• WAROFHOUSES

    Gemini
    • Elizabeth Miller
    • Eleanore Rutherford
    • Nena Grant
    • Lauren Conley
    • Eleanore Rutherford
    • Audrey Álvarez
    • Nimeesha Luzac
    Scorpio
    • Memphis Kowalski
    • Salvador Castillo
    • Axel Rivers
    • Matthew Puccio
    Aries
    • Jax Steele
    • Ollie Campbell
    • Ethan Burke
    • Démira Laine
    • Freya Marshall
    • Skylar Cartwright

    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 14:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maji schreef:
    (...)

    Neee geen toekomstige dingen afspreken guys puhleeeeease.


    Ik spreek niks af, dear. :') Alleen of er misschien een wederzijdse crush is of zo


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Maji schreef:
    (...)

    Neee geen toekomstige dingen afspreken guys puhleeeeease.


    Dit is voornamelijk omdat er dan meteen een 'claim' ontstaat, waardoor het idee van een speeltopic niet meer hoeft aangezien toch alles al vaststaat, snap je? (:


    I have seen my own sun darkened

    Ik ben het om heel eerlijk te zijn wel met KingRichard eens. Iets als een love interest, wederzijdse crush, relatie etc. die vooraf wordt afgesproken betekend niet gelijk dat er dingen voor de toekomst afgesproken zijn. Relaties kunnen kapot, iemand met een crush kan teleurgesteld raken en mensen kunnen ineens verliefd worden op iemand anders dan waar ze eerst verliefd op waren. Dat iets op dit moment zo is of wordt afgesproken hoeft nog niet te betekenen dat t speeltopic geen zin heeft, omdat net als in t echte leven alles in een RPG ook gewoon veranderlijk is

    Errante schreef:
    Ik ben het om heel eerlijk te zijn wel met KingRichard eens. Iets als een love interest, wederzijdse crush, relatie etc. die vooraf wordt afgesproken betekend niet gelijk dat er dingen voor de toekomst afgesproken zijn. Relaties kunnen kapot, iemand met een crush kan teleurgesteld raken en mensen kunnen ineens verliefd worden op iemand anders dan waar ze eerst verliefd op waren. Dat iets op dit moment zo is of wordt afgesproken hoeft nog niet te betekenen dat t speeltopic geen zin heeft, omdat net als in t echte leven alles in een RPG ook gewoon veranderlijk is


    Het probleem is alleen dat dit in een RPG vaak niet het geval is, jammer genoeg.


    Bowties were never Cooler

    Oké, laat maar zitten dan. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    @Errante, theoretisch gezien ben ik het ook zeker met jullie eens. Zoals jij het daar verwoord gaat het er in het echte leven aan toe. Maar in de praktijk, tijdens het RPG, gebeurt dit echter vaak niet zoals IrisWestAllen al aangeeft. Dan ontstaan er veel sneller ORPG's en is het voor de andere spelers minder leuk.


    I have seen my own sun darkened

    Ik durf van mezelf te zeggen dat ik het nooit zo ver laat komen dat het alleen ORPG's worden binnen de RPG, want ik snap de ergernissen. Maar goed, laat die vraag maar zitten. Lala.

    [ bericht aangepast op 29 april 2018 - 18:43 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Misschien kan ze bij het bijlesgroepje van Lauren en Oliver komen zitten?


    Isgoed! c: Ik kan pas morgen posten tho

    KingRichard schreef:
    Ik durf van mezelf te zeggen dat ik het nooit zo ver laat komen dat het alleen ORPG's worden binnen de RPG, want ik snap de ergernissen. Maar goed, laat die vraag maar zitten. Lala.


    Precies dit

    Maar er is toch ook al een relatie tussen andere personages? Dat is dan toch hetzelfde of ligt dat aan mij? :')

    xJess schreef:
    Maar er is toch ook al een relatie tussen andere personages? Dat is dan toch hetzelfde of ligt dat aan mij? :')


    Hier ben ik t ook mee eens. Als t niet oke wordt gevonden dat Elsa een wederzijdse crush heb, zou ik ook over Nore en Sal zeggen niet doen en Audrey en Jax niet oke vinden en volgens mij zijn er nog wel meer van dat soort relaties die ik nu even over t hoofd zie maar persoonlijk ben ik t er niet echt mee eens zulke dingen niet toe te staan

    [ bericht aangepast op 29 april 2018 - 19:13 ]

    Errante schreef:
    (...)

    Hier ben ik t ook mee eens. Als t niet oke wordt gevonden dat Elsa een wederzijdse crush heb, zou ik ook over Nore en Sal zeggen niet doen en Audrey en Jax niet oke vinden en volgens mij zijn er nog wel meer van dat soort relaties die ik nu even over t hoofd zie maar persoonlijk ben ik t er niet echt mee eens zulke dingen niet toe te staan


    Audrey en Jax hebben geen wederzijdse crush.


    KingRichard schreef:
    Is er trouwens nog een jongen die Elsa al langer kent, waar eventueel een soort love interest gebeuren uit voortgevloeid kan zijn/worden?


    Correct me if I am wrong, maar ik denk dat Maji meer over het woord 'worden' bedoelde dan je voorstel. Zelf vind ik het niet erg als je voor Elsa love interest zoekt, maar ik zie ook vaak dat mensen onbewust(?) in RPG elkaar opzoeken ipv met de rest te meeten. Als je van zelf al weet dat dat niet zal gebeuren, zie ik daar geen probleem in (: but it is just my opinion

    Maji schreef:
    (...)

    Audrey en Jax hebben geen wederzijdse crush.


    Nee, I know, maar toch. Maar ik zie net zo min t probleem in van een wederzijdse crush dan zo'n soort relatie waar zij toch ook wel een klein beetje posessive over elkaar zijn

    _Iridescent schreef:
    (...)

    Correct me if I am wrong, maar ik denk dat Maji meer over het woord 'worden' bedoelde dan je voorstel. Zelf vind ik het niet erg als je voor Elsa love interest zoekt, maar ik zie ook vaak dat mensen onbewust(?) in RPG elkaar opzoeken ipv met de rest te meeten. Als je van zelf al weet dat dat niet zal gebeuren, zie ik daar geen probleem in (: but it is just my opinion


    Yes, this, thank youuu.

    (Plus ik heb echt een haat aan wederzijdse crushes oeps.)



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt