• WAROFHOUSES

    Gemini
    • Elizabeth Miller
    • Eleanore Rutherford
    • Nena Grant
    • Lauren Conley
    • Eleanore Rutherford
    • Audrey Álvarez
    • Nimeesha Luzac
    Scorpio
    • Memphis Kowalski
    • Salvador Castillo
    • Axel Rivers
    • Matthew Puccio
    Aries
    • Jax Steele
    • Ollie Campbell
    • Ethan Burke
    • Démira Laine
    • Freya Marshall
    • Skylar Cartwright

    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 14:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ^^ Hebben jullie al een idee? (:

    Ze staan er inderdaad nog niet tussen.


    - thank you for existing -

    Ik zal straks nadenken! Ik ga zo eerst terug naar de campus en heb dan geen wifi. (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Psst, het is Nore die bij Matt en Sal zit, niet Audrey :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    Psst, het is Nore die bij Matt en Sal zit, niet Audrey :Y)


    jaa heb het al weer aangepast! ik heb echt een heftig woorden crisis deze dagen.


    - thank you for existing -

    Ik post morgn voor wie m'n knappe boer wil (:


    Bowties were never Cooler

    Ik heb toch gepost met Elsa. :Y) Feel free to talk to her in Gemini / in het huis!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Errante schreef:
    Iemand voor Audrey of Fin?


    Ik heb Lauren wel voor Finn? Alleen kennen ze elkaar nog niet echt dus misschien niet heel handig. Of juist het goede moment voor hem om een gesprek aan te knopen? :')

    xJess schreef:
    (...)

    Ik heb Lauren wel voor Finn? Alleen kennen ze elkaar nog niet echt dus misschien niet heel handig. Of juist het goede moment voor hem om een gesprek aan te knopen? :')


    Is goed! Wil jij beginnen?

    Sombre schreef:
    Laat me even weten wie ik vergeet!
    Als ik iets moet aanpassen hoor ik het ook graag (:

    Voor Skylar staan er twee, want je had op 2 dingen gereageerd :') @nikita
    Nore      U know I can't let you go, right?
    Nore en Alex hebben heel lang een relatie gehad. Die relatie is helaas geëindigd net voor ze beide naar een universiteit zouden gaan. Alex kon het niet hebben dat zij zonder hem ergens heen zou gaan, waardoor hij naar dezelfde is gegaan. Dit was zodat hij haar in de gaten kon houden, his psycho ass.
    Audrey      Sweetheart, shut your mouth before I make you.
    Audrey en Alex hebben ongeveer een half jaar een relatie gehad en dat verliep goed, tot Alex zijn jaloezie niet meer in bedwang kon houden. Ze zijn bruut uit elkaar gegaan, maar blijven weer naar elkaar terug komen. Echter gaan ze niet terug in een relatie, maar het geflirt blijft altijd aanwezig. Hij kan er ook niet tegen als ze tegen hem praat, want hij wilt haar het liefst gewoon tegen de muur drukken en uit elkaar trekken. < oeps.
    Lauren      I'll kill him if he lays a hand on her.
    Alex heeft een massive hidden crush op Lauren en dat probeert hij heftig te verbergen. Hij heeft geen behoefte meer aan meiden drama, waardoor hij er voor heeft gekozen om afstand te nemen. Hij wordt echter wel gek als hij iemand met haar ziet flirten.
    Jax      Bro, I love you. - I mean, I'm not gay or anything, but I love you.
    Jax is echt Alex zijn zielverwant. De kans is groot dat als er iets met Jax zou gebeuren, dat Alex compleet in stort. Gelukkig denkt hij daar niet aan, maar alleen aan de feesten en geweldige tijden die hij heeft met Jax. He's his best bitch.
    Oliver      You know I'll punch you, right here.
    Alex heeft het niet zo op Oliver en Oliver heeft het ook niet zo op Alex. De twee zijn al vaak genoeg met elkaar op de vuist geweest en het resultaat is nooit echt een mooi gezicht.
    Memphis      Go stretch someone's toe, bye.
    Het is niet dat Alex Memphis haat... het is maar dat hij hem gewoon niet kan uitstaan. Het feit dat Memphis flirt met alles wat los en vast zit ergert Alex mateloos. Wat het nog erger maakt is dat Memphis zelfs zonder pardon flirt met Alex, dat trekt hij niet.
    Skylar      I'm picking you up, this boy needs some food.
    Alex stuurt Skylar eigenlijk wel om de avond een berichtje met het feit dat hij in de auto stapt om haar op te halen en vervolgens ergens eten te halen. Hij eet gewoon graag... en dat doet hij het liefst met Skylar.
    OF
          This bitch is allways crying over everyting..
    Alex kan Skye absoluut niet uitstaan. Het enige wat zij kan is zeiken over hoe hij met vrouwen omgaat... en dat terwijl ze zelf ooit een crush op hem heeft gehad. Alex vindt haar een hypocriet wicht en dat laat hij haar graag weten.
    Nena      Do you see her? that's Nena. She'll kill you if you don't fuck off..
    Het komt er op neer dat Nena eigenlijk het zusje is van Alex, maar dan niet biologisch bewezen... Ze betekend heel erg veel voor hem en hij zou iedereen breken die haar pijn doet. Dat zou Nena namelijk ook doen voor hem.
    Démi      Come on cupcake... write about pizza...
    Alex mag Démi heel graag, wat een wonder is, want hij mag niet heel snel mensen. Démi is echter een dame waar hij tegen op kijkt. Ze is net als hij heel enthousiast en gefocust op school. Ze doet journalistiek, wat hij erg leuk vindt, maar hij baalt wel dat ze nooit wilt schrijven over leuke dingen, zoals pizza, goeie billen en over Alex zelf natuurlijk.









    Skylar      I'm picking you up, this boy needs some food. I like this one, ghehehhe ^^

    [ bericht aangepast op 29 april 2018 - 11:33 ]


    I have seen my own sun darkened

    Errante schreef:
    (...)

    Is goed! Wil jij beginnen?


    Ahm dan moet ik alleen iets bedenken waarom Lauren hem aan zou spreken - zou namelijk eerder denken dat het andersom is om je beschrijving ^^

    @Sombre volgens mij ben je Matt vergeten haha. Of ik kijk eroverheen

    xJess schreef:
    (...)

    Ahm dan moet ik alleen iets bedenken waarom Lauren hem aan zou spreken - zou namelijk eerder denken dat het andersom is om je beschrijving ^^

    @Sombre volgens mij ben je Matt vergeten haha. Of ik kijk eroverheen


    Ik denk dat we ze dan beter nog even niet samen kunnen laten beginnen, want ik zie dat van beide kanten nog niet echt gebeuren (:

    Errante schreef:
    (...)

    Ik denk dat we ze dan beter nog even niet samen kunnen laten beginnen, want ik zie dat van beide kanten nog niet echt gebeuren (:


    Zoiets had je toch in de indrukkenlijst gezet?
    Maar okay dan :')

    [ bericht aangepast op 29 april 2018 - 13:05 ]

    Is er nog iemand vrij voor Oliver, kan hij zich bij een groepje voegen, of niet?


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Is er nog iemand vrij voor Oliver, kan hij zich bij een groepje voegen, of niet?


    Als Jessica dan niet Finn naar Lauren wil sturen heb ik haar eventueel? Misschien dat hij haar nog eens helpt met haar theorie? :')

    xJess schreef:
    (...)

    Als Jessica dan niet Finn naar Lauren wil sturen heb ik haar eventueel? Misschien dat hij haar nog eens helpt met haar theorie? :')


    WheeIer schreef:
    Iemand die Ethan wil betrekken in een post?


    Misschien dat ze in het lekkere weer in de voortuin van Aries bezig zijn en Ethan erbij zit om zijn teksten te leren?


    Bowties were never Cooler