• WAROFHOUSES

    Gemini
    • Elizabeth Miller
    • Eleanore Rutherford
    • Nena Grant
    • Lauren Conley
    • Eleanore Rutherford
    • Audrey Álvarez
    • Nimeesha Luzac
    Scorpio
    • Memphis Kowalski
    • Salvador Castillo
    • Axel Rivers
    • Matthew Puccio
    Aries
    • Jax Steele
    • Ollie Campbell
    • Ethan Burke
    • Démira Laine
    • Freya Marshall
    • Skylar Cartwright

    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 14:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oliver mag ook naar Elsa toe? Al hadden we nog niet echt wat afgesproken lol

    She loner atm


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Misschien dat ze in het lekkere weer in de voortuin van Aries bezig zijn en Ethan erbij zit om zijn teksten te leren?


    Ik dacht dat Ethan en Audrey samen zouden beginnen?

    KingRichard schreef:
    Oliver mag ook naar Elsa toe? Al hadden we nog niet echt wat afgesproken lol

    She loner atm


    Zal ik Fin anders naar Elsa sturen?

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Misschien dat ze in het lekkere weer in de voortuin van Aries bezig zijn en Ethan erbij zit om zijn teksten te leren?


    Voor mij prima :')

    Errante schreef:
    (...)

    Ik dacht dat Ethan en Audrey samen zouden beginnen?


    Ow, sorry. Daar heb ik dan overheen gelezen. Ik zag alleen dat Ethan alleen was en verder geen reactie


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Ow, sorry. Daar heb ik dan overheen gelezen. Ik zag alleen dat Ethan alleen was en verder geen reactie


    Geen probleem. Ik begon/begin er een beetje over te twijfelen wat er nou afgesproken was, vandaar dat ik t vroeg (:
    Ik weet t even niet meer haha, maar in dat geval zou Audrey nu dus ook alleen zijn dus in t geval dat Ethan bij hun aansluit: is er dan iemand voor Audrey?

    Doe wat je wil. Lauren en Oliver kunnen iig samen zijn voor huiswerk, en Audrey bij Ethan, of Audrey bij Elsa? Of nog een andere combi


    Bowties were never Cooler

    What did I miss haha? :')


    Jessica en ik hadden in gb wat afgesproken ^^ Toch bedankt dat je Ethan erbij wilde betrekken! Misschien dat Ethan en Audrey net wat gerookt hebben in de voortuin ? ( ik post pas vanavond moet nog wat dingetjes doen)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    WheeIer schreef:
    What did I miss haha? :')


    Jessica en ik hadden in gb wat afgesproken ^^ Toch bedankt dat je Ethan erbij wilde betrekken! Misschien dat Ethan en Audrey net wat gerookt hebben in de voortuin ? ( ik post pas vanavond moet nog wat dingetjes doen)


    Oh ja!
    Nu weet ik t weer, haha ik ben zo'n warmhoofd af en toe
    Maar ik denk dat t leuker is als ze op Ethan's kamer zitten? Dat zie ik eerder gebeuren dan dat Audrey voor zoiets buiten zou zitten

    Errante schreef:
    (...)

    Oh ja!
    Nu weet ik t weer, haha ik ben zo'n warmhoofd af en toe
    Maar ik denk dat t leuker is als ze op Ethan's kamer zitten? Dat zie ik eerder gebeuren dan dat Audrey voor zoiets buiten zou zitten


    Is ook goed voor mij ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand voor Freya?

    _Iridescent schreef:
    Iemand voor Freya?


    Misschien kan ze bij het bijlesgroepje van Lauren en Oliver komen zitten?


    Bowties were never Cooler

    Is er trouwens nog een jongen die Elsa al langer kent, waar eventueel een soort love interest gebeuren uit voortgevloeid kan zijn/worden?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    KingRichard schreef:
    Is er trouwens nog een jongen die Elsa al langer kent, waar eventueel een soort love interest gebeuren uit voortgevloeid kan zijn/worden?


    Dat zouden we eventueel met Fin kunnen doen? Dat de twee elkaar van vroeger kennen?

    KingRichard schreef:
    Is er trouwens nog een jongen die Elsa al langer kent, waar eventueel een soort love interest gebeuren uit voortgevloeid kan zijn/worden?


    Neee geen toekomstige dingen afspreken guys puhleeeeease.