• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    Stenenlikker

    Why must my back fuck me over this near the vacation... Fuck you..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oké, fijn. Nu heb ik dus een boete van €130,- omdat ik ergens gereden zou hebben waar dat niet zou mogen? Dat kan ik mezelf erg slecht voorstellen. Ik rijd weleens vaker op die plek en heb daar nog nooit een bord o.i.d. gezien. Daarbij zou ik geflitst zijn, maar is er geen foto.. Erg vreemd. Bezwaar aantekenen dan maar en hopen dat ze gewoon een fout hebben gemaakt.

    En dat huis lijkt nu ook verder uit ons bereik te zijn dan gedacht. Pfff.. Waarom zit alles zó tegen en kan het nooit eens een keer meezitten?!

    Fml, ben er even goed klaar mee !


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    marjorie schreef:
    Oké, fijn. Nu heb ik dus een boete van €130,- omdat ik ergens gereden zou hebben waar dat niet zou mogen? Dat kan ik mezelf erg slecht voorstellen. Ik rijd weleens vaker op die plek en heb daar nog nooit een bord o.i.d. gezien. Daarbij zou ik geflitst zijn, maar is er geen foto.. Erg vreemd. Bezwaar aantekenen dan maar en hopen dat ze gewoon een fout hebben gemaakt.

    En dat huis lijkt nu ook verder uit ons bereik te zijn dan gedacht. Pfff.. Waarom zit alles zó tegen en kan het nooit eens een keer meezitten?!

    Fml, ben er even goed klaar mee !

    Als ze er niet eens bewijs voor kunnen laten zien, zou ik zeker een bezwaar aantekenen. In elk geval om te zien of het inderdaad klopt en om zeker te weten dat het om jou gaat. (Ze zouden toch iets van bewijs moeten hebben en moeten laten zien aan je imo)
    En nawwh. Jullie vinden vast nog wel iets leuks als dit hem nu jiet wordt. En dingennkunnen niet blijven tegenzitten. Ik weet zeker dat er nog wat op je pad komt!

    --

    En nu twijfel ik natuurlijk aan of ik de dingen die ik geboekt heb wel had moeten boeken enzo en niet andere plaatsen of dingen had moeten regelen. Kan ik niet gewoon excited zijn om weer terug te zijn in New York eind volgende week? Damn it.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Phlegethon schreef:
    (...)
    Als ze er niet eens bewijs voor kunnen laten zien, zou ik zeker een bezwaar aantekenen. In elk geval om te zien of het inderdaad klopt en om zeker te weten dat het om jou gaat. (Ze zouden toch iets van bewijs moeten hebben en moeten laten zien aan je imo)
    En nawwh. Jullie vinden vast nog wel iets leuks als dit hem nu jiet wordt. En dingennkunnen niet blijven tegenzitten. Ik weet zeker dat er nog wat op je pad komt!

    --

    En nu twijfel ik natuurlijk aan of ik de dingen die ik geboekt heb wel had moeten boeken enzo en niet andere plaatsen of dingen had moeten regelen. Kan ik niet gewoon excited zijn om weer terug te zijn in New York eind volgende week? Damn it.


    Dank je! En ik ga zeker bezwaar indienen, hoe meer ik erover nadenk, des te meer ik ervan overtuigd ben dat het niet klopt!

    And I hope so...

    --
    Hey, wat je als eerst geboekt hebt is dan iets wat je graag wilde, anders heb je dat echt niet meteen gedaan. Gun jezelf dat! Je gaat het heus wel naar je zin hebben!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik voel me gewoon echt heel glazig. Vrijwilligerswerk gepauzeerd, verplichte "lege" avonden ingepland, maar lezen gaat nauwelijks. Soms heb ik het gevoel dat ik aan elkaar hang van massages, steun van familie en vrienden en van hot naar her rennen.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Weer slecht slapen (deels vanwege mn eigen gekke brein maar ook vanwege een mug 😫) + een verkoudheid is geen goede combinatie. Man wat heb ik mij lamlendig gevoeld vandaag. Zelfs staan kostte al teveel energie, maar toch voor elkaar gekregen om de teamdag te overleven. Nu alleen nog rapporten schrijven en dan vanavond maar op tijd naar bed 😴


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Omg ik ben gewoon bijna klaaaaar


    Every villain is a hero in his own mind.

    ffs ik heb nog nooit zo'n beroepsgroep gezien die zo uitgebuit wordt als de mensen in de zorg


    Omnia mutantur, nihil interit

    Heftige slaappil wel


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Heb echt een Dummy-craving.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Wat heb ik toch een graftakkenhekel aan inpakken


    Dramatic

    Ik wil mijn haar terug


    obsessive rage

    Oké ja. Het is goed dat we over deze dingen kunnen praten en dat we discussies kunnen hebben. Maar dit soort politieke discussies laten me altijd alleen maar slechter voelen.. het is dat hij begon over dat Roze Maandag niet nodig is en dat daaruit deze discussie voortkwam, maar anders had ik hier niets over gezegd.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Bwahhh ik ben gewoon even heel gelukkig met mijzelf en mijn leven op dit moment 💕


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zo jammer dat ik nu maar zo weinig tijd had met familie :'/

    [ bericht aangepast op 20 juli 2024 - 20:55 ]


    Stenenlikker