• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Love it dat je op de warmste dag van het jaar denkt "Ik doe slippers aan naar m'n werk", je je fiets verschuift om 'em uit de garage te rijden en je je standaard (waarvan de cover dus blijkbaar niet meer goed zat) vol op je grote teen ramt en je pleisters kan gaan plakken om kwart voor 7 's ochtends. Oh ja en daarna een uur zo'n vieze kloppende pijn hebt op de plek van het incident. Good job, goeie start van de maandag en van de week. Mag ik gewoon in een hoekje gaan liggen?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Okay anxiety, nu weten we het wel. Volgende week vrijdag is pas de dag, waar ik geeeeen zin in heb.. En de weken daarna zijn ook erg druk.. Kraamvisite, vrijwilligerswerk doen, bday etentje.. Maar waarom maak je jezelf daar nu al druk om..? Please geef me even wat rust.

    Afgelopen zaterdag heeft ook niet meegeholpen en meer stress en anxiety gegeven.


    "She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

    Maar, waarom gebeurde dit?? Ik snap het niet??? Ugh, dit soort momenten doen me alleen maar harder hopen dat ik één van die twee phd's krijg.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Ooooo mnmm ggg

    Eindelijk weer een bezichtiging, eindelijk weer een (kleine, maar niet onmogelijk aangezien we anders geen bezichtiging konden plannen) kans. 🤞🏼


    "She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

    I'm rewatching Chernobyl and oh oh oh does my heart still wrench when watching this


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫


    love me until I love myself

    Shambles schreef:
    I'm rewatching Chernobyl and oh oh oh does my heart still wrench when watching this


    Zo'n goede miniserie


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Sinds ik geen contact meer heb met bepaalde energiezuigende mensen, is m'n schermtijd echt drastisch verminderd, holy moly.

    Alleen wel jammer dat mensen het nodig vinden om mij vanaf een anoniem account (of eerder een pseudoniem) met leugens zwart te maken op het internet. Gelukkig is de politie ervan op de hoogte. Snap niet waar de obsessie vandaan komt om zo'n 200 tot 300 negatieve berichten per dag aan mij te besteden, voel je je daar dan beter door ofzo?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Good lord deze temperaturen


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Ik wil gewoon al herfstcollecties shoppen 😂 maar met dit weer voelt het heel raar om dat te doen


    love me until I love myself

    Niet kunnen slapen door een mega spin in m’n kamer… die ik niet eens durf weg te halen… ben niet eens bang voor spinnen, maar deze is gwn te groot 😭


    love me until I love myself

    Zou toch is fijn zijn om gewoon écht vakantie te hebben en niet 500 dingen in het huis te moeten doen


    The soul needs autumn.

    Slytherin-modus aan.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Het feit dat Mother Mother niet naar Europa komt maar wel een show doet in Tokyo, fucking 2 dagen nadat ik daar weg ben ;0;


    Caution first, always.

    Mijn rooster is net last moment veranderd en ik moet nu een halfuur extra werken. I'm not amused.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"