• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    ThestraI schreef:
    (...)
    I feel this. En ik voel met je mee. Hopelijk wordt/is/was het toch een fijne dag voor jou. Doe wat voor jou fijn of juist voelt. En, ik weet dat je me niet kent, maar in elk geval een oprechte gefeliciteerd van mij. 🌷

    --
    OT: I am so tired. Pls let me sleep for a couple of weeks or something.


    Dat is erg lief van je, dankjewel!


    "She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

    Waarom ben ik zo angstig?

    Hoe kan ik ooit fotograaf worden als ik toch stiekem hoop dat nooit iemand op een van mijn oproepjes reageert, puur omdat ik het zo spannend vind om met vreemden om te gaan :')


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    O ja joh, gooi anders een liter ijs water over jezelf heen nog voor 8 uur in de ochtend op je werk.
    Erg smooth, Laris..


    "She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

    Okay ik ben na mn vakantie ineens een ochtend mens geworden?? Waarom ben ik elke ochtend tussen 7 en 8 wakker terwijl ik pas om 1u ga slapen? De jetlag lijkt me inmiddels wel voorbij.

    Deze week was de laatste week dat ik kon uitslapen 🥲


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Novalunosis schreef:
    Waarom ben ik zo angstig?

    Hoe kan ik ooit fotograaf worden als ik toch stiekem hoop dat nooit iemand op een van mijn oproepjes reageert, puur omdat ik het zo spannend vind om met vreemden om te gaan :')


    Naaahw. Ik denk dat het vet logisch is dat je dat in het begin hebt. Het wordt beter 😘


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik ben echt te vrouwelijk voor zo'n profiel naam.


    Let's drink Jasmin tea!

    Ik wil helemaal niet that person zijn, maar soms zie ik mezelf zo verbitterd denken dat ik ervan schrik.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2024 - 11:56 ]

    Deze collega’s vandaag….
    Get that stick out of your ass… 😒🙂‍↕️😠


    love me until I love myself

    Ik haaaaaat pakket punten 💀


    love me until I love myself

    Nog 1 dag werken tot ik 11 dagen vakantie heb ;0; Hanging on for dear life (krul)


    Caution first, always.

    Rip ik met die V5-klas 😭😭😭 de rest van m'n klassen lijkt wel goed en leuk goddank


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Oké. Dat hij volgende week twee weken weg is, is een goede test om te zien hoe het gaat. Want soms denk ik dat meer afstand beter is, maar ik mis de leuke dingen vaak ook weer erg snel.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Heeft iemand wel eens dat je je tanden voelt? Ik ben me de hele dag bewust van mijn ondertanden, heel irritant 😬🦷


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    Heeft iemand wel eens dat je je tanden voelt? Ik ben me de hele dag bewust van mijn ondertanden, heel irritant 😬🦷


    Ja, en klopt dat dat echt heel irritant is.:')


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    De hele week al rot geslapen, en dan ook nog vandaag een nachtje weg naar vrienden van mijn vriend.
    Zo blij dat ik even een weekje vakantie heb en deze gisteren pas in is gegaan.


    They call us dreamers, but we're the ones who don't sleep.