet met haar afspreken, maar dat zeggen is misschien best rude.. Aangezien we best wel lang vrienden zijn geweest. Idk - ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet..

    Edit: bedenk me net dat ze dit vorig jaar ook deed en totaal niet meer reageerde op mij nadat ze vroeg om af te spreken: Dus misschien loopt het wel weer zo.

    Hopelijk reageert ze nu ook niet meer dan!
    En anders valt het misschien wel mee mochten jullie elkaar nog ergens tegenkomen?

    --

    Volgende week dinsdag mijn nieuwe klas leren kennen. Ik ben er zo benieuwd naar, maar ook erg zenuwachtig voor..
    Anyway, eerst nog een drukke woensdag overleven, de nieuwe expansion van Guild Wars ontdekken, en vrijdag be prepared zingen!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Nou oké donderdag proefrijles. Send help, thoughts, prayers en goede vibes pls


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Ik wil mijn energie om te schrijven terugggg


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Laatste dienst gehad en denk je lekker even vrij te zijn gaat je fiets kapot en moet je dat in je vrije dag gaan oplossen 😭


    love me until I love myself

    Hoezo beland ik gewoon twee keer na elkaar in dezelfde kutsituatie?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!