• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    Stenenlikker

    Ja, dit was dus helemaal niet de bedoeling, maar eigenlijk wel makkelijk. En fout. Zucht.


    Omnia mutantur, nihil interit

    *zombie groan* Too early.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zo moe


    Ich liebe dich 27.12.23

    Laatste keer mentorklas zien vandaag 🥺 Gelukkig word ik volgend jaar mentor van V3 en neem ik gewoon 20 koters mee 🥰


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zo jammer dat EA heeft besloten van Sims 4 een cash cow te maken, in plaats van tijd en moeite in de kwaliteit te steken...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    Zo jammer dat EA heeft besloten van Sims 4 een cash cow te maken, in plaats van tijd en moeite in de kwaliteit te steken...


    Maar echt! Het spel is gewoon kapot en wordt niet gefixed. Wanneer je packs koopt, moet je hopen dat het enigszins werkt.. Het is echt ontzettend slecht geworden.

    --

    Blegh, erg lange dag vandaag.. Weinig tijd om mezelf even terug te trekken. + ik hoop zo dat het iets wordt met het huis ..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    marjorie schreef:
    (...)

    Maar echt! Het spel is gewoon kapot en wordt niet gefixed. Wanneer je packs koopt, moet je hopen dat het enigszins werkt.. Het is echt ontzettend slecht geworden.

    --

    Blegh, erg lange dag vandaag.. Weinig tijd om mezelf even terug te trekken. + ik hoop zo dat het iets wordt met het huis ..


    Ik vind echt alleen het bouwen leuk :') Dat is ongeveer het enige wat ze goed hebben gedaan, al vind ik het dan wel weer jammer dat je niet alle kleuren kunt aanpassen zoals in Sims 3...

    -

    Succes met je lange dag!!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Deze vrouw op kantoor GILT gewoon als ze praat. calmmmmm downnnnnnn


    Omnia mutantur, nihil interit

    Great.. nu ben ik mijn laatse keer werken bij mijn werk van nu aan het overdenken.
    Ik mag soms echt minder in mijn hoofd zijn tijdens werk. Maar als er echt iets is zouden ze het wel aangeven neem ik aan. Bovendien helpt mijn plan voor volgend jaar ook met beter worden in mijn werk hier.

    Also, ik hoor dat er karpouzi (watermeloen) is beneden. Tijd om op te staan!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Omg, waarom is mijn leven zo?:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    MORGEN NAAR TAYLOR AAAAHHHHHHHH I can't


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Al de hele week depressieve gevoelens, en dan krijgt baby (de kat) ook nog een epileptische aanval. Mn dr martens die ik precies 1 jaar geleden heb gekocht zijn helemaal naar de mallemoer (doei 230 euro) en alles voelt gewoon even helemaal kut. Al dagen aan het huilen, wat vermoeiend zeg. Heb dit zo niet gemist.. Nog anderhalve week volhouden, bijna vakantie.

    Aan de andere kant snap absoluut niet waarom ik mij nu zo voel, net 2 weken geleden te horen gekregen dat ik binnen anderhalf jaar een vaste aanstelling krijgt en blijer kan ik niet zijn, maar toch voel ik mij even nutteloos en gewoon helemaal niet oké.. Oh well its okay not to be okay sometimes..


    Life is a beautiful struggle

    Jerauhl schreef:
    Al de hele week depressieve gevoelens, en dan krijgt baby (de kat) ook nog een epileptische aanval. Mn dr martens die ik precies 1 jaar geleden heb gekocht zijn helemaal naar de mallemoer (doei 230 euro) en alles voelt gewoon even helemaal kut. Al dagen aan het huilen, wat vermoeiend zeg. Heb dit zo niet gemist.. Nog anderhalve week volhouden, bijna vakantie.

    Aan de andere kant snap absoluut niet waarom ik mij nu zo voel, net 2 weken geleden te horen gekregen dat ik binnen anderhalf jaar een vaste aanstelling krijgt en blijer kan ik niet zijn, maar toch voel ik mij even nutteloos en gewoon helemaal niet oké.. Oh well its okay not to be okay sometimes..


    Vooral dat laatste! Als ik iets leer op dit moment, is dat je gevoelens niet te sturen zijn en dat je helaas je emoties niet onder controle hebt. Dus kun je ze inderdaad maar beter accepteren, zelfs als je ook reden hebt om blij te zijn. Sterkte (flower)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mijn schoonmoeder is echt zo vreemd 🫠🫠🫠

    Omg deze juice 🧃🤯


    someone out there feels better because you exist