• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    Stenenlikker

    im really pathetic. im still messaging you as if were still best friends.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Hele vakantie opgepast en de laatste dag zo erg verbrand dat ik er nu nog pijn van heb 😭🙃😔


    Couldn’t stop the way I was feelin’

    Ook een keertje leuk nieuws! Bijna vakantie en vriendlief gaat van het weekend beginnen met het uitzoeken van zijn appartement! Dat samenwonen komt steeds dichterbij (blush)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Sometimes all the pent up frustration can be released when I hear you say those specific words. "Yes, yes I did it and I'm sorry." But you never fucking learn. I have to live with this frustration and give it a place.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Mazino schreef:
    (...)
    Inkarnate is makkelijk om relatief snel/easy/gratis mooie kaarten te maken

    Thank you


    [ heaven knows ]

    Ik lees constant over mensen die na deze operatie òf heel opgelucht zijn, òf heel veel spijt hebben, maar ik heb geen van beiden? Ik sta nog steeds achter deze operatie (mits de zwelling nog flink omlaag gaat want jesus christ) maar ik heb nooit echt die opluchting of die 'omfg I did it' ervaren. Ik voel me veel te beurs en kwetsbaar en anxious om echt blij te zijn. Na vier fucking intense weken revalidatie wil ik ook gewoon blij zijn, waar blijft mijn YES-momentje? (cat)

    Zoveelste persoon die ik vanavond moet gaan inwerken 😭


    Couldn’t stop the way I was feelin’

    Stom sollicitatiegesprek!


    Omnia mutantur, nihil interit

    Ugh. Pms.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Vandaag na 12 jaar afscheid moeten nemen van mijn allerliefste poezenkind baby.. Wat een pijn en verdriet. ):


    Life is a beautiful struggle

    Jerauhl schreef:
    Vandaag na 12 jaar afscheid moeten nemen van mijn allerliefste poezenkind baby.. Wat een pijn en verdriet. ):


    Heel veel sterkte! <3


    Omnia mutantur, nihil interit

    Waarom zijn Nederlandse toeristen zo godafschuwelijk luid?


    Stenenlikker

    Last day.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Ik heb vakantieeeeeeee nodig en nog 8 weken staan, waarom haat ik mijn leven en dien ik geen verzoeken in


    Omnia mutantur, nihil interit

    vergankelijk schreef:
    Ik heb vakantieeeeeeee nodig en nog 8 weken staan, waarom haat ik mijn leven en dien ik geen verzoeken in


    Meeeiiiddddd vraag die vakantie aaaaaannn!!!


    Couldn’t stop the way I was feelin’