• WAROFHOUSES

    Gemini
    • Elizabeth Miller
    • Eleanore Rutherford
    • Nena Grant
    • Lauren Conley
    • Eleanore Rutherford
    • Audrey Álvarez
    • Nimeesha Luzac
    Scorpio
    • Memphis Kowalski
    • Salvador Castillo
    • Axel Rivers
    • Matthew Puccio
    Aries
    • Jax Steele
    • Ollie Campbell
    • Ethan Burke
    • Démira Laine
    • Freya Marshall
    • Skylar Cartwright


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MT! ^^


    I have seen my own sun darkened

    MT.

    Mocht iemand niet weten waar te beginnen, mag diegene van mij (hopelijk ook van Nik) altijd naar Jax en Skylar komen.


    Maji schreef:
    MT.

    Mocht iemand niet weten waar te beginnen, mag diegene van mij (hopelijk ook van Nik) altijd naar Jax en Skylar komen.


    Ja, sure! ^^


    I have seen my own sun darkened

    mt!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT


    Bowties were never Cooler

    Sumner schreef:
    (...)

    Ja, sure! ^^


    Nik, ik probeer overigens vanavond te gaan schrijven — maar ik wil alvast doorgeven (aan iedereen, overigens) dat ik een ontzettend drukke week voor de boeg heb. Daarnaast ga ik volgende dinsdag (tot en met de dinsdag daarna) een week op vakantie, dus zal ik helemaal niet op Q. komen.


    MT

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MT


    - thank you for existing -

    Heb het vorige praattopic even doorgelezen. Ik denk dat de mensen waar Alex nu nog geen relatie mee heeft, dat ik dat zo laat. Dan kan hij ze ontmoeten in het speeltopic zelf. Hij is toch niet zo heel erg van het vriendjes maken, dus als hij nieuwe mensen wilt ontmoeten, of mensen willen hem ontmoeten, komt dat wel goed (:

    Verder voor Nikita: Dan doen we de food partners in crime! (: Ze kan hem alsnog wel preken over zijn gedrag, dat is geen probleem, hij negeert het dan gewoon een stopt een hamburger in haar mond.

    Ik moet alleen nog even een relatie met Fin en Salvador, omdat zij ook in scorpio zitten.

    [ bericht aangepast op 30 april 2018 - 13:01 ]


    - thank you for existing -

    Relatielijstje tot nu toe, ik heb er ook een relatie bij gezet voor Fin en Salvador.

    Nore      U know I can't let you go, right?
    Nore en Alex hebben heel lang een relatie gehad. Die relatie is helaas geëindigd net voor ze beide naar een universiteit zouden gaan. Alex kon het niet hebben dat zij zonder hem ergens heen zou gaan, waardoor hij naar dezelfde is gegaan. Dit was zodat hij haar in de gaten kon houden, his psycho ass.
    Audrey      Sweetheart, shut your mouth before I make you.
    Audrey en Alex hebben ongeveer een half jaar een relatie gehad en dat verliep goed, tot Alex zijn jaloezie niet meer in bedwang kon houden. Ze zijn bruut uit elkaar gegaan, maar blijven weer naar elkaar terug komen. Echter gaan ze niet terug in een relatie, maar het geflirt blijft altijd aanwezig. Hij kan er ook niet tegen als ze tegen hem praat, want hij wilt haar het liefst gewoon tegen de muur drukken en uit elkaar trekken. < oeps.
    Lauren      I'll kill him if he lays a hand on her.
    Alex heeft een massive hidden crush op Lauren en dat probeert hij heftig te verbergen. Hij heeft geen behoefte meer aan meiden drama, waardoor hij er voor heeft gekozen om afstand te nemen. Hij wordt echter wel gek als hij iemand met haar ziet flirten.
    Jax      Bro, I love you. - I mean, I'm not gay or anything, but I love you.
    Jax is echt Alex zijn zielverwant. De kans is groot dat als er iets met Jax zou gebeuren, dat Alex compleet in stort. Gelukkig denkt hij daar niet aan, maar alleen aan de feesten en geweldige tijden die hij heeft met Jax. He's his best bitch.
    Oliver      You know I'll punch you, right here.
    Alex heeft het niet zo op Oliver en Oliver heeft het ook niet zo op Alex. De twee zijn al vaak genoeg met elkaar op de vuist geweest en het resultaat is nooit echt een mooi gezicht.
    Memphis      Go stretch someone's toe, bye.
    Het is niet dat Alex Memphis haat... het is maar dat hij hem gewoon niet kan uitstaan. Het feit dat Memphis flirt met alles wat los en vast zit ergert Alex mateloos. Wat het nog erger maakt is dat Memphis zelfs zonder pardon flirt met Alex, dat trekt hij niet. Alex tolereert Memphis met mate, aangezien hij ook in huize Scorpio zit, maar daar blijft het ook wel bij.
    Skylar      I'm picking you up, this boy needs some food.
    Alex stuurt Skylar eigenlijk wel om de avond een berichtje met het feit dat hij in de auto stapt om haar op te halen en vervolgens ergens eten te halen. Hij eet gewoon graag... en dat doet hij het liefst met Skylar.
    Nena      Do you see her? that's Nena. She'll kill you if you don't fuck off..
    Het komt er op neer dat Nena eigenlijk het zusje is van Alex, maar dan niet biologisch bewezen... Ze betekend heel erg veel voor hem en hij zou iedereen breken die haar pijn doet. Dat zou Nena namelijk ook doen voor hem.
    Démi      Come on cupcake... write about pizza...
    Alex mag Démi heel graag, wat een wonder is, want hij mag niet heel snel mensen. Démi is echter een dame waar hij tegen op kijkt. Ze is net als hij heel enthousiast en gefocust op school. Ze doet journalistiek, wat hij erg leuk vindt, maar hij baalt wel dat ze nooit wilt schrijven over leuke dingen, zoals pizza, goeie billen en over Alex zelf natuurlijk.
    Salvador      Bro, stop dicking around.
    Alex mag Salvador opzich wel, maar niet als hij in de buurt is van een van zijn exen. Salvador zit namelijk maar al te graag met zijn tengels aan de dames en hij flirt dan ook zonder pardon. Zolang Alex alleen is met Salvador vind hij hem een prima vent.
    Fin      I know right, dad's can be a pain in the ass.
    Alex kan goed met Fin praten, voornamelijk omdat de ouders van beide jongens hetzelfde doel hebben, namelijk het familiebedrijf over nemen. Ook kan hij goed praten met Fin over reizen, dat is namelijk iets waar beide jongens van houden.
    Ethan      Dude, get away from the window, you don't wanna go out like this.
    Ethan is een soort broertje voor Alex. Alex liep een keer door de school, door het gedeelte waar onder anderen zijn opleiding zit en zag daar in een van de lege lokalen iemand bij een raam staan. Alex liep er naar toe en vroeg wat er aan de hand was. Zodra hij doorhad dat de jongen zelfmoord wilde plegen, heeft hij er voor gezorgd dat dit niet door ging. Sinds dien heeft Alex een soort beschermende vibe tegenover Ethan en dat zal ook altijd zo blijven.

    [ bericht aangepast op 30 april 2018 - 13:51 ]


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Heb het vorige praattopic even doorgelezen. Ik denk dat de mensen waar Alex nu nog geen relatie mee heeft, dat ik dat zo laat. Dan kan hij ze ontmoeten in het speeltopic zelf. Hij is toch niet zo heel erg van het vriendjes maken, dus als hij nieuwe mensen wilt ontmoeten, of mensen willen hem ontmoeten, komt dat wel goed (:

    Verder voor Nikita: Dan doen we de food partners in crime! (: Ze kan hem alsnog wel preken over zijn gedrag, dat is geen probleem, hij negeert het dan gewoon een stopt een hamburger in haar mond.

    Ik moet alleen nog even een relatie met Fin en Salvador, omdat zij ook in scorpio zitten.


    Matthew zal hij dan ook kennen neem ik aan? Die zit ook in scorpio namelijk :') - en staat er niet tussen, of ik lees eroverheen.

    xJess schreef:
    (...)

    Matthew zal hij dan ook kennen neem ik aan? Die zit ook in scorpio namelijk :') - en staat er niet tussen, of ik lees eroverheen.


    Ohh ja! Goed dat je t' even zegt, ik zal even kijken. Heb je zelf al een idee?


    - thank you for existing -

    Ben ik weer na twee dagen afwezig te zijn. Ik ga zo alles terug lezen maar iemand waar Dèmi heen kan?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil ook vast meedelen dat ik vanaf 10 mei wat minder aanwezig ben/kan zijn, want dan zie ik na vier maanden mijn moeder en zusje weer en gaan we enkele dagen NYC onveilig maken. :Y) En als ik terug kom, heb ik een enorme jetlag lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.