• WAROFHOUSES

    Gemini
    • Elizabeth Miller
    • Eleanore Rutherford
    • Nena Grant
    • Lauren Conley
    • Eleanore Rutherford
    • Audrey Álvarez
    • Nimeesha Luzac
    Scorpio
    • Memphis Kowalski
    • Salvador Castillo
    • Axel Rivers
    • Matthew Puccio
    Aries
    • Jax Steele
    • Ollie Campbell
    • Ethan Burke
    • Démira Laine
    • Freya Marshall
    • Skylar Cartwright

    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 14:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Errante schreef:
    (...)

    Ik heb Audrey hiervoor wel in de aanbieding? Wellicht dat jaloers niet echt t beste woord is, maar meer dat ze het niet helemaal eens is met Elsa's nieuwe positie en haar dit ook maar al te graag laat weten, onder andere door het maken van neerbuigende, spottende opmerkingen?


    Sounds good. ^^ Dan kunnen die twee dus niet goed met elkaar overweg, whoeee.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    KingRichard schreef:
    (...)

    Sounds good. ^^ Dan kunnen die twee dus niet goed met elkaar overweg, whoeee.


    Precies! Wat ook heel goed bij hun totaal verschillende relaties met de mannen past

    Verkeerde ropic. Oops

    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 18:33 ]


    Bowties were never Cooler

    Fin is ook af en ik heb gelijk even een relatie/voorstellen lijst voor hem en Audrey gemaakt. Laat maar weten wat jullie denken (:

    Audrey
    Memphis
    ???

    Nena
    Yeah, I think she's kinda okay.
    Nena en Audrey zijn bij de andere meisjes oppervlakkige vriendinnen, die elkaar spreken en meer niet. Alleen als ze boos zijn of enorm pissig komen ze naar elkaar toe om alle frustraties in hen uit te roepen of even een enorm potje te roddelen. Toch weet niemand wat ze dan bespreken, alleen hun twee weten hoe ze er echt over denken.

    Ollie
    Let's have another shot!
    Ollie en Audrey zijn drinkingbuddies. Ze vindt het maar al te leuk om samen met hem dronken te worden.

    Lauren
    She's one of my sisters.
    Audrey en Lauren zijn Gemini zussen.

    Elsa
    Who ever said that you're better than us except from that chick that isn't here anymore?
    Audrey vindt het belachelijk dat Elsa zomaar de leider is geworden en heeft er ook zeker geen problemen mee om haar dit te laten weten.

    Jax
    Don't tell him, but I think I'm starting to like him.
    Audrey staat bekend als het meisje zonder hart, het meisje dat alleen relaties heeft gehad vol drama, gebasseerd op sex. Iets wat tot voor kort ook waar was en waar Audrey helemaal geen problemen mee had. Toen Jax haar tijdens een nacht whatsappen vroeg om naar hem toe te komen pakte ze dan ook een fles drank en was ze naar hem toe gelopen. Ze had wel zin in een wilde nacht en was daarnaast heel benieuwd hoe goed de jongen was in het hebben van sex. Waar de sex tussen Audrey en haar ex zeer ruig was en haar soms zelfs enorm veel pijn deed, was de sex met Jax heel anders. Het was fantastisch en zelfs bijna liefdevol te noemen. Na die ene nacht heeft Jax haar nog vaak benaderd of ze naar hem toe wilde komen, iets waar ze maar al te graag gehoor aan gaf. De laatste tijd merkt ze dat ze zelf steeds meer behoefte aan Jax lichaam heeft, waardoor er ook zeker momenten zijn dat ze vanuit zichzelf naar hem toe komt. Iets wat hij maar al te leuk lijkt te vinden.

    Nore
    Oh, yeah, I know her... unfortunately.
    Audrey kan Nore niet uit staan. Vooral het feit dat Nore de ex is van Axel is en er echte gevoelens tussen de twee lijkt te zijn zorgt ervoor dat Audrey een hekel aan het meisje heeft. Audrey vindt het daarom ook maar al te leuk om zich als een bitch tegenover Nore te gedragen.

    Matthew
    I know him since we were little kids.
    Audrey en Matthew kennen elkaar al sinds hun jeugd en zijn zeer goede vrienden te noemen.

    Axel of Alex? Wat is zijn naam?
    He's still hot though...
    Axel en Audrey hebben zo'n drie maanden geleden voor een half jaar een relatie gehad. Al vanaf het moment dat het uit is hangt er een soort seksuele spanning tussen de twee. Ze kunnen elkaar ergens niet uit staan, maar worden toch enorm tot elkaar aangetrokken. Hoewel Audrey hier geen gehoor aan probeert te geven, zijn er momenten dat de spanning tussen de twee te hoog wordt en ze gewoon niet van elkaars lichaam af kunnen blijven. Door het feit dat ze elkaar ergens niet uit kunnen staan, kunnen ze er enorm van genieten om elkaar pijn te doen. De sex tussen de twee is op zijn minst "ruig" te noemen.

    Dèmi
    ???

    Skylar
    ???

    Salva
    I love spending time with him.
    Audrey en Salva zijn vrienden.

    Nimeesha
    ???

    Freya
    ???

    Ethan
    If you hurt him, I'll make sure you'll regret it.
    Waar Ethan Audrey eerst af probeerde te stoten, wist ze uiteindelijk tot hem door te dringen. Ze zijn als een soort vertrouwenspersonen voor elkaar geworden, Audrey is dan ook een van de weinige die afweet van zijn suïcidale gedachtes. De twee kunnen heel goed met elkaar praten, maar Audrey vind het ook geweldig om stoned tijd met hem door te brengen.

    Fin
    Memphis
    ???

    Nena
    Who the hell are you really?
    Nena heeft zoveel wisselende karaktereigenschappen dat Fin het heel moeilijk vind om erachter te komen wie het meisje echt is. Is waar hij echter ook niet heel veel moeite is steekt.

    Ollie
    We shouldn't be friends, right?
    Fin snapt de hele situatie met de verschillende huizen nog niet zo goed. Uit gemak blijft hij daarom gewoon simpelweg uit de buurt van mannen van andere huizen zolang hij geen specifieke reden heeft om ze op te zoeken. Vooral de mannelijke leider van een ander huis is iemand waar Fin het liefste bij uit de buurt blijft.

    Lauren
    I don't know her... but I'm gonna change that.
    Fin kent dit meisje nog niet, maar zowel haar uiterlijk als de manier waarop ze zich gedraagt zorgen ervoor dat hij dit graag zou willen veranderen.

    Elsa
    ???

    Jax
    ???

    Nore
    She's still a virgin, isn't she?
    Fin vindt het geweldig hoe ongemakkelijk Nore wordt als er met haar geflirt wordt, iets wat voor hem juist een reden is om wél met haar te flirten.

    Matthew
    He's like a brother from another mother.
    Matthew is één van Fin's Scorpiobroeders. Hij kan zichzelf heel erg in de jongen herkennen en is daardoor in de korte tijd dat hij hem kent ook zeer goed met hem bevriend geraakt.

    Axel of Alex? Wat is zijn naam?
    Finally... a fellow traveller
    Fin vindt het geweldig dat Axel ook van reizen houdt, iets wat de twee Scorpio broeders dan ook zeker verbind.

    Dèmi
    Please... just chill.
    Het feit dat het meisje heel ambitieus is, alles goed wil doen en snel een mening klaar heeft, zorgt ervoor dat Fin het liefst bij haar uit de buurt blijft. Hij is namelijk veel te laid-back om daar mee om te kunnen gaan.

    Skylar
    Yeah, she's quite fun.
    Fin vindt dit meisje geweldig. Hij houdt ervan om met haar te flirten en kan ook altijd met haar lachen.

    Salva
    Of course I know him.
    Fin en Salva gaan way back, ze kennen elkaar al sinds hun jeugd. Waar de twee toen al zeer goede vrienden waren, hebben ze hun vriendschap weer opgepakt nu dat Fin weer terug is.


    Nimeesha
    Who?
    Ik denk dat Fin door haar stille karakter nog niet echt een reden heeft gehad om haar te ontmoeten/leren kennen.

    Freya
    ???

    Ethan
    Hahaha, yeah, I know that weirdo quite well... Don't think he likes that much though...
    Fin vindt Ethan maar een weirdo en vindt het al te leuk om de jongen dit te laten weten. Dit is nu zo, maar was ook al zo toen Fin en Ethan nog samen op de middelbare school zaten. Echter weet Fin dit tot nu toe heel goed te verbergen voor de vrouwen op de universiteit.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 14:32 ]

    @Errante, I'm okay with that! ^^ So een flirtationship it is?


    I have seen my own sun darkened

    Sumner schreef:
    @Errante, I'm okay with that! ^^ So een flirtationship it is?


    Yess

    Is Nena zo gecompliceerd *litterly smile*


    Don't wanna be lonely, just wanna be yours.

    Ziegler schreef:
    Is het voor iedereen oké om morgenavond het speeltopic te openen?


    Prima! Ik zal morgen een lijstje maken


    Bowties were never Cooler


    ETHANS RELATIONSHIPS & IMPRESSIONS

    Musical Jerk/Weirdo || House Aries




    ♀ Elisabeth Miller • Gemini •
    Eleanore Rutherford • Gemini • Draw me like one of your French girls... oh god that's cheesy • Ethan heeft Nora pas niet zo lang geleden leren kennen. Hij zat buiten wat te roken en even van de zon te genieten toen hij zich even begluurd leek te voelen. Een jongedame was druk bezig met tekenen en dit haf hem toch wel enige interesse waarna hij haar 'besloop' en even meekeek naar haar tekeningen. Het bleek dat Nore hem al enkele minuten aan het schetsen was, Nore schrok op en gezien de jongedame niet echt wist wat te zeggen, keek hij gewoon rustig verder. Nore tekent hem soms nog wel eens en Ethan staat dan als model voor haar, maar uit te kleren gaan gaat hem toch iets te ver.

    Nena Grant • Gemini • Let the music just guide us trough• Ethan heeft Nena ontmoet in de muziekruimte op school. Ethan was bezig met zijn piano kunsten te oefenen, maar leek er wat moeite mee te hebben, waardoor Nena binnensprong en hem aanbood om piano lessen te geven. Uiteindelijk is dit wel uitgedraaid tot een vriendschap binnen de muziekruimte en zingen ze zelf soms samen.

    ♀ Nimeesha Luzac • Gemini • •
    Lauren Conley • Gemini • How you doing? • Ethan mag Lauren wel en zeker tijdens feestjes, ze lijkt hem geen weirdo te vinden wat ervoor zorgt dat Ethan soms wel eens met haar durft te flirten.
    ♀ Démira Laine • Aries • •
    ♀ Freya Marshall • Aries • •
    Audrey Álvarez • Gemini • Just you and me against the world • Ethan en Audrey kennen elkaar al sinds het eerste middelbaar en waren toen al beste vrienden , nu zijn ze bijna soulmates. Ze is één van de weinige die weet hoe Ethan echt in elkaar steekt en hoe duister zijn gedachten wel niet kunnen zijn. Ethan heeft haar misschien ok wat slecht beïnvloed, maar ze roken soms samen ene goede joint en kunnen echt genieten van elkaars gezelschap. Ethan kan soms ook wel bot zijn en haar wegduwen, maar eens ze zijn muur weet te doorbreken, is hij enorm blij dat ze dat ook doet.

    Skylar Cartwright • AriesYour'e a great friend, but I can't promis that I won't hurt you • Skyler en Ethan hebben het beide erg zwaar gehad en dat is iets wat ze bij elkaar kwijt kunnen, echter is hun vriendschap niet zomaar gekomen en heeft Skyler zich ook echt door zijn ijzige muur moeten breken. Skyler is net als Audrey één van de weinige die weet over Ethans suïcidale gedachtes en hij verbergt dan ook zijn littekens voor haar, gezien haar verleden. Echter kan hij haar niet beloven dat hij haar nooit gaat verlaten, maar hij weet ook niet zeker of ze hem zou missen.


    ♂ Memphis Kowalski • Scorpio •

    ♂ Salvador Castillo • Scorpio • Just go away! Asshole... Als Fin al niet erg genoeg was in zijn highschool jaren, dan zorgt Salvador er toch erg voor dat de druppel te veel is. Salvador noemt Ethan namen, lokt hem uit en duwt hem uit de weg. Ethen heeft al enkele keren ruzie gezocht met Salvador, en zich ook al een aantal keren gewoon verdedigd. Tevergeeft voor Ethan heeft hij nog nooit gewonnen en houd er enkel blauwe plekken aan over. Hij heeft dan ook echt haat aan Salvador

    Matthew Puccio • Scorpio • Get off of me ! • Matthew en Ethan waren eigenlijk goede vrienden, hij kent de jongen nu al enkele jaren en mocht hem oprecht wel als friend. Echter tijdens één van de feesten maakte Matthew een move, waarbij ze bijna hebben gekust. Uit reflex heeft Ethan hem een mep verkocht en schold hem uit voor vieze homo waarna hij weggegaan is. Ethan is hetero en heeft niets tegen de LGTBQ community, maar doordat hij zelf al genoeg voor homo uitgescholden is geweest, terwijl Ethan straight is wilde hij dit er niet bij hebben.
    ♂ Axel Rivers • Scorpio •

    Fin Julius Bradley • Aries • I swear I'll puch those teeth our of your face • Ethan kent Fin al zijn hele jeugd en wenste dat hij dat niet had. Helaas voor Ethan is Fin een enorme bully en teistert hem al jaren in het middelbaar en nu ook nog steeds op de universiteit. Ethan sloeg vroeger nooit terug, maar nu zal hij niet aarzelen om Fin een duw te verkopen als hij hem weer namen gaat noemen. Ethan ziet hem het liefst ook onder een bus belanden.

    ♂ Ollie Campbell • Aries •
    ♂ Jax Steele • Aries •


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Heb het topic weer even doorgelezen, maar ik reageer morgen overal op!

    Lig nu in bed na 2 hele zware - wel ontzettend leuke - dagen. Kingsnight en Kingsland Festival waren heerlijke feestjes. Maar mijn hoofd bonkt en doet zeer... slaaplekker everyone


    - thank you for existing -

    Lmao guys, ik ben zo’n warhoofd, I’m sorry.

    Het is dus inderdaad Axel, maar ik heb wss met mn domme hoofd Alex ingetypt. Sorry :’)

    Nu heb ik overal in zijn omschrijving Alex staan, dus ik denk dat ik het daar maar in ga veranderen.

    Wat vinden jullie leuker?

    [ bericht aangepast op 28 april 2018 - 0:38 ]


    - thank you for existing -

    Alex :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    Alex :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sombre schreef:
    Lmao guys, ik ben zo’n warhoofd, I’m sorry.

    Het is dus inderdaad Axel, maar ik heb wss met mn domme hoofd Alex ingetypt. Sorry :’)

    Nu heb ik overal in zijn omschrijving Alex staan, dus ik denk dat ik het daar maar in ga veranderen.

    Wat vinden jullie leuker?


    Ik vind Axel specialer (en leuker) klinken en daardoor ook wel beter bij zijn karakter passen

    Ik ga vanavond alles bijlezen en de laatste relaties voor Jax invullen. Mocht je nog iets speciaals met hem willen, stuur me even een PB’tje. (: