Phlegethon schreef:
This guy.. net al voor me uit lopen alleen maar omdat ik even wilde checken of een winkel open was en dan nu random een vraag stellen en niet eerst willen zeggen waarom je de vraag stelt? Gast.. ik moet al zo veel op je letten. En we hebben ook leuke momenten samen, maar welke momenten winnen het?
En nu me negeren terwijl ik over een off comment van 'ik voelde em depressief toen je vanochtend je ding deed (waar hij niet mee heen wilde, I did offer)' probeer te praten. Terwijl hij vanmiddag ook weer chagerijnig was over dingen.
Ondanks alles, wil ik ook gewoon kunnen helpen! Al is hij ook complicated en ik zou dat ding vanochtend niet hebben gedaan als hij donderdagavond en gisteren niet zo afreageerde op mij. Maar dat weglopen van me en dat hij niet snapt dat als ik opties geef, het is omdat ik niet alles wil beslissen, is erg annoying. En donderdag het uiteindelijk toch moeten hebben over politiek omdat hij vol zit van regenboogvlaggen omdat dat hem blijkbaar stoort.. kijk ervan weg als het je hinderd en wat verwacht je van Eurovisie? Al voel ik me wel bad over zijn mood nu, terwijl hij me twee nachten lang al shit laat voelen indirect en vast onbedoeld. Misschien heeft deze goede vriendschap toch echt zijn beste tijd gehad.. hoe pijnlijk ook.
-
En ik heb per ongeluk iets gedaan wat niet de bedoeling was vanochtend. Sorry stage... /:
If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn