• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    I am anxious about almost everything. Wtf is this stupid behavior, brain?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wat een bizar jaar


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Urgh het herstel na een longontsteking sucks, ik wil gewoon fatsoenlijk een rondje in de buurt lopen.


    They call us dreamers, but we're the ones who don't sleep.

    Dit is geen morgen, morgen, maar een: morgen, we praten wel weer verder in november!


    Omnia mutantur, nihil interit

    Welke hypocriet predikt dagelijks over leermethoden en studievaardigheden en gaat straks zelfs een groepstraining geven over uitstelgedrag terwijl ze zelf al... jarenlang getrouw op 30 april uitstel aanvraagt voor de belastingaangifte? It's me.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Muggenbulten 😩


    love me until I love myself

    Nooit gedacht dat ik zo lang ziek thuis zou zitten. En nu ga ik misschien ook nog eens een bruiloft missen :'(


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Woensdag is wordt een spannende ochtend 🙈 ohh ik kan niet wachten. Hopelijk lukt het allemaal


    Ich liebe dich 27.12.23

    A wave of missing him suddenly ):


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    This guy.. net al voor me uit lopen alleen maar omdat ik even wilde checken of een winkel open was en dan nu random een vraag stellen en niet eerst willen zeggen waarom je de vraag stelt? Gast.. ik moet al zo veel op je letten. En we hebben ook leuke momenten samen, maar welke momenten winnen het?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    🌀🌀🌀🌀🌀


    love me until I love myself

    Ik ben ontzettend blij met mijn haar, het is geweldig gelukt. Maar het is jammer dat mijn main kapster best wel rude was toen ze dacht dat ik haar niet kon horen. Het kost me zoveel stress om naar een kapper oid te gaan, een tijdje lang ben ik zelfs helemaal niet geweest door depressie/anxiety. Dan helpen dit soort dingen echt niet mee.
    En dat het zooo lang moest duren.. Ik begrijp dat het druk was and stuff. Maar het gaf me gewoon veel stress. En de drukte in de salon was ook horrible.. Wat ik beter kon handelen als ze niet rude was geweest in het begin.
    In tijden heb ik niet meer zo’n paniekaanval gehad dat ik zelfs nu, uren later, nog een beetje van slag ben ervan.
    En damn, het was ook nog eens een erg duur grapje.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Waarom doet mijn schouder nog steeds pijn :C Hopelijk gaat de tijgerbalsem wat helpen.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Phlegethon schreef:
    This guy.. net al voor me uit lopen alleen maar omdat ik even wilde checken of een winkel open was en dan nu random een vraag stellen en niet eerst willen zeggen waarom je de vraag stelt? Gast.. ik moet al zo veel op je letten. En we hebben ook leuke momenten samen, maar welke momenten winnen het?

    En nu me negeren terwijl ik over een off comment van 'ik voelde em depressief toen je vanochtend je ding deed (waar hij niet mee heen wilde, I did offer)' probeer te praten. Terwijl hij vanmiddag ook weer chagerijnig was over dingen.
    Ondanks alles, wil ik ook gewoon kunnen helpen! Al is hij ook complicated en ik zou dat ding vanochtend niet hebben gedaan als hij donderdagavond en gisteren niet zo afreageerde op mij. Maar dat weglopen van me en dat hij niet snapt dat als ik opties geef, het is omdat ik niet alles wil beslissen, is erg annoying. En donderdag het uiteindelijk toch moeten hebben over politiek omdat hij vol zit van regenboogvlaggen omdat dat hem blijkbaar stoort.. kijk ervan weg als het je hinderd en wat verwacht je van Eurovisie? Al voel ik me wel bad over zijn mood nu, terwijl hij me twee nachten lang al shit laat voelen indirect en vast onbedoeld. Misschien heeft deze goede vriendschap toch echt zijn beste tijd gehad.. hoe pijnlijk ook.

    -

    En ik heb per ongeluk iets gedaan wat niet de bedoeling was vanochtend. Sorry stage... /:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Na 5 weken ‘samenwonen’ weer alleen in bed liggen is rot.


    Light it up.