• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    marjorie schreef:
    Oo, ik vind het wel echt erg chill dat mijn werk de opleiding betaalt die waarschijnlijk in december gaat plaatsvinden! (: Een nieuwe uitdaging! Vooruitgang, eindelijk!

    Oh wat tof, nice!

    --

    Ugh. Ik wil deze expansion graag spelen nu ik nog de tijd heb ervoor. Maar een goede vriend wilt graag samen de story etc doen als hij weer up to this game is. Wat nu nog niet is, maar ik wil eigenlijk gewoon mijn huis in het spel graag kunnen inrichten..
    Misschien moet ik aangeven dat ik er over nagedacht heb en tot dat punt al story wil doen voor het inrichten? Maar dan gaat hij het weer disappointing vinden dat ik niet wil wachten op hem. /:

    Hopelijk kan ik chillere mensen volgende week op mijn opleiding leren kennen!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Een collega die makkelijk wat van haar taken af had kunnen schuiven (en dat eerder ook trachtte), maar nu niet deed. Fijn als mensen je verrassen <3


    Omnia mutantur, nihil interit

    Wat zal ik blij zijn als het morgen ergens in de middag is en ik eindelijk van deze slopende spanning en stress af ben. Ik ben er zo niet goed van 😩


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wat een gezeik met al die fietsenmakers 😭 Waarom kan het nooit in 1x goed gaan???


    love me until I love myself

    -

    [ bericht aangepast op 22 aug 2024 - 20:06 ]


    Omnia mutantur, nihil interit

    tired


    [ heaven knows ]

    Eindelijk Inside Out 2 gekeken. Ugly crying. Holy shit wat een film. En zó goed en zó herkenbaar wtf

    shoutout naar Nostalgia, die emotie voel ik nu altijd 100%


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Ik heb vandaag het hele huis schoon gemaakt, waaronder de huishoudelijke taken die jij op je hoort te nemen en ik vraag je een keer om de afvalzak weg te gooien. weg gegooid? Nee tuurlijk niet! Je ligt de hele week al op je luie reet en laat mij al het werk doen. En daarnaast ook nog de hele week weg om te zuipen. Soms vraag ik me echt af waarom ik hier nog ben.


    They call us dreamers, but we're the ones who don't sleep.

    Studie is nog niet eens officieel begonnen en voor m’n gevoel loop ik alweer achter 😭😭😭


    love me until I love myself

    Ja oké damn nu maar met de brandweer bellen voor die bomen want holy shit wat was die enorme windvlaag????? Gelukkig vielen de bomen niet mijn kant op :')


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Zoveel zin om aan een rol te werken, maar zo moe 😭


    love me until I love myself

    lustforlife schreef:
    Zoveel zin om aan een rol te werken, maar zo moe 😭

    The struggle is real.


    [ heaven knows ]

    Voel me zo gewaardeerd door mn eigen vader (+stief fam) die gewoon niet eens de moeite nemen om te reageren op mn "ik ben weer in Nederland" berichtje ._.


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    ns be like: kaartjes worden 10% duurder volgend jaar
    also ns: treinen rijden nooit optijd.


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    [ bericht aangepast op 25 aug 2024 - 15:48 ]


    Omnia mutantur, nihil interit