• .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 14:38 ]

    Aargh, ik twijfel zooo.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mag ik een vrouw van de elite reserveren? (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    Mag ik een vrouw van de elite reserveren? (:


    Natuurlijk, ik zet je erbij! (:

    Mag ik een vrouw van de straat?


    Don't wanna be lonely, just wanna be yours.

    hopeloze schreef:
    Mag ik een vrouw van de straat?


    Ik heb je erbij gezet (:

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ———————————————————————————
    "Buckle up, Buttercup"
    ———————————————————————————


    ——————————————————————————
    "You just flipped my Bitch switch."
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————
    •••
    ——————————————————————————


    "Everytime I dance, I turn into a better version of me."

    II Naam II
          Jacinta Isabelle Fray.

    Jacinta heeft geen specifieke bijnaam en apprecieert het niet als mensen haar aanspreken met een afgekorte versie van haar middelnaam.

    II Leeftijd II
          Drieëntwintig jaar, ze is jarig op zeven Mei.
    II Status II
          Dancer.

    Jacinta danst al zolang als ze zich maar kan herinneren en doet dit dan ook al vanaf jongs af aan. Ze danst met veel plezier en passie, en legt in deze sport dan ook zowat haar hele ziel bloot. Hoewel ze verschillende stijlen door de jaren heen heeft geprobeerd is Hiphop voor haar wel echt een passende stijl, waardoor ze zich volledig hierop heeft gefocust. Buiten school om geeft ze kleinschalig wat lessen aan buurtgenoten, samen met haar beste vriendin, en neemt ze om de zoveel tijd deel aan een Dance Event of Hiphop contest.

    II Innerlijk II
          — Eerlijk.
          — Geduldig.
          — Leergierig.
          — Doorzetter.
          — Vindingrijk.
          — Sloddervos.
          — Speels/Flirt.
          — Sarcastisch.
          — Harde werker.
          — Jaloerse trekken.
          — Temperamentvol.
          — Geen blad voor de mond.
          — Onredelijk - tijdens ruzies.

    Toelichting; Komt.

    "I’m not responsible for what my face does when you talk."

    II Uiterlijk II
          Jacinta heeft een flinke, dikke bos donkerbruin haar - soms zelfs neigend naar het zwarte toe, wat voornamelijk op een winterdag is gezien ze in de zomermaanden juist weer lichter lijken - welke reiken tot ver op haar rug. Tijdens het dansen vlecht ze vaak haar lokken in, meestal twee strakke vlechten, maar daarbuiten hangen ze negen van de tien keer in losse krullen over haar schouders heen.
          Haar ogen hebben een diepe, donkerbruine kleur en lijken voor de mensen om haar heen - zij die haar het dichtste bij staat - een poel aan verschillende emoties. Voor hen is het dan ook niet moeilijk om te raden wat er eventueel door Jacinta heen gaat, of wat haar gemoedstoestand op dat moment is. Voor een vreemde kan ze echter wat geslotener ogen, maar de jonge vrouw schroomt zich niet om met blikken een eerste indruk te laten blijken. Ze worden omrand door een rij dikke, volle wimpers waar ze vrijwel altijd een dunne laag mascara overheen strijkt.
          Haar huid heeft een duidelijke tint, waardoor de brunette weinig tot geen problemen heeft met het luieren in de zon wanneer ze gaat zonnen - wat ze soms met veel liefde en plezier kan doen. Dit komt omdat haar moeder van een mexicaanse afkomst is en overduidelijk haar genen heeft doorgegeven aan haar dochter; haar vader heeft echter eveneens Mexicaans bloed in zich, maar dit is maar een kwart.
          Wanneer het aankomt op make-up dan is Jacinta niet ontzettende veeleisend. Ze draagt het dagelijks, maar in de juiste mate en niet met het overkomen van een in een poederdoos gevallen muts. Meestal draagt ze alleen wat mascara, eyeliner en een oogpotlood, waarbij ze haar lippen vaak aanzet met een donkere kleur, of juis een hele lichte, en draagt ze foundation en poeders alleen maar wanneer uitgaat; of een dance event heeft.
          Qua kledingstijl heeft Jacinta een geheel eigen smaak. Ze houdt ervan om zich vrouwelijk te kleden, waarbij ze zich niet schroomt een wat uitdagender randje te geven zonder dat het ordinair wordt, maar waar vaak ook een vleugje van haar dansstijl in voorkomt - Hiphop. Ze is niet het type modepopje dat exact volgt wat er op dit moment in de mode is, maar weet het vaak wel te combineren.
          Jacinta is een erg sportieve jongen vrouw wat aan haar lichaam enigszins ook wel een beetje op te merken valt daar ze goed in vorm is, tezamen met een juiste conditie. Deze houd ze over het algemeen op peil doordat ze veel tijd in het dansen steekt, waar warming-ups en cooling-downs een must zijn, en jogt ze elk ochtend een blokje rond. Met een lengte van rond de 1m69 is Jacinta dan ook van een normaal, slank postuur en heeft ze haar vrouwelijke rondingen op de juiste plaatsen zitten.

    "Shutting the fuck up is glutten free, add that to your diet."

    II Geschiedenis II
          Jacinta werd drieëntwintig jaar geleden geboren als eerst - en tevens enigste - kind van het Fray gezin. Doordat ze het enige kind van haar ouders is heeft de jonge vrouw aan liefde niet veel te kort gehad en hebben haar ouders haar redelijk opgevoed, tezamen met de juiste normen en waarde zie ze nodig acht te hebben in het leven. Toch heeft de jonge Jacinta haar rebelse periode enorm goed gekend, waarin het opzoeken van de grenzen een grote sport was voor haar, en waarbij ze het haar ouders niet altijd even gemakkelijk heeft gemaakt. Het is dan ook niet voor het eerst geweest dat ze brunette betrokken is geraakt bij een ruzie, waar haar ouders later van op de hoogte zijn gebracht, of dat ze de donkere paden van het straatleven heeft bewandelt.
          Hoewel ze inmiddels een jong volwassen leeftijd heeft bereikt is Jacinta nog altijd haar streken niet verloren. Echter, door haar wilde jaren heen is ze we wat rustiger geworden en komt ze iets minder gauw in de problemen dan ze een jaar of twee geraakt zou zijn. Ze geeft enorm veel om haar ouders - die haar niet hebben laten vallen toen ze op het hoogste punt van haar rebellie zat - en kan zich dan ook geen leven voorstellen waarin zij niet voorkomen.
          Jacinta heeft altijd al een enorme passie voor dansen gehad, waardoor dit altijd een deel heeft uitgemaakt van haar leven. Ze heeft veel geleerd op straat qua dansen en heeft goedkope lessen mogen volgen om zo steeds beter te raken in wat ze nu inmiddels kan. Haar liefde voor het dansen zet ze voort in het leren dansen aan andere jongere en het blijven volgen van nieuwe lessen voor zichzelf.

    II Familie II
          • Vader •
          • Moeder •

    II Relaties II
          [Who’s in?

    "She’s a mess of gorgeous chaos, and you can see it in her eyes."

    II Extra II
          • Likes • Vrijheden — Buiten — Muziek — Uitgaan — Winkelen — Mannen — Drank — Seks — Make-up
          • Dislikes • Arrogante types — Betweters — Leugenaars — Handtastelijkheid —
          • Hobby's •


    Ik heb haar al wat aangepast, maar loop haar vanavond nog een keer na. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mag ik een man van de straat reserveren?


    chaos makes the muse

    Bethany James
    "QUOTE"


    Naam
          Al vroeg in de zwangerschap was de naam Bethany gekozen voor het meisje. Het is dan ook een naam die vaker in de familie voor komt. Bethany wordt door haar vrienden vaak afgekort tot Beth en Betty, haar ouders noemen haar echter altijd Betty, of gewoon bij haar volledige naam.

    Leeftijd
          Beth is 21 jaar, ze is geboren in de lente, namelijk 5 april.

    Dansstijl & Rede tot deelname
          In haar leven heeft ze meerdere dansstijlen gedanst. Er zijn er twee die ze altijd het leukst heeft gevonden, en degene waarmee ze wil gaan winnen. Deze stijlen zijn ballet en moderne dans. In deze stijlen kan ze haar emoties tonen en kan ze haar ei kwijt. Dit betekend echter niet dat ze de andere stijlen niet meer doet. Zodra ze de kans heeft gaat ze naar lessen van andere dansstijlen. Hoewel ze zich voornamelijk focust op modern en ballet blijft ze het belangrijk vinden om alle stijlen ten minste een beetje te beheersen.

          Beth droomt al jaren van een carriere als balletdanseres bij een grote company. De wereld is moordend en dus wil ze zo veel mogelijk prijzen winnen, om zo een streepje voor te krijgen. Dat is dan ook de voornaamste reden om mee te doen aan de wedstrijd.

    Innerlijk
          TEXT

    Uiterlijk
    Fc.: Kalani Hilliker
          TEXT

    Geschiedenis
          TEXT

    Familie
          TEXT

    Extra
    Likes;
    Dislikes;
    Talen;
    Seksualiteit;
    Angsten;

    Relaties
    Wie?


    Alvast een beginnetje (:


    [ bericht aangepast op 29 april 2018 - 12:28 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Bunbury schreef:
    Mag ik een man van de straat reserveren?


    Ik heb je erbij gezet (:

    Mag ik een dame van de straat


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik ga je erbij zetten


    Daarnaast nu even een tijdelijke stop op vrouwen

    Ik denk dat hier helaas niet genoeg animo voor is. Ik wil jullie bedanken voor jullie interesse, maar aangezien ik niet denk dat we deze RPG vol gaan krijgen heb ik besloten de Mods te vragen hier een slotje op te zetten

    -> Slotje op aanvraag.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien