• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Shambles schreef:
    Ik wil mijn energie om te schrijven terugggg


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Tahani schreef:
    Nou oké donderdag proefrijles. Send help, thoughts, prayers en goede vibes pls

    Veel succes, en plezier! Het gaat vast helemaal goedkomen!

    -

    Deze expansion is so far erg leuk om te ontdekken, van wat ik tot nu heb kunnen zien. Al wordt alles in games wel echt meer pay-walled tegenwoordig, en dat gaat toch echt ten kostte van de games.
    En ik moet maar hopen dat fantasy life nog op de eerste switch komt trouwens..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Waarom is baby kleding zo duur. Het is zo weinig stof.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Blackbeack schreef:
    Waarom is baby kleding zo duur. Het is zo weinig stof.


    Zeeman, Wibra, Primark, Action ^^


    Ich liebe dich 27.12.23

    SweetTooth schreef:
    (...)

    Zeeman, Wibra, Primark, Action ^^


    En Vinted! Omdat de bebs zo snel groeien is die kleding vaak nog heel erg goed. Plus, beter voor de aarde <3<3

    Fijn, die inzinking van gisteravond laat heeft nog steeds veel invloed op me. Mijn concentratie is er echt niet vandaag.
    Het is lang geleden dat ik mezelf zó voelde, het was extreem. Maar na weer een harde teleurstelling gisteravond brak ik gewoon.
    Gelukkig heb ik wel een paar uur kunnen slapen vannacht, maar dit was echt vreselijk. En ondanks de teleurstelling heb ik hiermee wel iets van troost gekregen vanochtend.
    Een mail waarin stond dat ze ons in gedachten zou houden als ze een nieuwe plek heeft en dat wij als eerste mogen komen kijken en reageren.
    Nu alleen maar hopen dat dit niet jaren gaat duren..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    AAAH. AAAH. AAAH.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Frey_ schreef:
    (...)

    En Vinted! Omdat de bebs zo snel groeien is die kleding vaak nog heel erg goed. Plus, beter voor de aarde <3<3


    Vinted is echt de hemel soms hahah


    Ich liebe dich 27.12.23

    Soms denk ik te lang over mails e.d. na, en soms moet ik dingen ook niet te snel willen doen. Oeps. xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    HAVXUDKSBSYDIDB726'DHAV
    this is me spacing out omfggggggggg


    [ heaven knows ]

    Mogen kinderen geen kleur meer dragen of waarom is 80% grijs, zwart en beige gekleurd? Waar zijn de kleuren??????


    Ich liebe dich 27.12.23

    Welkom bij een nieuw seizoen van "Hoe de fuck ben ik nog niet kaal?"


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    Soms vraag ik mij echt af hoe mensen niet weten dat Narwals echt zijn 😅


    Ich liebe dich 27.12.23

    Pls stop chatting up the author you've been talking to for 30 min already, i need you to come look at a potential crisis??


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oo, ik vind het wel echt erg chill dat mijn werk de opleiding betaalt die waarschijnlijk in december gaat plaatsvinden! (: Een nieuwe uitdaging! Vooruitgang, eindelijk!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie