• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Ugh - waarom zit ik hier met mensen waarvan de airco niet aan mag?! Terwijl we een plat dak hebben en de zon er de hele dag opstaat..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    I'm so fucking tired, can't even be expressed into words. Just let me sleep this entire summer.
    I.p.v. winterslaap, zomerslaap.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2024 - 13:59 ]


    [ heaven knows ]

    Waarom wil ik duizenden nieuwe sporten tegelijkertijd beginnen 😭
    Maar ook echt van die sporten waarbij je dan in teams komt op deze leeftijd die al jaren samen spelen …


    love me until I love myself

    Wtf is deze trend van mooi weer doordeweeks em shitweer in het weekend 😭


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Ik had moeten vragen om foto's die uemand gemaakt had, maar mijn social anxiety.. oh well. Ik heb in elk geval Aaron Tveit van dichtbij zien performen en de backstage sneak peak was worth het geld voor de seat.
    Also. De scar on Broadway heeft mijn shirt gecomplimenteerd en ik heb op een broadwaystage gestaan. Somebody pinch me.

    Edit: also. Waarom voelt dit zo erg als heartbreak nu? Alsof ik een deel van mezelf achterlaat.. dit is lame..

    [ bericht aangepast op 31 juli 2024 - 21:11 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Waarom werken paracetamols soms meteen en andere keren gwn helemaal niet 😭


    love me until I love myself

    Oja, want na zoveel keer gezegd te hebben dat ik geen matching tattoo wil is het nog niet duidelijk? Stop eens met drammen en dwingen over iets wat JIJ alleen wilt en leer boundaries kennen.

    Edit: typfoutje

    [ bericht aangepast op 2 aug 2024 - 10:39 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Wanneer heb ik weer een keer energie? Zo klaar met deze oververmoeidheid...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik word hier zo boos en verdrietig van. Als je racistisch, seksistisch of transfoob bent, please just stay out of my life, I don't want you here.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wat een fucking asociale gasten met hun keiharde kutmuziek.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2024 - 13:17 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik had verdomme jaren geleden al over moeten gaan op contactlenzen (fish)


    Caution first, always.

    Ugh, ik kan het niet helpen dat mijn anxiety zo hoog is bij de familie van mijn moms side. Ze hebben gewoon zoveel gedaan en gezegd. Ik zal nooit meer vergeten hoe mijn oom mijn 28e verjaardag verziekt heeft met een vreselijke opmerking. En nu moet ik ze nog zien ook. Hopelijk kunnen nu eens normaal doen.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Zoveel zin in morgen :33


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damn net bij mn opa en oma geweest en is daar gwn 28 graden binnen 😭


    love me until I love myself

    O ja, thanks mam. Het helpt ook echt om zoiets te zeggen. En het komt harder binnen dan normaal door pms. Bedankt voor het verpesten van mijn zondag..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie