• WAROFHOUSES

    Gemini
    • Elizabeth Miller
    • Eleanore Rutherford
    • Nena Grant
    • Lauren Conley
    • Eleanore Rutherford
    • Audrey Álvarez
    • Nimeesha Luzac
    Scorpio
    • Memphis Kowalski
    • Salvador Castillo
    • Axel Rivers
    • Matthew Puccio
    Aries
    • Jax Steele
    • Ollie Campbell
    • Ethan Burke
    • Démira Laine
    • Freya Marshall
    • Skylar Cartwright

    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 14:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Démira "Dèmi" Laine

    - een beste vriend(in)
    - een jongen met wie ze een geschiedenis heeft (als in ooit een keer gedate maar niks geworden)
    - iemand die spontane acties met haar onderneemt
    - iemand aan wie ze echt een hekel heeft
    - iemand met wie ze soms gaat sporten


    "Ignite, my love. Ignite."

    xJess schreef:
    (...)

    He couldn't care less :') als hij zijn zinnen op haar zou zetten dan zou het hem geen zak kunnen schelen haha


    Ojee, dan krijgt hij wel ruzie met Sal denk ik 😂 He can try, maar Nore is wel heel trouw dus het is wel basically impossible voor hem dan, dus je moet zelf maar kijken of je dat keuk vind c:

    @Matty,
    Ik heb ook eventueel Nore daarvoor.


    Nu moet er eigenlijk wel een disneythemed feest komen met al die fans.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    OpgeroldEten schreef:

    Démira "Dèmi" Laine

    - een beste vriend(in)
    - een jongen met wie ze een geschiedenis heeft (als in ooit een keer gedate maar niks geworden)
    - iemand die spontane acties met haar onderneemt
    - iemand aan wie ze echt een hekel heeft
    - iemand met wie ze soms gaat sporten


    Audrey? Ik vind de twee wel op elkaar lijken

    Shadowsinger schreef:
    (...)

    Ojee, dan krijgt hij wel ruzie met Sal denk ik 😂 He can try, maar Nore is wel heel trouw dus het is wel basically impossible voor hem dan, dus je moet zelf maar kijken of je dat keuk vind c:

    @Matty,
    Ik heb ook eventueel Nore daarvoor.


    Nu moet er eigenlijk wel een disneythemed feest komen met al die fans.


    Oh dat heb ik even gemist dat dat haar vriendje is dan. Hm, ik denk dat het dan al een stuk lastiger word - waarschijnlijk heeft Matthew namelijk weinig zin in problemen met de leider, hoe irritant hij zelf ook is haha. Opzich kan hij wel af en toe met haar flirten? Maar dat zal dan niet erg opzichtig zijn :')

    OpgeroldEten schreef:

    Démira "Dèmi" Laine

    - een beste vriend(in)
    - een jongen met wie ze een geschiedenis heeft (als in ooit een keer gedate maar niks geworden)
    - iemand die spontane acties met haar onderneemt
    - iemand aan wie ze echt een hekel heeft
    - iemand met wie ze soms gaat sporten


    Got Sal?

    Shadowsinger schreef:
    (...)

    Ojee, dan krijgt hij wel ruzie met Sal denk ik 😂 He can try, maar Nore is wel heel trouw dus het is wel basically impossible voor hem dan, dus je moet zelf maar kijken of je dat keuk vind c:

    @Matty,
    Ik heb ook eventueel Nore daarvoor.


    Nu moet er eigenlijk wel een disneythemed feest komen met al die fans.


    Sal will actually fight for his girl (cat)


    El Diablo.

    Maar is het trouwens niet vreemd dat twee studenten van verschillende huizen echt een relatie ook hebben of is de rivaliteit ook weer niet zó erg? ^^

    Ik stel voor dat het begin een Disney-themed feest wordt, georganiseerd door Elsa die als Elsa verkleed gaat ofc. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Relationships & Ideas

    ⋆ Best Male Friend
    ⋆ Best Female Friend
    ⋆ One Night Stands
    ⋆ Someone who pisses her off
    ⋆ Friends with Benefits
    ⋆ Disney Buddies
    ⋆ Partners in Crime
    ⋆ Other...?

    [ bericht aangepast op 26 april 2018 - 18:44 ]


    I have seen my own sun darkened

    Oké ik wilde me netjes inhouden maar ik ga het toch gewoon zeggen (of je er wat mee doet of als je vindt dat het niet op jou van toepassing is, mag je dit lekker negeren) — maar ik heb het gevoel dat er een groot aantal users is hier die allerlei verkering en wederzijdse crushes aan het afspreken is waardoor er 0,0 interactie plaatsvindt in de RPG en het allemaal ieniemienie ORPG's worden en dat komt me echt de keel uit.
    Laat iemand gewoon een crush hebben zonder dat diegene een crush terug heeft. Maak iemand aseksueel. I don't give a fuck. Maar stippel niet al alles uit en praat gewoon met meerdere mensen in de RPG zoals ik real life.

    Mirte's rant out en nu ga ik wijn drinken adios.


    OpgeroldEten schreef:

    Démira "Dèmi" Laine




    Ik heb Nore? Weet alleen niet of ze bij een van die dingen past.

    xJess schreef:
    (...)

    Oh dat heb ik even gemist dat dat haar vriendje is dan. Hm, ik denk dat het dan al een stuk lastiger word - waarschijnlijk heeft Matthew namelijk weinig zin in problemen met de leider, hoe irritant hij zelf ook is haha. Opzich kan hij wel af en toe met haar flirten? Maar dat zal dan niet erg opzichtig zijn :')


    Nee is prima haha, ik snap het wel.

    Sumner schreef:
    Relationships & Ideas

    ⋆ Best Male Friend
    ⋆ Best Female Friend
    ⋆ One Night Stands
    ⋆ Someone who pisses her off
    ⋆ Friends with Benefits
    ⋆ Disney Buddies
    ⋆ Partners in Crime
    ⋆ Other...?



    Nore?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maji schreef:
    Oké ik wilde me netjes inhouden maar ik ga het toch gewoon zeggen (of je er wat mee doet of als je vindt dat het niet op jou van toepassing is, mag je dit lekker negeren) — maar ik heb het gevoel dat er een groot aantal users is hier die allerlei verkering en wederzijdse crushes aan het afspreken is waardoor er 0,0 interactie plaatsvindt in de RPG en het allemaal ieniemienie ORPG's worden en dat komt me echt de keel uit.
    Laat iemand gewoon een crush hebben zonder dat diegene een crush terug heeft. Maak iemand aseksueel. I don't give a fuck. Maar stippel niet al alles uit en praat gewoon met meerdere mensen in de RPG zoals ik real life.

    Mirte's rant out en nu ga ik wijn drinken adios.


    Ik kan maar één ding hier op zeggen:
    AMEN.

    En veel plezier c:


    Don't wanna be lonely, just wanna be yours.

    Go Mirts.

    Also, Sumner, Disney buddies YES.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    KingRichard schreef:
    Go Mirts.

    Also, Sumner, Disney buddies YES.


    Disney TEAM.


    Don't wanna be lonely, just wanna be yours.

    even alles op een rijtje zetten.

    NENA      MAEGAN      GRANT

    ''You're te COLOR...


    INSIDE


    In het kort is Nena, voor de buitenwereld, een licht verwend nest. Ze zegt wat ze denkt, doet vaak wat ze zelf wil (alleen dan binnen de lijnen van de school), is hard tegen onbekenden en heeft een licht kantje. Toch moet je haar beter kennen om de waarheid achter haar scherm te weten. Ze is kwetsbaar en erg snel op haar teentjes getrapt, waardoor ze je makkelijk weer kan beschouwen als een vreemdeling. Pas als ze je serieus mag krijg je de waarheid te weten en ontmoet je een roekeloos, avontuurlijk meisje met zoete dromen, loyaliteit en toch wel krankzinnigheid.


    PEOPLE


    Jax Steele - Maji
          Jax en Nena zijn zogenaamde friends with benefits die, als ze zich vervelen, af en toe bij elkaar in bed belanden (voornamelijk na een feestje). Buiten de lakens om gaan ze voornamelijk flirterig, uitdagend en vriendelijk met elkaar om en is een grapje wel op zijn plaats.

    Memphis Kowalski - Ziegler
          Memphis en Nena zijn partners in crime. Hij kan de jongedame wel waarderen en Nena heeft respect voor hem als leider van Scorpio, waardoor ze altijd wel op de feestjes van hen verschijnt.

    Ollie Campbell - IrisWestAllen
          Onbekend.

    Lauren Aurelia Conley - xJess
          Lauren en Nena zijn best friends for ever. Niemand kan tussen hen komen, ook al zou je het proberen. Van kleren delen, make-up op elkaar proberen tot gewoon alles aan elkaar vertellen. Toch houdt Nena Maddy geheim voor haar vriendin, omdat ze denkt dat Lauren haar dan anders gaat behandelen.

    Elisabeth Miller - KingRichard
          Onbekend

    Eleanore Rutherford - Shadowsinger
          Toen Nore in Gemini kwam stond Nena al voor haar klaar, waardoor ze een vriendschap hebben opgebouwd. Nena probeert voornamelijk alles zo comfortabel mogelijk te maken en ervoor te zorgen dat ze een beetje uit haar schulp komt tussen de andere meiden.

    Matthew Puccio - xJess
          Deze twee hadden een oppervlakkige relatie van een week, hij ging ondertussen ook vreemd en ze waren een beetje dronken. Uit eindelijk liep de relatie stuk op een feestje. Ze hadden beiden al wat op en ze begonnen te bekvechten. Uit eindelijk gaf Matthew haar een klap in haar gezicht. Nu kunnen ze niet meer bij elkaar blijven of de hel breekt al los tussen hen. Zelfs in de gangen gaat een vijandige blik van Nena heen.

    Axel Rivers - Sombre
          Ze liggen dan net niet bij elkaar in bed, ze hebben voornamelijk een broer en zus relatie. Als je hem pijn doet zou Nena de eerste zijn die je helemaal kapot maakt, waarvan ze hoopt dat hij dat ook voor haar zou doen. Nena en Axel zijn overigens helemaal niet verliefd op elkaar, waardoor een relatie er nooit zou komen en Nena zou dit ook heel duidelijk laten blijken als je dat denkt.

    Audrey Álvarez - Errante
          Nena en Audrey zijn bij de andere meisjes oppervlakkige vriendinnen, die elkaar spreken en meer niet. Alleen als ze boos zijn of enorm pissig komen ze naar elkaar toe om alle frustraties in hen uit te roepen of even een enorm potje te roddelen. Toch weet niemand wat ze dan bespreken, alleen hun twee weten hoe ze er echt over denken.

    Démira Laine - OpgeroldEten
          Onbekend

    Skylar Cartwright - Sumner
          Onbekend

    Salvador Castillo - Fonollosa
          Onbekend

    Nimeesha Luzac - Dromeling
          Onbekend.

    Freya Marshall - _Iridescent
          Nena en Freya hebben niet een al te beste relatie, of hoe je dit ook wil noemen. Het karakter van Freya lijkt namelijk heel erg op die van haar verloren tweelingzus, waardoor Nena rare dingen doet in Freya's buurt. Meestal staart Nena heel lang naar Freya, of loopt ze zo maar weg in een gesprek met elkaar. Hierdoor begint Freya Nena ook raar te vinden, waardoor het een beetje gecompliceerd wordt..

    ...in this BLACK and WHITE world.''

    [ bericht aangepast op 26 april 2018 - 20:08 ]


    Don't wanna be lonely, just wanna be yours.

    Disney Squad has arrived XD


    I have seen my own sun darkened