• WAR • OF • HOUSES

    Gemini
    • Elizabeth Miller
    • Eleanore Rutherford
    • Nena Grant
    • Lauren Conley
    • Eleanore Rutherford
    • Audrey Álvarez
    • Nimeesha Luzac
    Scorpio
    • Memphis Kowalski
    • Salvador Castillo
    • Axel Rivers
    • Matthew Puccio
    Aries
    • Jax Steele
    • Ollie Campbell
    • Ethan Burke
    • Démira Laine
    • Freya Marshall
    • Skylar Cartwright

    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 14:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    xJess schreef:
    (...)

    Voor movienight buddy en Gossip heb ik Lauren?


    Errante schreef:
    (...)

    Audrey?


    IrisWestAllen schreef:
    (...)
    Ollie kan ook gay zijn, no problem, maar het is wel een beetje deel van z'n achtergrond dat hij niet straight is. Ik hoop dat dat goed is? Anders gooi ik hem met alle liefde ook om


    Ik vind het goed (:

    Beginnetje van Ethan staat al ^^ hij zit ook bij house Aries en studeert Musical/theater en is een beetje een weird loner/ stoner kid :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik probeer vandaag nog een indrukkenlijstje te maken en anders wordt het na het weekend, hehe ^^


    I have seen my own sun darkened

    _Iridescent schreef:
    F R E Y A M A R S H A L L




    A Childhood friend
    Ex
    Gemini/Scorpio she can't stand
    Movienight (marathon) buddy
    Tom and Jerry relationship with someone
    Drinkbuddy Audrey
    Someone who she can gossip with Lauren
    Someone who can help her with her grades Ollie
    something else..


    Update, heb ook paar dingen bijgevoegd.
    Freya is klaar btw :Y)

    Is voor Freya misschien Matt als movienight buddy of old childhood friend interessant? ^^

    Relationships & Ideas

    Memphis just, piss off ⋆ De manier waarop Memphis met andere leerlingen omgaat, is iets waarover deze twee vaak in de clinch kunnen liggen. De pestkop die hij is, maakt dat haar rechtvaardige kant de kop op steekt en dit zal ze hem ook zeker laten merken.
    Nena gurl, who are you? ⋆ Deze dame heeft zoveel kanten dat Skye het amper bij kan houden. Ze volgen dezelfde opleiding en hebben hierdoor wel eens samen opdrachten moeten doen, maar meer dan homework-buddies zal het voor Skye niet worden.
    Ollie live for a moment, buddy ⋆ Skylar kan Ollie het beste omschrijven als haar beste vriend. Vaak is zij degene die hem meesleurt naar feestjes om hem even wat rust te gunnen van het harde leven. Echter moet Ollie dan vaak Skye naar huis dragen – gezien het feit dat ze veel te veel drinkt en een low tolerance voor alcohol heeft.
    Lauren remember, nobody is perfect ⋆ Zoals de meeste Lauren omschrijven, ziet Skye haar als arrogant en verwaand – eigenschappen waar ze moeite me heeft. Echter ziet ze ook dat die eigenschappen vaak als een masker wordt gebruikt om de echte Lauren achter te verbergen. Maar Skylar zal haar hier zeker niet mee confronteren.
    Elsa we finish each others...SANDWICHES ⋆ Vaak wanneer Skye last heeft van een paniekaanval omtrent haar geschiedenis, weet ze de weg naar Elisabeth te vinden. Disney-films en karaoke fleuren haar op wanneer Skye weer eens zo’n bui heeft.
    Jax tell me not to do something and I will do it twice and take pics ⋆ Het begon met geflirt en eindigde in een vriendschap. Skye is een van de weinige die zijn beschermende kant mee mag maken en in tegenstelling tot vele dames, heeft Skylar hier geen behoefte aan. Maar – al zal ze dit niet zo vaak hardop zeggen – geeft ze veel om hem en zijn gezelschap. Ze kan zich niet voorstellen zonder zijn constante te zijn in haar leven.
    Nore you’re freakin’ adorable, you know that? ⋆ Skye vind Nore zeer intrigrerend, voornamelijk omdat waar Skye een rauwe rand heeft, deze bij Nore lieflijk is. Dit trekt haar onbewust aan – mede omdat ze een kalmte uit lijkt te stralen die Skylar mist in de hectiek van haar leven.
    Matthew hardloop buddies ⋆ Skye is een vroege vogel en vind het heerlijk om in de ochtendzon snel nog een aantal kilometertjes te lopen voordat de chaos begint – onder het mom van ‘school’. Sinds de dag dat ze Matthew een rondje had zien lopen, schopt ze hem iedere ochtend met zijn luie reet uit bed om hard te lopen. Echter gaat ze nooit in op zijn avances.
    Axel what the actual fuck is wrong with you? ⋆ De manier waarop Axel zijn leven leeft en vrouwen behandelt, schiet telkens weer in Skye’s verkeerde keelgat. Ze kan niet geloven dat ze hem ooit aantrekkelijk heeft gevonden en blijft voor nu ver uit zijn buurt.
    Audrey old friends... didn’t end well (?) ⋆ Skye vind wederzijds vertrouwen in een vriendschap ontzettend belangrijk. Dus wanneer iemand haar vertrouwen beschadigd, heb je een verkeerde aan haar.
    Démira shoo... i’m not an interesting person ⋆ Het feit dat Démira een journalist is, werkt Skye ontiegelijk op haar zenuwen.
    Ethan try me... you’ll be dead tomorrow ⋆ Verrassend genoeg hebben deze twee mensen een sterke band – voornamelijk omdat ze beide een sterke hang hebben naar acceptatie en liefde. Skye accepteert Ethan zoals hij is en kan geen beter gezelschap wensen wanneer ze horror-movies kijken.
    Salvador don’t...come...near...me ⋆ Skye heeft een verschrikkelijke hekel aan lichamelijk contact. Ze is ervan op de hoogte dat Salva een cuddle-monster is, vandaar dat ze voor zijn eigen veiligheid uit zijn buurt blijft.
    Freya challenge accepted ⋆ Beide dames proberen elkaar vaak te overtroeven wat uitdagingen betreft. Ze zijn fanatiek en geven nooit op om hun doel te bereiken. Hun relaties is het beste te omschrijven als ‘frenemies’.

    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 12:09 ]


    I have seen my own sun darkened

    _Iridescent schreef:
    (...)

    Update, heb ook paar dingen bijgevoegd.
    Freya is klaar btw :Y)


    Got Sal for ex, childhood friend and movienight (marathon) buddy?


    El Diablo.

    Zo, als het goed is staat nu iedereen in mijn indrukkenlijst-dingetje... XD


    I have seen my own sun darkened

    Ik zoek voor Ethan iemand die:

    X Hem een weirdo vind en de hele wereld mag het weten /bully
    X iemand waar hij zijn weed van koopt
    X pot smoking buddys
    X iemand die met hem muziekmaakt / zingt / repeteerd etc
    X male best friend
    X iemand die hij uitdaagt / al een gevecht mee heeft gehad / al slaag van heeft gehad
    X iemand waarmee hij soms flirt but no big feelings

    X other idea's


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    WheeIer schreef:
    Ik zoek voor Ethan iemand die:

    X Hem een weirdo vind en de hele wereld mag het weten /bully
    X iemand waar hij zijn weed van koopt
    X pot smoking buddys
    X iemand die met hem muziekmaakt / zingt / repeteerd etc
    X male best friend
    X iemand die hij uitdaagt / al een gevecht mee heeft gehad / al slaag van heeft gehad
    X iemand waarmee hij soms flirt but no big feelings

    X other idea's



    Ik vind dit eigenlijk best wel goed bij zijn relatie met Audrey passen als je dat leuk vindt?

    WheeIer schreef:
    Ik zoek voor Ethan iemand die:

    X Hem een weirdo vind en de hele wereld mag het weten /bully
    X iemand waar hij zijn weed van koopt
    X pot smoking buddys
    X iemand die met hem muziekmaakt / zingt / repeteerd etc
    X male best friend
    X iemand die hij uitdaagt / al een gevecht mee heeft gehad / al slaag van heeft gehad
    X iemand waarmee hij soms flirt but no big feelings

    X other idea's



    Lauren voor één van die? ^^

    WheeIer schreef:
    Ik zoek voor Ethan iemand die:

    X Hem een weirdo vind en de hele wereld mag het weten /bully
    X iemand waar hij zijn weed van koopt
    X pot smoking buddys
    X iemand die met hem muziekmaakt / zingt / repeteerd etc
    X male best friend
    X iemand die hij uitdaagt / al een gevecht mee heeft gehad / al slaag van heeft gehad
    X iemand waarmee hij soms flirt but no big feelings

    X other idea's



    Sal? c:


    El Diablo.

    Is het voor iedereen oké om morgenavond het speeltopic te openen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Is het voor iedereen oké om morgenavond het speeltopic te openen?


    Voor mij is het prima! ^^


    I have seen my own sun darkened

    Dan ben ik er niet maar dan post ik gewoon pas zondag ;D en als iemand zin heeft om mijn personages in hun post te betrekken dan mag dat :)