• ranzig gwoon xD

    Stap 1: Ontspan jezelf
    Wees jezelf, ontspan en kijk je vrienden aan alsof alles onder controle is.

    Stap 2: Zoek een geschikte kotsplaats
    Inspecteer de kotslocatie, let op het absorptieniveau, afketshoek en de reflectie-index.

    Stap 3: Opbouwen van anti-peristaltische knijpbewegingen
    Laat je maag lekker borrelen, bouw het gerommel rustig op voor vloeiende -onafgebroken- kotsstraal.

    Stap 4: Afsluiten strottenhoofd & openen van de mond
    Kotsen is eenrichtingsverkeer, sluit daarom je luchtpijp af. Vorm je mond tot een mooie tuit voor een goede drukopbouw (nodig om niet op je eigen schoenen te kotsen).

    Stap 5: De daad: lekker en ontspannen kotsen
    Neem wederom een ontspannen houding aan (bijvoorbeeld met de handen in je zij) en buig wat door naar voren. Houd je hoofd enigszins schuin omhoog voor een mooie en sierlijke kotsstraal.

    Stap 6: Kom langzaam weer overeind
    Laat het lichaam geleidelijk terugveren naar de oorspronkelijke startpositie. Houd de benen nog in spreidstand en het hoofd enigszins naar voren voor een eventuele "after-puke". (NB. Let op de symmetrie van het resultaat).

    Stap 7: Vol vertrouwen nagenieten
    Je hebt het verdiend: tevredenheid is troef. Uiteraard hebben wij hier te maken met de kotsinstructeur zelf, maar in een ieder schuilt dit kunstje. Overigens kun je zien dat kotsen zonder smerige vlekken op gezicht of kleding mogelijk is.

    Stap 8: Inspecteer nog even wat je gegeten hebt
    Maak een goede analyse van je kots. Is alles eruit? Over het algemeen is shoarma goed te herkennen aan de dunne reepjes die ca. 4 uur intact blijven.

    Stap 9: Wees zeker van je zaak, bekijk de details aandachtig
    Bedenk dat je in een aangeschoten toestand verkeert. Een foute inschatting is altijd mogelijk. Zak even door de knieën en analyseer nogmaals: Was het nou Mc Nuggets of de kaasfondue van gisteren?

    Stap10: U bent geslaagdaandachtig
    Als je dit nog kunt lezen bent je geslaagd voor de test.


    Love makes you feel perfect :D

    iew!
    ik haat kotse :8

    Omfg waar haal je die dingen vandaan. Vet lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hoe dat bij mij gaat:
    1: Een paar uur van te voren extreme misselijkheid vaak gepaard met griep
    2: Blijf maximaal op 4 seconden afstand van de dichtsbijzijnde meest praktische plaats om je kots in te deponeren.
    3: Doe je ding en eet. Zorg ervoor dat je maag wat heeft om naar buiten te gooien, op den duur wordt het echt beter
    4: ziek uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    HAHAAH xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ehm, wtf.
    1. Steek je vinger in je keel.
    *NEE NIET ECHT DOEN.*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik wil niet gemeen doen, maar kan je al die dingens niet in 1 topics plaatsen? n_n


    -

    ik kots nooit :8


    Bill Kaulitz is geil ^^.

    oke.. volgensmij gaan de vingers in mijn keel handiger xD
    haha een keer gedaan, echt fxcking goor


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    wtf


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Haha, omg?! :d

    1. Drink teveel
    2. Wacht af
    3. Kots
    4. Ruim op


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Zo ingewikkeld? =P
    Vinger in de strot en gewoon kosten.
    Je moet wel buiten staan.


    Niet geschoten is altijd mis..