• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Zoveel leuke reacties gekregen op de bekendmaking 🥰
    Nu is er ook echt een last van mijn schouders en kunnen we vrijuit praten over de zwangerschap


    Ich liebe dich 27.12.23

    ugh ik voel me zo rot voor m'n zusje ): hoop dat ze zich snel wat beter gaat voelen, want dit is niet te doen... maar het kan lang duren en ze kan er de rest van haar leven aan vastzitten D :

    [ bericht aangepast op 26 aug 2024 - 15:30 ]


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    weer een back to back avond en dagdienst..
    ik word crazyyyy


    love me until I love myself

    Heb ik gewoon mijn 12 jarige Q-jubileum gemist (cat)


    Such a useless spell.

    En ja hoor, ik let weer eens niet op mezelf.. Misschien meot ik zo toch zeggen dat ik nog wat me time nodig heb en op tijd ga proberen te slapen. Want morgen is mijn kennismaking met mijn medestudenten en ik ben er mega zenuwachtig voor.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Waarom kan ik mijn volledige FtM transitie niet gewoon doen door een fruitsnoepje te eten of zo. Waarom is dit allemaal zoveel werk. They made edibles to make drugs more enjoyable, can't they make magic fruit gummies for me transforming into a man also 😒 I don't want to be cut into please


    obsessive rage

    inktzwart schreef:
    Waarom kan ik mijn volledige FtM transitie niet gewoon doen door een fruitsnoepje te eten of zo. Waarom is dit allemaal zoveel werk. They made edibles to make drugs more enjoyable, can't they make magic fruit gummies for me transforming into a man also 😒 I don't want to be cut into please


    Wat vervelend dat je er zo tegenop ziet. Ik hoop dat alles spoedig mag verlopen en dat je snel tevreden mag zijn met jezelf 😊


    Ich liebe dich 27.12.23

    okay is het zo gek dat ik hier off op reageerde? Dat dit mij upset maakt? Sorry, maar jullie waren er niet op de dag zelf, en zelfs het hele weekend niet.
    En nu word ik teleurgesteld en dan is dat raar?! Want het gaat nergens over?Het o zo bekende gaslighting van jullie heb ik niet gemist. Maar hopelijk snappen jullie wel dat ik er echt zo helemaal geen zin meer in heb en dat ik er zéker niet zelf met een alternatief ga komen. Wat van mij trouwens ook echt niet meer hoef zo
    Ik begrijp dat er iets tussen kan komen (nadat jullie afgelopen weekend ook al niet konden, maar goed). Maar stel dan een alternatief voor.. Ik ben jullie kind for fucks sake… Echt serieus,
    Dit is dus mede waarom ik niet aan mijn eigen verjaardag doe normaal gesproken. Altijd weer gedoe rondom dit alles.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Oorpijn 😔


    love me until I love myself

    My god, overdrijven kan ook.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    INGELEVERD. I AM FREEDOM


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    marjorie schreef:
    okay is het zo gek dat ik hier off op reageerde? Dat dit mij upset maakt? Sorry, maar jullie waren er niet op de dag zelf, en zelfs het hele weekend niet.
    En nu word ik teleurgesteld en dan is dat raar?! Want het gaat nergens over?Het o zo bekende gaslighting van jullie heb ik niet gemist. Maar hopelijk snappen jullie wel dat ik er echt zo helemaal geen zin meer in heb en dat ik er zéker niet zelf met een alternatief ga komen. Wat van mij trouwens ook echt niet meer hoef zo
    Ik begrijp dat er iets tussen kan komen (nadat jullie afgelopen weekend ook al niet konden, maar goed). Maar stel dan een alternatief voor.. Ik ben jullie kind for fucks sake… Echt serieus,
    Dit is dus mede waarom ik niet aan mijn eigen verjaardag doe normaal gesproken. Altijd weer gedoe rondom dit alles.

    I feel this. En ik voel met je mee. Hopelijk wordt/is/was het toch een fijne dag voor jou. Doe wat voor jou fijn of juist voelt. En, ik weet dat je me niet kent, maar in elk geval een oprechte gefeliciteerd van mij. 🌷

    --
    OT: I am so tired. Pls let me sleep for a couple of weeks or something.


    [ heaven knows ]

    De cravings naar hartig eten is echt niet meer normaal 🙈


    Ich liebe dich 27.12.23

    Groepswerk.. waarom is het meteen alweer zo irritant en vermoeiend, met tieners die niet echt serieus zijn en regels ook niet serieus nemen. Ik had nu al naar huis kunnen rijden, zonder file, als mijn hulp toch niet gewaardeerd word..

    [ bericht aangepast op 28 aug 2024 - 14:17 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Meh, niet eens een gesprek gehad...

    Also, ik heb zowel zin als geen zin in morgen. Ik wil het huis niet uit na werk 🥲 Maar het is goed om wat sociaal leven op te bouwen en weer viool te spelen.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"