marjorie schreef:
Oké, fijn. Nu heb ik dus een boete van 130,- omdat ik ergens gereden zou hebben waar dat niet zou mogen? Dat kan ik mezelf erg slecht voorstellen. Ik rijd weleens vaker op die plek en heb daar nog nooit een bord o.i.d. gezien. Daarbij zou ik geflitst zijn, maar is er geen foto.. Erg vreemd. Bezwaar aantekenen dan maar en hopen dat ze gewoon een fout hebben gemaakt.
En dat huis lijkt nu ook verder uit ons bereik te zijn dan gedacht. Pfff.. Waarom zit alles zó tegen en kan het nooit eens een keer meezitten?!
Fml, ben er even goed klaar mee !
Als ze er niet eens bewijs voor kunnen laten zien, zou ik zeker een bezwaar aantekenen. In elk geval om te zien of het inderdaad klopt en om zeker te weten dat het om jou gaat. (Ze zouden toch iets van bewijs moeten hebben en moeten laten zien aan je imo)
En nawwh. Jullie vinden vast nog wel iets leuks als dit hem nu jiet wordt. En dingennkunnen niet blijven tegenzitten. Ik weet zeker dat er nog wat op je pad komt!
--
En nu twijfel ik natuurlijk aan of ik de dingen die ik geboekt heb wel had moeten boeken enzo en niet andere plaatsen of dingen had moeten regelen. Kan ik niet gewoon excited zijn om weer terug te zijn in New York eind volgende week? Damn it.
If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn