• WAROFHOUSES

    Gemini
    • Elizabeth Miller
    • Eleanore Rutherford
    • Nena Grant
    • Lauren Conley
    • Eleanore Rutherford
    • Audrey Álvarez
    • Nimeesha Luzac
    Scorpio
    • Memphis Kowalski
    • Salvador Castillo
    • Axel Rivers
    • Matthew Puccio
    Aries
    • Jax Steele
    • Ollie Campbell
    • Ethan Burke
    • Démira Laine
    • Freya Marshall
    • Skylar Cartwright

    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 14:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    NORE RELATIES



    Elisabeth Miller • best friends
    Elsa is Nore's beste vriendin en daarmee ook de enige aan wie Nore vrijwel alles verteld. Ze is absoluut dol op haar.

    Nena Grant • Gemini • friends?
    volgens mij hadden we iets afgesproken but I forgot

    Nimeesha Luzac
    Nothing yet, zal haar na studeren even lezen

    Lauren Conley
    Nothing yet, zal haar na studeren even lezen

    Démira Laine
    Nothing yet, zal haar na studeren even lezen

    Freya Marshall
    Nothing yet, zal haar na studeren even lezen

    Audrey Álvarez
    Audrey is vaak niet bepaald vriendelijk tegen Nore, waar Nore zelf zeer verward over is want ze snapt niet zo goed wat ze Audrey ooit misdaan heeft. Aan het begin was Nore nog wel vriendelijk tegen haar, maar nu gaat ze haar liever uit de weg.

    Skylar Cartwright • friends
    Sky en Nore zijn vriendinnen, al zou je dat op het eerste opzicht niet zo zeer verwachten. Waar Sky erg druk is, is Nore juist rustig. Regelmatig neemt Sky Nore mee naar feestjes, maar ze zitten ook vaak genoeg in rust bij elkaar

    Memphis Kowalski • brother-sister relationship
    Memphis is een van de jongens waar Nore zich het meest op haar gemak bij voelt, eigenlijk haast nog meer dan bij Sal. Ze voelt zich ontzettend fijn bij hem en als ze zich ongemakkelijk of niet veilig voelt op een feestje, dan zal ze al snel Memphis opzoeken.

    Salvador Castillo • boyfriend
    Het was een behoorlijke schok voor Nore toen Sal afgelopen kerst ineens naakt in haar bed lag met een grote strik om. Ondanks dat Nore zich ontzettend awkward voelde tijdens de gehele situatie, heeft ze er toch mee ingestemd om met hem op date te gaan. Het is niet de meest gezonde relatie. Als ze met z'n tweeën zijn gaat het prima, maar het is ook regelmatig voorgekomen dat Sal boos op haar werd, waardoor Nore ergens wat bang voor hem is geworden. Ze weet ook dat Sal een behoorlijke lijst met ex'en, fbws en ONS heeft, wat haar regelmatig onzeker laat voelen.

    Matthew Puccio
    We hadden iets dacht ik but I forgot, dus ik moet even terug lezen

    Axel/Alex Rivers • ex-boyfriend
    Nog inbespreking

    Ethan Burke • not sure what this is really
    Nore en Ethan zijn in contact gekomen doordat Nore Ethan een keer stiekem aan het tekenen was, wat hij door had en sindsdien hebben ze contact. De laatste keer dat ze elkaar zagen is echter nogal uit de hand gelopen. Sal en Ethan hadden ruzie gehad, en omdat Nore zich schuldig voelde over Sal's gedrag zocht ze Ethan op om hem wat op te lappen en op te vrolijken. Dit viel niet goed bij Ethan en hij maakte Nore aan het huilen door onder andere dingen te zeggen als "je bent een naïve trut", "ik heb je neppe vriendschap niet nodig" en "Sal gebruikt je enkel voor in bed oid omdat je een leuk hoofd hebt want verder heb je geen inhoud". Sindsdien hebben ze elkaar niet meer gezien en Nore gaat hem ook liever uit de weg.

    Ollie Campbell •
    Bij Ollie voelt Nore zich meer op haar gemak dan bij de meeste jongens, omdat ze weet dat hij niet zou proberen om in haar broek te komen. Bij hem is ze dan ook een stuk losser en niet zo zenuwachtig

    Jax Steele
    Nog in bespreking


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als het speeltopic vandaag geopend wordt, wil iemand Elsa in een post betrekken? Ik ben pas zes uur mijn tijd terug op de campus, dus ik zou daarna pas kunnen posten. (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    KingRichard schreef:
    Als het speeltopic vandaag geopend wordt, wil iemand Elsa in een post betrekken? Ik ben pas zes uur mijn tijd terug op de campus, dus ik zou daarna pas kunnen posten. (:


    Als je wilt, kan ik je wel betrekken met Skye... Tenminste, als ik in de avond online ben. Vanaf zeven uur ongeveer ben ik ook weg, hehe ^^


    I have seen my own sun darkened

    Ik ben er vanmiddag/vanavond ook niet ivm een bruiloft, dus mocht iemand Audrey in zijn/haar stukje willen verwerken mocht t speeltopic geopend worden zou dat ook echt heel fijn zijn

    Ik wil als ik post sws Lauren bij iemand planten en Matt eventueel ook. Als daar interesse in is hoor ik het graag?

    Errante schreef:
    (...)

    Audrey? Ik vind de twee wel op elkaar lijken


    Yes, ik denk inderdaad dat die twee het prima met elkaar kunnen vinden!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fonollosa schreef:
    (...)

    Got Sal?


    Oeh, ja, bij beide vind ik het passen alleen allebei tegelijkertijd werkt denk ik niet zo. Ik denk dat sportbuddy's wel goed is (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik post vanavond voorstellen voor Oliver. Iemand nog ideetjes? Misschien een meisje die niet door heeft dat hij gay is, of iemand die hem Ollie noemt zonder dat hij dat okay vind


    Bowties were never Cooler

    Let's play


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Who wants to meet with Nore?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    Who wants to meet with Nore?


    Lauren of Matt?

    Ik neem trouwens aan dat het feest pas later s avonds is? ^^

    Wie voor asshole Jax?


    Sal mag ook betrokken worden in een post c:


    El Diablo.

    xJess schreef:
    (...)

    Lauren of Matt?

    Ik neem trouwens aan dat het feest pas later s avonds is? ^^


    Ja, het feest begint rond 20u!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maji schreef:
    Wie voor asshole Jax?


    Memphis? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking